בנודיס: "באים לנצח", סער: "באים לקחת נקודות"

משחק המחזור השבוע הוא ללא ספק המשחק שיתקיים בהרצליה בין הפועל המקומית ואום אל פאחם ההולכת ומתחזקת. דיברנו עם שני המאמנים ושניהם נחושים לבוא למשחק במטרה לנצח. ניתחנו עבורכם מי יותר טובה ובאיזה עמדה... מי עדיפה...? שווה לקרוא...

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-12-2017
  • 09:17

שבת, 19:00, באצטדיון העירוני בהרצליה, תארח הפועל המקומית את אום אל פאחם למשחק צמרת ענק בין שתי הקבוצות שרוצות דבר אחד והוא: ניצחון!

שתי הקבוצות למעשה פתחו את העונה פחות טוב וגעת הולכות ומתחזקות. הרצליה זה מועדון מסודר, אולי הכי מסודר בליגה א', עם מאמן מצוין על הקווים כמו ארז בנודיס. הנקודות החזקות בהרצליה הן השוער דורון רוזנקוביץ וצמד החלוצים סתיו בן אהרון ויואל אבוחצירה כשגל פורת הוא המנוע לכל החלק ההתקפי.

 

באום אל פאחם החליפו מאמן והביאו את אחד המאמנים המוערכים בליגה א', ברוך סער. מבחינת סגל שחקנים, קשה לדעת בדיוק כי למעשה החליפו הרבה מהשחקנים שפתחו את העונה, גמליאל פרץ שהיה מלך השערים כבר עזב, ובר שם טוב שהיה מהחלוצים המובילים כבר לא בקבוצה. מנגד תימור אביטן הגיע ומשה בן לולו שאומנם לא שוחרר, אך הוא פצוע ולא יכול ליטול חלק במשחק. 

 

הערכה שלנו, הרצליה בבית במגרש הביתי שלה אמורה וצריכה לקחת את שלוש הנקודות ולמרות שאום אל פאחם תבוא עם הרבה קהל והתלהבות מהניצחון בשבוע שעבר, הם לא יוכלו לקחת יותר מנקודה והעדיפות היא ברורה להרצליה. משחק טוב שלהם, והם יחזרו עם שלוש נקודות.

 

לקראת המשחק שמענו את מאמנה של הפועל הרצליה, ארז בנודיס: "מדובר במשחק קשה מאד מול קבוצה טובה מאד. עם מאמן חדש על הקווים שמכיר את הליגה הזאת טוב מאד, כל מה שקורה בליגה וכל השחקנים בליגה.. צפוי לנו משחק מאד קשה, נתכונן ונגיע מוכנים. אני חושב שלכל צופי הכדורגל, צפוי במיוחד בליגות הנמוכות משחק טוב שישחקו כדורגל טוב וכל מי שיגיע ייהנה ואנחנו נעשה את המקסימום כדי שנמשיך את הקו החיובי שלנו. אני מאמין שכל מי שיגיע, יראה כדורגל טוב וייהנה והמטרה ברור היא לנצח".

 

ברוך סער מן העבר השני אמר לקראת המשחק: "משחק קשה מאוד מול קבוצה מצוינת עם מאמן כמו ארז בנודיס, שאני מעריך במיוחד. מבחינתנו, אנחנו צריכים לבוא לכל משחק על מנת לקחת את הנקודות. אני מאמין שקהל רב מאום אל פאחם יגיע למשחק ונעשה הכל על מנת לשמח אותם".

הוסף תגובה
תגובות
  1. הניחוש X1 במשחק. (אוהד 01-12-2017, 09:47)
  2. הרצליה לוקחת בקלות (הרצל מהרצליה 01-12-2017, 13:25)
  3. הרצליה (מחאגנה 01-12-2017, 16:04)
    שלוש אפס להרצליה