גביע המדינה : אור יהודה בשלב הבא

עירוני אריאל מליגה ג' אירחה את אור יהודה מצמרת ליגה ב' במסגרת סיבוב ו' של גביע המדינה למשחק שבו אור יהודה היא פייבוריטית ברורה אבל לא הצליחה לתרגם את יתרונה לשערים ונדרשה להזיע מאד בשביל לזכות בכרטיס לסיבוב הבא במשחק שנמשך 120 דקות והוכרע רק בדו קרב פנדלים, כששוערה של אור יהודה גל פלמנבאום מככב עם עצירת 2 פנדלים.

  • על ידי: גיא צמח
  • 12-11-2017
  • 09:41

המשחק נפתח בלחץ של אור יהודה ובשליטה מוחלטת של הקבוצה מצמרת ליגה ב' בעלת יומרות גם לעלות לליגה א' בסוף העונה , אבל מנגד עירוני אריאל מליגה ג' לא הגיעה למשחק על מנת לשמש כתפאורה , עידן ליטבק מאמנה של אריאל הכין אותם טקטית מצוין למשחק וזה הורגש על כר הדשא , התקפת אור יהודה לא הצליחה לפצח את המערך הצפוף של אריאל. השליטה של אור יהודה נמשכה לאורך כל המחצית וכל ההזדמנויות שהגיעה אליהם נעצרו על ידי הגנת אריאל בראשות השוער המצוין לירן דוידוב , תוצאת המחצית 0-0.

המחצית השניה נפתחה בדיוק כמו שהסתיימה המחצית הראשונה אור יהודה שולטת ,תוקפת ומגיעה למצבים אבל לא מצליחה לכבוש וכך גם היה לסיום הזמן החוקי , תוצאת סיום לאחר 90 דקות 0-0, הולכים להארכה.

בההארכה נמשכה המגמה אור יהודה שולטת, אבל לא מצליחה להבקיע,  העייפות מתחילה להשפיע על חניכיו של יעקב טל שרק לפני פחות מ 48 שעות עוד שיחקו במשחק ליגה, ומנגד מנסה אריאל לצאת למתפרצות , האירוע המשמעותי היחיד בהארכה אירע בדקה ה-116 כאשר אור יהודה נותרת ב 10 שחקנים, המחליף טל כתב סופג צהוב שני ואדום משופט המשחק אביב אמדורסקי.

תוצאת סיום 120 דקות 0-0 הולכים לדו קרב מהנקודה הלבנה.

בדו קרב הפנדלים מנצחת עירוני אור יהודה את עירוני אריאל בתוצאה 3-2 כאשר גל פלמנבאום שוערה של אור יהודה עוצר 2 פנדלים ומעלה את קבוצתו לשלב הבא . כל המחמאות לעירוני אריאל שהפגינה משחק הירואי ועם עוד קצת מזל היו מוצאים את עצמם בשלב הבא .

תגובות :

גל פלמנבאום שוערה של אור יהודה גיבור הניצחון :

"היה משחק קשה נגד קבוצה עיקשת בעיקר לאור העובדה ,שאנחנו באים אחרי עומס משחקים וללא מנוחה, שמח שעלינו שלב.

סה"כ זו תהיה חוויה לפגוש קבוצה בכירה ולהופיע בטלוויזיה אבל זה רק הדובדבן שבקצפת.

הלחם שלנו בליגה ולשם אנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר"

 

משה עמר חלוצה של אור יהודה :

"הגענו למשחק הזה אחרי 2 הפסדים בליגה במחשבה, שזה יוציא אותנו מהתקופה הרעה, שעוברת עלינו היה משחק שברור כי קבוצה אחת באה להרוס וקבוצה אחת לשחק כדורגל בגלל הפרשי הרמות וזה עבד להם.

 אנחנו בתקופה לא טובה אך בכל זאת הצלחנו לנצח וזה בזכות השוער החדש ישן שלנו גל פלמנבאום וקור רוח של אלעד אברמסון, גל יער ורונן מגעיד, אני יודע ומאמין בקבוצה ובמאמן יעקב טל, שנצא מהתקופה הזאת מחוזקים ונרוץ חזק לעליה לליגה א' ובאשר לגביע מקווה להגרלה נוחה ולהגיע לשלב הבא מול קבוצה מצמרת ליגת על (לפעמים חלומות מתגשמים)"

 

אלעד אברמסון חלוצה של אור יהודה :

"היה משחק קשה, משחק גביע טיפוסי אריאל הסתגרו לאורך כל המשחק ואנחנו לא השכלנו לכבוש, אבל העיקר, שבסוף ניצחנו ועלינו לשלב הבא"

 

יעקב טל מאמנה של אור יהודה :

"בכדורגל בסוף זוכרים רק את התוצאה, היה משחק חד צדדי שלטנו כל המשחק , היריב התגונן כל המשחק וכל הכבוד לאריאל על המלחמה וההקרבה אנחנו בעומס לא נורמלי של שישה משחקים ב 20 יום שרק יום רביעי האחרון שיחקנו בליגה. הפגרה באה לנו בזמן, ננוח והקבוצה תחזור להיות טובה במיוחד ,שסוף סוף מישחק הבית הבא בעזרת ה' יהיה בבית אחרי שנה וחצי"

 

גיא פרץ יו"ר אור יהודה:

"בהתחשב בשבועות הקשים, שעברו עלינו לאחרונה כשהשיא הגיע למשחק הזה כשחקננו נאלצו לשחק אחרי פחות מ 48 שעות ממשחק הליגה האחרון , שיחקנו מול קבוצה ממושמעת וחזקה ובכל זאת שלטנו באופן מוחלט במשחק ויצרנו מצבים שלא נוצלו .

אנחנו יוצאים לפגרה אחרי שהתקדמנו שלב בגביע, אנחנו חזק בתמונת הליגה וחוזרים לאיצטדיון הביתי המחודש שלנו, ככה שצפויה לנו יחד עם הסגל המחויב והמצוין שלנו עוד ריצה ארוכה עד סוף העונה"

שוערה של אור יהודה גל פלמנבאום עוצר 2 פנדלים צילום: יניב גונן

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה (חיים 12-11-2017, 09:49)
    כל הכבוד על העליה לשלב הבא מקווה שהניצחון יפתח דרך חדשה והמשך הניצחונות שכבר זמן רב לא טעמנו בליגה!
  2. בהצלחה (חיים 12-11-2017, 09:49)
    כל הכבוד על העליה לשלב הבא מקווה שהניצחון יפתח דרך חדשה והמשך הניצחונות שכבר זמן רב לא טעמנו בליגה!
  3. אור יהודה קבוצה טובה אבל זה לא מספיק בשביל לעלות ליגה צריכים להיתחזק דחוף (אחד שיודע 12-11-2017, 13:03)
    והגביע רק יפריע לליגה אם סגל כזה אין להם סיכוי לעלות
  4. ליטבק מאמן אריאל (ליטי 12-11-2017, 13:25)
    ליטבק הכלום.... איך זה להפסיד כל הזמן....????
  5. יעקב טל תתפטר (משה 12-11-2017, 22:10)
    יעקב טל תתפטר
  6. לא אמיתי (יוסי 13-11-2017, 04:55)
    תשובה לתגובה 5
  7. ליטבק הלוזר (אריאלי 13-11-2017, 11:04)
    שיחקת נגד קבוצה עם 10 שחקנים וגם שיחקה יומיים לפני... ושוב לא השכלת לנצח... מה נהיה איתך יה לוזר....
  8. עידן ליטבק (יוסף 13-11-2017, 14:16)
    תגידו, אתם אמיתיים, האם המאמן הזה מקבל משכורות מכסף ציבורי של משלמי המיסים...? אתם רציניים? על מה ולמה? מה עשה עד היום...?