גיא צמח מארח את יניב נוח: תחזית ליגה ג' ת"א מחזור 7

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב, יו"ר רמת ישראל יניב נוח שבעבר שיחקנו ביחד. רמת ישראל זה המועדון ששיחקתי בו 12 עונות. יניב הוא איש עסקים ו"חולה" כדורגל לא קטן, יניב מייצג את עקרונות המועדון... וגם מה הסיבה שהחליט להוריד את הקבוצה לליגה ג' בתחילת העונה...?

  • על ידי: גיא צמח
  • 16-11-2017
  • 17:39

יניב, ספר לנו איך התחיל הקשר בינך לבין הקבוצה?

"הגעתי לרמת ישראל בתחילת שנות ה-90 המוקדמות, תחילה כשחקן בקבוצה שנבנתה ע"י חיים סלמה ז"ל. כשהוא נפטר בתחילת שנות ה-2000, אבי טלבי לקח את הקבוצה והציע לי להיכנס כשותף, שחקן ומנהל ומשם הג'וק חדר בי עד היום".

 

מה הייעוד של הקבוצה מבחינתך?

"אני גדלתי בשכונת יד אליהו השכנה של רמת ישראל, הקבוצה נבנתה לתושבי השכונה, שהשחקנים הצעירים ישחקו בה, במקום שיסתובבו ברחובות".

 

העונה החולפת הייתה העונה היחידה ששילמת כסף לשחקנים ורק בשנייה האחרונה ניצלתם... ספר לנו על זה...

"הליגות החובבניות בשנים האחרונות הפכו להיות ליגות מקצועיות עם הרבה כסף, וזה נוגד את כל העקרונות שלנו. החלטנו שאנחנו לא רוצים להיות חלק במשחק הזה, ליגה חובבנית היא ליגה שבאים לשחק מאהבה. זה לא מקצועני מה שקורה בשנים האחרונות, הרסו את כל האהבה של המשחק ולדעתי תוך שנתיים זה ירסק את הליגות הבכירות יותר, שחקנים מגיעים לליגה ב' ומרוויחים סכומים שמגיעים ל-10,000 ₪ ואפילו יותר, אז למה ששחקנים ילכו לשחק בליגה לאומית אם בליגה ב' ירוויחו יותר... ולראייה זה מה שקרה השנה, בסופו של דבר הבועה הזו תתפוצץ ולא מעט קבוצות תעשנה את מה שאנחנו עשינו. השנה שעברה זו הייתה השנה היחידה ששילמנו כסף לשחקנים ורק במחזור הסיום של הפלייאוף הצלחנו לשרוד, אז כסף הוא לא ערובה להצלחה".

 

בעונה החולפת הצלחתם להינצל מירידה במשחקי המבחן, אבל בכל זאת החלטת להוריד את הקבוצה לליגה ג'... מדוע?

"אנחנו ווינרים באופי והחלטנו שרק אנחנו נקבע מתי נרד ליגה, אז על המגרש נשארנו אבל בתחילת העונה הגשנו בקשה להתאחדות לכדורגל וביקשנו לשחק בליגה ג'. השנה שוב בנינו מחדש, הבאנו שחקנים תושבי השכונות של דרום תל אביב, אנחנו בונים מחלקת נוער שתוכל להצמיח שחקנים לעתיד, ומנסים להחזיר שחקנים למועדון שבעבר השתייכו למועדון ולהחזיר את הרוח שתמיד ייצגה את רמת ישראל".

 

 

ועכשיו לתחזית

צפרירים חולון – בית"ר ר"ג

יניב - בית"ר ר"ג בעלת סגל שחקנים הכי טוב שהיה בליגה ג' בשנים האחרונות ומאמן מצוין, הם יעלו ליגה לפחות ב-10 נקודות הפרש. ההימור שלי: בית"ר ר"ג ינצחו.

גיא - משחק מסקרן ואיכותי צפוי לנו באיצטדיון המיתולוגי של צפרירים חולון, כאשר צפרירים המתחדשת מאחרת את הקבוצה הטובה בליגה בית"ר ר"ג שנבנתה על מנת לעלות ליגה, ובשורותיה משחקים שחקנים בעלי עבר בליגות גבוהות יותר ובראשם החלוץ מאיר דרעי. אבל לאחרונה בצפרירים הושלם הסגל ומדובר בקבוצה חזקה שתעשה הרבה צרות ואולי אפילו תפתיע בהמשך, בנוסף כקפטן המשני של צפרירים חולון לעולם לא אלך נגד קבוצתי. ההימור שלי: צפרירים תנצח ותנחיל הפסד בכורה לבית"ר ר"ג.

 

בית"ר ר"ג בנתה קבוצה לעלות ליגה יחד עם מאיר דרעי!

 

אליצור יהוד – אליצור יפו

יניב - אליצור יפו פתחו טוב אבל נחלשו לאחרונה, אליצור יהוד מתחברים לאחרונה. ההימור שלי: אליצור יהוד ינצחו.

גיא - שתי קבוצות שנבנות כל שנה על מנת לשמור על מסגרת וליהנות, אליצור יפו של אסף מזרחי מציגה סגל איכותי ותתברג השנה בצמרת, צפוי לנו משחק פתוח ומהנה. ההימור שלי: ניצחון לאליצור יפו.

 

האם כבדה וחבריו יעצרו את בית"ר ר"ג?

 

השקמה רמת חן – ספרטק ר"ג

יניב - השקמה רמת חן קבוצה איכותית שלא נשברת וצברה לא מעט ניצחונות מתחילת העונה. ההימור שלי: השקמה ינצחו.

גיא - השקמה קבוצה טובה יותר ובה משחק הקשר המצוין עדי שמאי, "הגטוסו" של ליגה ג', והיא תסיים בחלק העליון של הטבלה לעומת ספרטק שרק רוצה ליהנות. ההימור שלי: ניצחון לשקמה רמת גן.

 

נווה גולן – רמת ישראל

יניב - המשחק המרכזי של המחזור! נווה גולן קבוצה מצוינת ויהיה משחק קשה מאוד. אני לא יכול ללכת נגד הקבוצה שלי, אנחנו מתחילים להתחבר. ההימור שלי: ניצחון לרמת ישראל.

גיא - נווה גולן קבוצה מצוינת שלמעט התבוסה הלא מובנת במחזור הראשון, הקבוצה מציגה יכולת גבוהה וממוקמת בצמרת, לעומתה רמת ישראל בנתה את עצמה מחדש עם שחקנים איכותיים, אבל מי שיגנוב את ההצגה הוא אקס רמת ישראל החלוץ המצויין אייל דואק. ההימור שלי: ניצחון לנווה גולן.

 

בית"ר עזרא - פרדס כץ

יניב - משחק פחות או יותר מאוזן, לדעתי בסיומות ידה של בית"ר עזרא תהיה על העליונה והיא תנצח. ההימור שלי: ניצחון לבית"ר עזרא.

גיא - שתי קבוצות שממוקמות בתחתית הטבלה, אבל לבית"ר עזרא יש פינה חמה בליבי לאחר ששיחקתי שם חצי עונה, יש שם אנשים נפלאים בראשם הנכדים של צדוק חממי מייסד הקבוצה הילל וגילאור, בנוסף גילאור הינו שחקן נפלא. ההימור שלי: בית"ר עזרא תנצח.

 

עוצמה חולון – אינטר עלייה

יניב - עוצמה חולון קיבלו במשחק נגדנו סטירה מצלצלת לפני 3 מחזורים וזה העיר אותם. לעוצמה חולית התקפה ברמה של ליגה ב' ,קבוצה מצויינת שתסיים במקום השני אחרי בית"ר ר"ג . ההימור שלי: ניצחון לעוצמה חולון.

גיא - עוצמה קבוצה מצוינת עם חלק קדמי קטלני! תילחם עד לסיום עם בית"ר ר"ג על העלייה לליגה ב'. אינטר תל אביב זו קבוצה קשוחה ואיתנה, לא יהיה פשוט לעוצמה אבל בסופו של דבר שלוש הנקודות ישארו בחולון. ההימור שלי: ניצחון לעוצמה חולון.

 

שיכון ותיקים תרצה להמשיך את המומנטום לאחר הזכיה בגביע

 

שיכון ותיקים – בית"ר יפו

יניב - שיכון ותיקים הגיעו לשיא שלהם בשבוע שעבר במשחק הגביע נגד מכבי יפו. שיכון זו קבוצה של שחקנים ותיקים וכמו פלורסנט נדלקים לאט לאט ומתחברים. הם יסיימו בצמרת העליונה אחרי ר"ג ועוצמה .ההימור שלי: שיכון ותיקים ינצחו .

גיא – שיכון ותיקים מחזיקת הגביע של ליגה ג', תרצה להמשיך את המומנטום של המשחק המצוין נגד מכבי יפו מליגה א והיא תנצח. הימור שלי: ניצחון לשיכון ותיקים.

 

במשחק שהוקדם ניצחה בני יהוד את מכבי אור יהודה 3-2 מצמד של יניב אבדר ושער בדקה ה-90 של שי זוהר , לאור יהודה הבקיעו דן גיל ועודד פוזיס.

 

לסיום: אני מאחל ליניב נוח ולקבוצתו המון בהצלחה, ותמיד יישאר להם מקום חם בליבי...

יניב נוח וגיא צמח... מי ינצח?

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליניב נוח (ר. ישראל לשעבר 16-11-2017, 18:56)
    אדון יניב נוח היקר..אתה מדבר שטויות במיץ אתה פשוט קמצן זה המילה
  2. שקרן! (יודע דבר! 16-11-2017, 22:23)
    קיבלתם לכאורה,ארגז של כסף מבני טייבה כדי לעלות ליגה וכולם יודעים את זה,פשוט ביזיון ותאוות בצע,מכרתם את הקבוצה והשחקנים בשביל בצע כסף.
  3. קבלתם הרבה כסף לרדת (בצע 17-11-2017, 15:09)
    קבלתם הרבה כסף כדי לרדת ליגה אז אל תספר סיפורים
  4. רמת ישראל (ארצי זוהר 05-03-2018, 17:31)
    בלי קשר ינינ נח הרים את הקבוצה