"חוזרים לאימונים, ומרוב כסף שיהיה בינואר אנחנו נתחזק"

כך אמר קפטן קרית גת, שלומי משה, על המצב של קבוצתו. שלומי מצהיר שהוא כינס את השחקנים והם החליטו לחזור לאימונים כבר היום. בטוח שיהיה כסף בינואר ועוד יותר בטוח שיגיעו זמנים טובים בקרית גת. שאלנו האם הוא מאוכזב מהשחקנים שעזבו כשלא קיבלו שכר? ראיון מעניין עם קפטן הוותיק שראה כבר הכל בקרית גת

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-11-2017
  • 11:54

עירוני קרית גת במצב כלכלי לא טוב. הקבוצה הפסיקה להתאמן ושחקנים רבים ביקשו להשתחרר מהקבוצה. קפטן הקבוצה, שלומי משה, מי שחווה עליות וירידות עם המועדון הדרומי מספר על המצב ומצהיר: "היום חוזרים להתאמן, אנחנו מאמינים להנהלה שתעשה הכל ותביא לנו כסף".

 

שלומי מרחיב: "בתור קפטן הקבוצה, כינסתי אתמול את השחקנים אחרי שהייתה לי שיחה לילה לפני עם דודו בן לולו היו"ר. הבהרתי לשחקנים את המצב, והגענו בשיחה עם השחקנים שהמועדון מאד חשוב לנו. אנחנו מאמינים ב-100 אחוז לדודו ולראש העיר. והם עושים הכל כדי לטפל במצב שנוצר. והחלטנו שאנחנו חוזרים באופו מיידי כבר מהיום (יום ד') לפעילות מלאה ונשים את הבעיות הכלכליות בצד והכל למען הצלחת הקבוצה. ומקווים ובטוחים שהכסף יגיע. צריך להבין, אני 8-9 שנים במועדון ואף פעם לא היו חייבים לאף אחד שקל בסוף העונה ותמיד שילמו לכולם".

 

איך הגעתם למצב הכלכלי הזה. כי אני אישית זוכר תקופות יפות מאד בקרית גת?

"לי אין תשובות שקשורות לניהול. אני שחקן כדורגל, וכל אחד עושה את התפקיד שלו ושכל אחד יעשה את העבודה שלו הכי טוב שהוא יכול ורק ככה אני בטוח שיגיעו ימים יותר יפים".

 

"היו זמנים של עליות וחגיגות בקרית גת- הם עוד יחזרו" צילום: רפי נחמיאס.

 

מה הבטיחו לכם?

"הם ישתדלו להביא כסף לפני ינואר וגם אם יהיה הכסף יהיה בינואר אנחנו נחזיק מעמד והכי חשוב שנחזור לפעילות מלאה כמה שיותר מהר".

 

יש כמה שחקנים שעזבו, מה דעתך? אתה מרגיש שעזבו כשהספינה טובעת?

"ברור שהייתי מאד שמח אם היו נשארים אינו ולא עוזבים, אבל אני מבין אותם הם לא קיבלו כסף מתחילת העונה ולכן אפשר להבין למה עזבו ובטח לא לשפוט אותם. אני לא חושב שהם נטשו ולא מרגיש שברחו מאמין שאי אפשר לשפוט ככה שחקנים. נקווה לעתיד טוב יותר".

 

אתה חושב שתישארו בליגה?

"מבטיח לך שנישאר בליגה. יש לנו שחקני בית מעולים ומאמן מצויין שכל הכבוד לו שנשאר ונלחם ועושה יש מעין. המאמן מכין אותנו כל שבוע וכל משחק כמו שצריך, ולא עוזב אותנו למרות שאני יודע שיש לו הצעות טבות מקבוצות אחרות".

 

מילה לסיום: "שהראיון הבא שלנו יהיה בתקופה יותר טובה שלנו".

שלומי משה, "עוד יגיעו ימים טובים בקרית גת". צילום: אנס אבודעבס

הוסף תגובה
תגובות
  1. שלומי (שי מכבי יפו 15-11-2017, 14:33)
    אני ממש מחבב את הבחור הזה. ראש על הכתפיים וממש קפטן אמיתי. אנחנו במכבי יפו יודעים לכבד אנשים כמו שלומי משה.
  2. בושה (ct 15-11-2017, 15:01)
    מה הם עושים למישהו טובה? אולי בינואר ישלמו? מי מסכים לשחק אצלהם? איך בונים קבוצה בלי כסף עד ינואר?
  3. יש מאין ולא יש מעין, (רוני 15-11-2017, 15:07)
  4. בושה (דודו 16-11-2017, 06:04)
    לא הבנתי בינואר צריך להשתחרר לראש העיר פק"מ מה השטויות האלו חבל לי על מכבי הישנה והטובה כנראה שתישאר רק זיכרון מתוק.ככה זה שאף אחד לא באמת רוצה בטובת הקבוצה והאוהדים של פעם נטשו זמנים חדשים בקרית גת
  5. הסבר למאותגרים (לנדו 16-11-2017, 06:54)
    עיריה בדומה לגופים ציבוריים אחרים מתנהלת קלנדרית לאמור, מינואר ועד דצמבר כל שנה. עונת משחקים מתחילה באוגוסט ומסתיימת במאי שנה לאחר מכן. האנומליה הזאת מייצרת בעיות. הקבוצות מקבלות תמיכה עבור שנה קלנדרית. העיריה לא יכולה לשלוף כסף נוסף פתאום באוקטובר נובמבר , כי הקציב סגור. שרפה כבר הקבוצה את כל התמיכה. זה לא בור בלי תחתית. לכן אומרים ינואר שזה אומר שנה קלנדרית חדשה ותקציב חדש. מכל מקום, זה שתשלומי מיסים וארנונה של תושבים מיועדים למשכורות של ״שודדי״ ליגה א ללא כל פרופורציה זו שערוריה ובסוף , כרגיל, הכל מתפוצץ לכולם בפנים.
  6. הכול בלוף (קרית גתי 16-11-2017, 18:58)
    חבל על הזמן הספורט בקרית גת גוסס בכול הענפים הכול זה קומבינות צריך מהפך בעיר דחוף כך שכול ענפי הספורט יעירו את העיר זה יעסיק את כולם במקום לעשות בלגן מרוב שיעמום גם כך העיר מתה אין בה כלום חוץ מהמאמץ גזר שמוכרים במרכז בגלל שעובדים עלינו בעיניים אנחנו שותים מיץ גזר כדי לחיות בעיר
  7. אין כסף עכשיו וגם בינואר לא יהיה כסף (קרית גתי 18-11-2017, 18:57)