"היינו צריכים לתת 6-7 חתיכות למחנה יהודה"

כך אמר מאמנה של קרית גת, חיים לוי לאחר התצוגה של קבוצתו מול מחנה יהודה 3-0 קל. עוד מוסיף חיים:"מקווה להתחזק בעוד 2-3 שחקנים עד המשחק הבא מול נורדיה."

  • על ידי: חיים לוי. צילום אביחי חיים
  • 04-11-2017
  • 08:50

 היום במסגרת המחזור התשיעי בליגה א דרום, הביסה קרית גת את מחנה יהודה 0-3, וכל מי שנכח במשחק משוכנע שהמשחק היה יכול להיגמר בקלות בתוצאה הרבה יותר גבוהה. מאמנה של קרית גת, חיים לוי מספר:"באנו מוכנים וערוכים למשחק.  ראינו את המשחק הזה כאילו הוא על 6 נקודות ולא על 3 נקודות. הכנסתי לכל השחקנים שזה משחק תחתית מאד חשוב לנו ואני שמח שהשחקנים שלי הבינו את זה למן פתיחת המשחק כי כבר מהפתיחה ראו רק קבוצה אחת על המגרש והיא קרית גת. ומגיע שאפו ענק לשחקנים שהבינו את חשיבות המשחק ונתנו היום הכל כדי לנצח. "

 

האם מחנה יהודה הפתיעה אותך בחולשה שלהם?

:"האמת הם לא הפתיעו אותי בחולשה שלהם כי לא ראיתי אותם לפני המשחק נגדנו. אבל היום היתה ללא ספק קבוצה אחת על המגרש. והפנים עכשיו אל עבר המשחק הבא מול נורדיה:"

 

כבר מתכוננים למשחק מול נורדיה?

"האמת עכשיו הולכים לנוח כי יש פגרה. ואחרי הפגרה נתכונן כמו שצריך מול נורדיה ואני מקווה מאד שעד המשחק מול נורדיה נתחזק בעוד שני שחקנים טובים שיעזרו לנו להמשך העונה."

 

חיים, מה המטרות העונה?

"המטרה שלנו זה לברוח מהתחתית כמה שיותר מהר. אני שמח מאד לשלב הרבה שחקנים צעירים תוצרת קרית גת. ואני מקווה שימשיכו להשתלב בהרכב. זה לא פשוט אבל הכי נכון מבחינת המועדון להתבסס בעתיד על שחקני בית"

 

לסיום, חיים אומר "שיהיה לנו בהצלחה בהמשך העונה"

 

 

חיים לוי, ניצחון ענק על מחנה יהודה. צילום: אביחי חיים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כדורגל גדול (יייייייייייי 05-11-2017, 07:32)
    אך אך יא חיים חסרה על התקופה של ביתר נתניה עם האחים אדרי שקרעו את הליגה על לביא השוער הגמד שלקח כל כדור גובה על התעתועים של עם הכדור היום זה בית שימוש לא כדורגל
  2. מאמן עתיק הביתה (צפוני 05-11-2017, 12:24)
    מאמן עתיק שעבר זמנו תבע את כל הקבוצות שהיה בהם גם כשהיה שחקן סתם בלוף אחד גדול
  3. קצת צניעות לא תזיק (חיים 06-11-2017, 17:00)