סיכום מחזור 9: ליגה ב' דרום א'

מחזור אמצע השבוע התחיל אמש ובו נערכו 6 משחקים שבהם צעירי טייבה מפסידה לראשונה , שמון כפר קאסם מנצחת ,שמשון בני טייבה מנצחת , נחלת סופרת ניצחון שני רצוף , בית דגן מפסידה , יפו ופרדייסה מסיימות ללא הכרעה . המחזור יושלם היום כשאור יהודה החזקה תתארח בג'ת,ותנסה לחזור למסלול הניצחונות וביום שישי רו"ח ת"א תארח במגרשה את שועאע כפר קאסם .מי ניצח ?מי הפסיד ? מי הפתיע ומי בדרך לליגה ג'? הכל בסיכום של המחזור 9 .

  • על ידי: גיא צמח
  • 08-11-2017
  • 09:07

צעירי טייבה מנוצחת בביתה על ידי קרית אונו 2-1. המוליכה מטייבה שרק לפני 3 ימים הגדילה את הפער מהמקום השני ל4 נקודות הגיעה למשחק שעל הנייר אמור להיות קל באוירת שאננות וכאילו הנקודות כבר בכיסה, אבל מנגד קרית אונו הגיעה מרוכזת וכבר בדקה החמישית הובילה מרגליו של הרכש החדש דיאב חמדן, טייבה לא התאוששה מהשער הראשון שספגה ולאחר מספר דקות סהר מתיתיהו הבקיע את השני עבור קרית אונו, שחקניו של צביקה לוי ניסו לחזור למשחק וגם הרחקה של דיאב חמדן לא עזרה להם, עד לסיום איתי אוחיון הספיק רק לצמק את התוצאה . בסיום 2-1 ענק לקרית אונו , והפסד בכורה לצעירי טייבה שעדיין נמצאת במקום הראשון.

 

דיאב חמדאן מקרית האונו, כובש שער ענק מול המובילה מטייבה. צילום: איתן ידגר.

 

שמשון בני טייבה מנצחת בחוץ את עמישב פ"ת 2-1 . עמישב פ"ת רצתה להשלים משחק שישי ברציפות ללא הפסד כשאירחה את בני טייבה המתחדשת שבציגה לראשונה את הרכש החדש שלה אלעד כהן אבל ללא חן לוי המורחק  . פתיחת המשחק היתה של טייבה שכבר בדקה ה4 הובילה משערו של וסאם סינדיאני , אבל מאותה דקה עמישב השתלטה על המשחק והיתה עדיפה עד לסופו , 3 דקות למחצית ננו ועקין איזן את התוצאה . עד לסיום המשיכה עמישב לשחק כדורגל איכותי אבל לא מצאה את הרשת , מי שכן מצאה את הרשת וניצחה את המשחק היא דווקא טייבה כשארז שמואלי קבע 2-1 בפנדל . עד לסיום ניסתה פ"ת להשיג נקודה יקרה אך ללא הצלחה . בסיום 2-1 לטייבה .

 

שמשון כפר קאסם מנצחת את שמשון ת"א. צילום באדיבות אתר מיזאן.

 

שמשון כפר קאסם מנצחת במגרשה 3-0 את שמשון ת"א . בקרב צמרת אירחה קבוצת הכוכבים של כפר קאסם עם המאמן החדש שי מאור את שימשון תל אביב . התל אביביים הגיעו מעודדים מהניצחון בשישי על אור יהודה החזקה אבל מהפתיחה היה ברור שעם שי מאור על הקוים כפר קאסם תיראה אחרת , כפר קאסם היתה עדיפה מעט אבל יעילה מאד שכבר במחצית הראשונה סגרה סיפור משערים של יוסף אבו לאבן , איוב אבו סבית ואמיר בדיר . עד לסיום שמשון ת"א ניסתה לחזור למשחק אבל כפר קאסם השכילה לא לספוג . 3-0 בסיום לכפר קאסם וצמצום הפער מהמקום הראשון לנקודה בלבד .

 

בית דגן מפסידה במגרשה 1-0 לבית"ר פ"ת. משחק שקול ואגרסיבי התפתח במגרש בבית דגן בסיומו בית"ר פ"ת מנצחת משער בודד של הכוכב שלה דור אזולאי שאף אחד באמת לא יודע מה הוא עושה בליגה הזו , ניצחון חשוב זה משכיח לגמרי את פתיחת העונה הלא טובה של פ"ת וממקם אותה במקום השביעי. בית דגן שעד כה היתה הפתעת העונה ומתחילה לאבד גובה , בלט בהיעדרותו כוכבה הבלתי מעורר של בית דגן בשני האחרונות אדיר מנשה , האם הוא בדרך החוצה מהקבוצה ? ימים יגידו.

 

בני יפו אורתודוקסים מסיימת בתיקו 1-1 בבית נגד פרדסייה. משחק מאד שקול התפתח בסינטטי ביפו כשפרדסייה רצתה סוף סוף להשיג את ניצחון הבכורה שלה שכמעט הגיעה כשהובילה 1-0 משער בדקה ה77  של שי רוטמן שחזר השבוע לקבוצה מקרית אונו , אבל יפו של עדי לוי לא אמרה נואש ובטח לא רצתה שפרדסייה תחגוג את ניצחון הבכורה שלה אצלה בבית ובדקה ה87 סעיד גרבוע איזן את התוצאה הפנדל .

 

ציון עזרא, עוד ניצחון שלו עם נחלת יהודה. האם הפלייאוף מתקרב עבור נחלת יהודה? צילום: איתן ידגר.

 

נחלת יהודה מנצחת בחוץ את א.ס חולון 3-0. חולון שעדיין ללא נקודת זכות אחת קיוותה לאחר כל השינויים שביצעה בסגל שלה לאחרונה לנצח או לפחות לאגור נקודה אבל מולה עמדה נחלת יהודה שמאז הגעתו מחדש של המאמן ציון עזרא נראית שוב כמו קבוצה שיודעת מה רוצה מעצמה , מחצית ראשונה מאוזנת שבמהלכה שוער חולון טל עמר עוצר פנדל של יניב סבג , אבל המחצית השניה היתה סיפור שונה שבמהלכה נחלת יהודה השתלטה על המשחק והבקיעה 3 שערים מצמד של ניר אבו ויניב סבג, נחלת רושמת ניצחון שני רצוף, מילה טובה לחוליית ההגנה של נחלת שלא סופגת כבר 2 משחקים ברציפות בראשותם של השוער ברק אברג'יל הבלמים רועי אליהו שי גבאי עמית מגול וניר אבו .

 

 

ניפגש בשבוע הבא , בהצלחה לכולם ...

הוסף תגובה
תגובות