סיכום מחזור: נס ציונה ממשיכה בשלה, איכסל העפילה למקום הראשון

בדרום, הכתומים של עופר טסלפפה ממשיכים לדרוס את כל הליגה, כפר שלם ומ.ס כפר קאסם השיגו ניצחונות חשובים. בצפון המוליכה החדשה בעטה בבית שאן, בוסקילה ניצח בבכורה בטבריה. סיכום המחזור לפניכם

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 03-11-2017
  • 16:48

מ.ס דימונה – סקציה נס ציונה 5:0

החבורה של עופר טסלפפה ממשיכים לדרוס את כל הליגה והפעם הקורבן היה מועדון ספורט דימונה, שספגו חמישייה מהדהדת. יוסי אסייג, סהר לוי ודניאל בלומנפלד ממשיכים להרשית ולפרק כל הגנה בליגה. דימונה? ככל הנראה ראויה למאבקי הישרדות בלבד.

 

כפר קאסם – נורדיה 0:1

שער אחד של יוני רביבו עשה את ההבדל עבור חניכיו של אוהד בוזגלו אשר הנחילו לנורדיה הפסד שני רצוף בליגה, כשגם הקודם היה 1:0 מול מכבי יבנה. כפר קאסם מבחינתם העפילו למקום השלישי עם שלוש נקודות יקרות בעוד נורדיה יותר נראית בדרך אל המקום שממנו באה: ליגה ב'.

 

גיל קין, במשחק הקרבה אדיר היה מהבולטים בניצחון של אזור בחולון היום. צילום: דן יידוב.

 

מכבי שעריים – הפועל בקעת הירדן 0:2

השערוקים נמצאים מתחילת העונה בין ייאוש לתקווה כאשר הפעם הם באזור של התקווה עם 0:2 גדול שלהם על הפועל בקעת הירדן. תום מדהלה כבש את הראשון בדקה ה-45 והוסיף שער נוסף בדקה ה-65 בשביל להעניק לשעריים את הניצחון השלישי העונה. בקעת הירדן? חייבת להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי.

 

ירמיהו חולון – הפועל אזור 1:0

הפועל אזור הפתיעו את ירימהו חולון 1-0 משער יפה מהאוויר של דניאל רז מהרמה של קובי כהן. משחק שקול עם מצבים לשתי הקבוצות. כששני השוערים מצילים שערים ולמעשה נבחרו למצטייני המשחק כיוון שסיפקו תצוגת שוערות מרהיבה.

 

 

אייל שן מאזור מקדים את יאור אסולין מחולון. אסולין עם מספר החמצות ענקיות...צילום: דן יידוב.

 

קריית גת – מחנה יהודה 0:3

חיים לוי עשה תוצאה טובה מאוד ביחד עם קריית גת שלו כאשר הקבוצה מהדרום פירקה 0:3 את מחנה יהודה החלשה עם שערים של מאי מזל, עמית ביטון ועומר מולאי הבלתי נגמר. מי יודע, אולי קריית גת עוד תתקדם במרומי הטבלה וגם תפתיע העונה.

 

הכובשים של קריית גת היום מול מחנה יהודה..מימין: מאי מזל, עומר מולאי ועמית ביטון.

 

הוד השרון – הכח ר"ג 3:1

תאמינו או לא, הוד השרון הצליחה לכבוש שער. וכן, הם גם ספגו שלושה נוספים ואינם יכולים ככל הנראה להשיג נקודות בליגה. קבוצה מיותרת לחלוטין. מאור אסור עם צמד ועוד שער אחד של רועי דיין הייתה מנת חלקה של הכח ר"ג שעל פי השמועות עלולה לשחרר כמעט חצי סגל בקרוב בגלל אי ההצלחה של הקבוצה.

 

איתי כהן מאזור, הביא נקודות השבוע לקבוצתו. צילום: איתן ידגר.

 

ליגה א' צפון:

 

עירוני טבריה- הפועל מגדל העמק 1:0

תוצאת המחזור שייכת ללא ספק לרפי בוסקילה בבכורה המחודשת שלו במגדל העמק ושחקניו שהגיעו למשחק והסתגרו לכל אורכו, אך יותם כהן שנכנס כמחליף כבש וקבע את תוצאת המשחק שמחלץ קצת את מגדל העמק מהאזור המסוכן.

 

בוסקילה בבכורה המחודשת

 

״רובי שפירא״- הפועל שפרעם (בוטל)

כשהיה נדמה כי איברהים אבו רקייק יעלה עם שחקני הנוער, הם לא הופיעו כלל והמשחק בוטל וככל הנראה קבוצת האוהדים תזכה בנצחון טכני, עוד בושה וחרפה מליגה א'.

 

עירוני קרית אתא - מכבי דליה 0:2

במשחק תחתית הציגו שחקני קרית אתא משחק מצוין והשיגו ניצחון ביתי מוצדק שיתן להם הרבה בטחון להמשך הדרך. מכבי דליית אל כרמל עושה הכל בשביל לא להתרומם בטבלה ככל הנראה.

 

 

גל פורת מהרצליה, עושה מה שבא לו על המגרש מול באקה. צילום: דן יידוב

 

הפועל איכסל- הפועל בית שאן 0:3

אחרי מחצית ראשונה מאופסת המחצית השניה הפכה לסיפור אחר חן ידען עומר בוארון ומועמר קראקה כבשו לזכות המארחים וממשיכים להצמד חזק מאוד לחבורת הצמרת ומציגים כדורגל נהדר. כעת, לאחר הניצחון הנפלא על בית שאן שכבר שנים לא יודעת מה היא רוצה מעצמה בעיקר בגלל הבעיות הכלכליות, איכסל עלתה למקום הראשון.

 

הפועל ירושלים- אסי גלבוע 0:0

האורחים מהגלבוע שנמצאים בתקופה לא טובה רצו לעצור את שרשרת ההפסדים ומשחק לחימה נהדר של שחקניו של מוריס אוזן שמחלצת תיקו מול חניכיו של דוד מרטן שלא מצליחים לחבר נצחון שני ברציפות/

 

הפועל הרצליה - הפועל באקה 0:5

בהרצליה ידעו שבכדי להדבק לחבורת הצמרת רק נצחון היום יקרב אותם שחקניו של ארז בנודיס הציגו משחק נהדר והשיגו ניצחון שהשאיר אותם בצמרת. הפועל הרצליה מאותתת לליגה כי היא רוצה לחזור להיות כוח בצמרת הטבלה של ליגה א' צפון בעוד באקה ממשיכה להיות בינונית.

 

דור חמו מהרצליה, כבש את הראשון עבור הרצליה ורץ לחגוג...צילום: דן יידוב.

 

מכבי צור-שלום - הפועל כפר כנא 0:0

מוליכת הטבלה יצאה למשחק חוץ קשה מול קבוצת התחתית מהקריות ולא השכילה לכבוש ולנצח ואיבדה נקודות יקרות מאוד להמשך הדרך, בצור שלום מרוצים מנקודה כה חשובה במסע ההישארות הנוסף שלהם בליגה א', כמו בכל עונה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה א דאום (משה 03-11-2017, 17:21)
    ‏ככה ‏שנה הבאה אין ליגה א דרום רק מרכז דימונה יורדים נורדיה גם ‏כפר סבא עוברים לצפון ‏יבנה ונס ציונה עולים יהיה רק ליגע א מרכז לשנות את השם לליגה א׳ מרכז לא תהיה דרום
  2. אולטרס אזור (אולטרס אזור 03-11-2017, 18:01)
    איזה ניצחון ענק יפה מאוד חבורה של גברים ושחקנים ענקים להתקדם בצעדי ענק לעבר הפלייאוף העליון
  3. צור שלום (אלי 03-11-2017, 18:10)
    כפר קנא יצאה בזול מהמישחק. היה צריך להיגמר 3:0 לצור שלום. אפילו האוהדים שלהם ביקשו מהשופט שישרוק כבר לסיום. והמאמן שלהם עשה חילופים לבזבז זמן
  4. משחק גדול של אזור (כול הכבוד 03-11-2017, 18:34)
    החמצות ענקיות של אזור וגם קצת של חולון אבל משחק מצוין כול הכבוד חכים הקבוצה משחקת טוב
  5. אכסאל (אשרף 03-11-2017, 19:00)
    אכסאל פעם ראשונה בראש הטבלה ובעזרת השם עד סוף העונה
  6. ש. ש. שי שפ שפי שפיג שפיגל הכל בזכותו (המחנה האדום אזורי 03-11-2017, 19:08)
    מאז שנכנס שי שפיגל לצוות הניהול איזו אימפריה אזור. הכל מתוקתק משכורות בזמן ציוד א. א אווירה משפחתי והעיקר מקצוענות. אין ספק ששפיגל הוא הרכד הטוב ביותר שנעשה באזור. אפשר לומר שהיית אזור לפני שפיגל וישנה אזור מרגע היכמסו לתפקיד.
  7. שפיגל מזל טוב (מוקי און 03-11-2017, 21:29)
    שפיגל מזל טוב יא אח הניצחון הזה בשבילך
  8. אימא (שערוקי 03-11-2017, 21:39)
    אימא שך ביאוש
  9. למס 4 תגיד היית במשחק או שאתה על כדורים (דודי 03-11-2017, 21:47)
    איזה משחק גדול ואיזה נעליים לא היה חסר שנקבל גול מקבוצה עם 10 שחקנים ההתקפה שלנו בושה וחרפה לא מסוגלים לתת גול מול שער ריק אז על מה אתה מדבר
  10. שי די להגיב בשם שלך (זה מביש וכולם צוחקים עליך 03-11-2017, 22:00)
    המפגרים לשלטון
  11. שפיגל אוהבים אותך השחקנים (נןני 04-11-2017, 18:17)
    מזל טוב ענקי, ותודה על כל הדאגה שלך לשחקנים, אתה ודודי אפס טעויות, יאלה אזור