"נס ציונה זה לא ברצלונה, הם יפסידו נקודות"

כך אמר עומרי כהן, בלמה המצויין של מ.ס. כפר קאסם לאחר שקבוצתו סופרת משחק חמישי ללא הפסד ונמצאת בכושר מצויין. עוד מוסיף עומרי:" הטבלה לא מעניינת בשלב זה. חשוב שאנחנו נמשיך לנצח ואז נשמח לראות את הטבלה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-11-2017
  • 09:10

מ.ס. כפר קאסם מצמרת ליגה א דרום התארחה במגרשה של בקעת הירדן. כולם ציפו למשחק קשה אך שחקניו של אוהד בוזגלו כבשו שלושה שערים וניצחו את הבקעה 3-1. די בקלות לכפר קאסם כבשו מתן לוטטי צמד ועומרי כהן הבלם. שאלנו את עומרי איך היה המשחק והוא אמר:"היה משחק במגרש לא פשוט בכלל. שיחקנו טוב ונכון ולכן ניצחנו.  מה שחשוב בגביע זה לעלות שלב ואני שמח שעברנו את המשוכה הקשה הזאת. "

 

עומרי, אתם בתקופה טובה לאחרונה, כל הכבוד ...ספר קצת על זה: "כן זה נכון שאנחנו בתקופה טובה מאד לאחרונה. אוהד בוזגלו מנסה להשריש בנו את התוכנית משחק שלו ועובד איתנו קשה. רק חשוב להמשיך את התקופה הטובה הזאת. הפגרה לא באה לנו בזמן האמת, אבל מצד שני אנחנו מנצלים אותה כדי שהשחקנים הפצועים יחזרו."

 

מה אתה חושב על המשך הליגה?

"האמת אני לא חושב על המשך הליגה ולא עושה תוכניות,  אני חושב רק על הקבוצה שלי לא מעניין משאר הליגה בשלב זה. כל עוד אנחנו ננצח ונעשה את העבודה -לא מעניין השאר."

 

מה עם נס ציונה? תיעצר? אתם חושבים שתוכלו לעצור אותם?

"נס ציונה קבוצה טובה אבל זאת לא ריאל מדריד ולא ברצלונה הם יאבדו את הנקודות שלהם והכי חשוב שאנחנו ננצל את זה. אין מצב שהם ינצחו כל העונה את כל המשחקים אבל הכי חשוב כשהם יפסידו נקודות אנחנו נמשיך לנצח. "

 

לדעתך, אתם תעלו ליגה העונה?

"האמת אין טעם לדבר על עליה או כל דבר אלא להמתין למחזור ה 20 והלך ומשם נראה הלאה...עוד הרבה דברים יכולים לקרות ולהשתנות. נמתין בסבלנות והעיקר נמשיך לנצח ואז נראה מה יהיה"

 

לסיום:" פגרה מהנה לכולם. שיהנו ושיחזרו לעניינים במהרה"

עומרי כהן, בלמה המצויין של כפר קאסם. "לא חושב על קבוצות יריבות, חושב על להמשיך את התקופה הטובה" צילום: מני בן ארי

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה מלך בסוף העונה ידברו על מ.ס (בעזרת השם עומרי נעלה ליגה 13-11-2017, 11:17)
    נעלה ליגה עומרי כהן יא מלך
  2. נכון ואתם לא ריאל מדריד . (דני 13-11-2017, 11:25)
    כרגע נראים טובים מידי כדי שמישהו יעצור אותם אבל אופטימיות זה דבר חיובי במיוחד בכדורגל ובמיוחד שהם הפסידו עליה בשנה ממש במחזרים האחרונים.
  3. איחרתם את הרכבת (הבורר 13-11-2017, 11:53)
    זה נס ציונה או יבנה תנסו בעונה הבאה
  4. אוהד מ.ס כפר קאסם (אוהד שאוהב את הקבוצה יותר מכל דבר 13-11-2017, 14:11)
    כפר קאסם לא יעלו לא השנה ולא השנה הבאה המקום שלנו זה רק ליגה א תבינו את זה ... ( לעולם לא נעלה ליגה אם לא יהיה לפחות 6 ביתיים בהרכב כי הם השחקנים היחדים שמשחקים בגלל הסמל בגלל הכפר ...) בעזרת השם עם ההנהלה החדשה נעלה ליגה עוד שלוש שנים אם הפרויקט ישאר.
  5. אוהד (אוהד מהכפר 13-11-2017, 14:23)
    שחקן למופת שחקן מצדיק את המעמד שחקן נשמה שנותן מעצמו הרבה לקבוצה
  6. אנחנו מדברים ונדבר במגרש (הלב הכתום 13-11-2017, 19:19)
    אנחנו אוהדי הסקציה לא נגיב לכותרות, לאחר שנתיים קשות וכשלונות כואבים. השקט והצניעות היא דרכנו.
  7. כפר קאסם לא יובנטוס ולא צלסי (הכתום 13-11-2017, 19:25)
    נס ציונה ברחה לכם ממזמן, תסתכל בטבלה, אז נם יפסידו בהמשך זה אכן נכון,אבל הם רחוקים ממכם בםער הן בסגל המגובש והן בצבירת הנק, זה או הם או יבנה, הקבוצה שלך לא מספיק יציבה.