"איכסל נראים הכי טובים"

כך אמר אלי מזרחי, מאמנה המתפטר של מכבי דליה, בראיון אישי על ליגה א צפון. אלי שאימן בהצלחה רבה את דליה גם העונה, מספר מי לדעתו תעלה ליגה העונה? מי תגיע לפלייאוף? מה הוא חושב על מקרה בן עשור מרובי חיפה? ולא שוכח לפרגן למכבי דליה, המקום שבו אימן בארבע העונות האחרונות בהצלחה רבה... שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-11-2017
  • 10:52

מאמנה של מכבי דלית אל כרמל מליגה א צפון עד לפני שבועיים, ומי שעזב את הקבוצה במצב מצויין במקום השמיני בליגה עם עליית שלב גביע לאחר שהדיחו את טבריה,  אלי מזרחי ,חושב שהפועל איכסל תעלה ללאומית מכיוון "לדעתי איכסל בנויים הכי טוב, יש להם סגל שחקנים אולי הכי טוב בליגה, הנהלה חזקה שעוזרת, קהל גדול שתומך. והם ראויים לעלות ליגה בתום העונה."

 

אלי, איך נראית לך הליגה לעומת עונה שעברה ?

נכון לעכשיו חלפו 9 מחזורים ,והליגה נראית מאד שיוויונית. במחזור האחרון כבר אפשר לראות שהליגה מתחלקת באופן ברור לשני חלקים : עליון ותחתון. החלק העליון שמונה 4 - 5 קבוצות שהן איכסל, אום אל פאחם, רובי חיפה, טבריה והרצליה. שכל אחת מהן  מסוגלת לעלות ליגה אם יעמדו בלחץ וביכולת התקציבית שהשקיעו כל אחת מהקבוצות.  החלק התחתון נראה שיהיה יותר צפוף העונה, כל קבוצה שתעשה רצף של שניים או שלושה ניצחונות עד סוף הסיבוב תברח מהתחתית הבוערת.

 

איכסל יעלו ליגה, מי יתמודד איתם עד סוף העונה לדעתך?

לדעתי  הקבוצה שעושה רושם תתמודד מולם עד סוף העונה היא דווקא אום אל פאחם שהתחזקו מאד לאחרונה. גם להם יש קהל גדול, הביאו מאמן טוב שהוא חבר, ברוך סער, ולהם יש נסיון רב במה שצריך כדי לעלות ליגה. אבל גם טבריה לדעתי קבוצה חזקה, ורואים במחזורים האחרונים שהם חוזרים למסלול במספר ניצחונות. מי שעוד יכולהלהיאבק עד הסוף היא רובי שפירא יש סגל טוב אבל כנראה יש להם בעיות כלכליות לפי מה שמבינים, ואם לא יהיו להם בעיות כלכליות הם ירוצו עד סוף העונה יש להם סגל טוב ומאמן טוב וקהל תומך."

 

אפרופ, שלומי בן עשור?

"שלומי אחד החלוצים הכי טובים בליגה. חלוץ מאד מסוכן. לדעתי הסיבה לשיחרורו של חלוץ ברמה שלו היא אך ורק תקציבית כי אני לא מאמין שישחררו אותו מבחינת יכולת. כי הוא אחד החלוצים הטובים בליגה וכל מאמן היה שמח לקבל חלוץ כזה."

 

עזבת את מכבי דליה לפני כמה ימים, מה דעתך על מה שקורה שם?

מכבי דליה זה מקום שאימנתי 4 שנים יחד עם איאד חלבי עוזרי הנאמן. אני התחברתי למקום ולא קל היה לי לעזוב, ומה שקורה שם עם ההתפטרות של סאלח זה לא נראה טוב. אבל אני מאמין שההנהלה יעשו חושבים וימצאו פיתרון לבעיה הכלכלית ביחד עם סאלח שהוא בעצם מי שהחזיק את הקבוצה בשנים האחרונות. ויודע איך להוציא את הקבוצה מהמצב שהיא נקלעה".

 

איך מאמן ברמה שלך לא חתם באף קבוצה? לאחר ההצלחה שלך בשנים האחרונות. קיבלת הצעות?

 כן. קיבלתי כמה הצעות אבל הן היו מליגה ב' ודחיתי אותן בנימוס, כי בשלב זה אני חושב על ליגה א.  יש גישושים עם שתי קבוצות מליגה א' ואני מקווה שיסגר עם אחת מהן בקרוב. "

 

מילה לסיום ,

"שיהיה בהצלחה לכולם. ואני מקווה לחזור למגרשים במהרה."

 

אלי מזרחי, אחד המאמנים הצעירים היותר טובים שיש בליגה א. בקרוב ימצא קבוצה חדשה. צילום: מאור אלקסלסי.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לאלי (חיים מאיר 15-11-2017, 11:29)
    תצליח מגיע לך לאמן ברמות גבוהות יותר איש טוב חברותי נשמה גדולה בהצלחה
  2. אכסאל (אשרף 15-11-2017, 12:24)
    קשר טבריה חרבאווי חתם בהפועל אכסאל בהצלחה
  3. מבין בכדורגל (עוד אחד 15-11-2017, 13:06)
    כמו שאני מבין בשחייה צורנית
  4. מאמן (אוהד מכבי דליה 15-11-2017, 13:16)
    אלי מזרחי מאמן איכותי ויסודי, שעוד העתיד לפניו, במכבי דליה הוא התחבר לזחקנים ולאוהדים, והשאיר את מכבי דלייה עם הראש מעל למים, הוא ואיהב, ויש גם מילה טובה לסאלח בעניין הזה, בהצלחה אלי.
  5. מוריניו המאמן (אוהד 15-11-2017, 13:19)
    מי שהחליף את אלי מזרחי זה השומר, ששומר ליד המגרש בבית הספר, חוץ מללכלך עם המאמנים הוא לא יודע כלום, אדון מהר אלי ואיהב התפטרו והשאירו את מכבי דלייה במקום שמי י עם עשר נקודות, ניראה מה אתה תעשה, מעל עשר נקודות.
  6. תתעסק בקבוצה שלך (הפועל רובי 15-11-2017, 13:42)
    לא מכובד מצידך לדבר בלי מושג על מועדונים אחרים ולהתאים את עצמך לרמה הנמוכה של המראיין. זה שרובי השפילו אותך שנה שעברה עם שישיה לא אומר שאתה צריך להכפיש אותם ולהמציא שיש להם בעיות כלכליות.
  7. מאמן ברמה גבוהה (עוזי 15-11-2017, 13:49)
    תבוא לאמן במרכז. חסר פה מאמנים ברמה שלך ! שיהיה בהצלחה
  8. לאמה בנדם מדבר את האמת (איכסאל 15-11-2017, 19:45)
    רובי הגיע הזמן יש איש שמדבר את האמת אתם השליה תשבו בשקט גנבים קונים שופטים אלי מזראחי איש אמתי תתבישו לכם. אין לכם כסף תשבו בצד
  9. קונים שופטים? (לאוהד איכסאל 16-11-2017, 17:12)
    בינתיים היו"ר שלכם קיבל הרחקה על ניסיון לקניית שופט..... ודרך אגב אנחנו מחכים למפגש מולכם כדי להגדיל את יחס השערים שלנו.
  10. רופי שבירה,לא טעיתי,שבירה (דרוושה 16-11-2017, 20:23)
    זה הסוף שלכם ,בעונה הבאה אין לכם קבוצה ,אתם מתפרקים ולא עולים ליגה .רק איכסל עולה ,אתם קבוצה שאף אחד לא אוהב ,כמו הפועל חיפה,