אוהד רון מארח את שי מאור: תחזית ליגה א' דרום מחזור 9

השבוע החלטתי לארח את שי מאור, מאמנה של כפר קאסם בתחילת העונה. שי שנחשב למאמן מהוותיקים והטובים בליגה א, חושב שמגיע שאפו ענק לנס ציונה ויבנה ובעיקר למאמנם והם ימשיכו לנצח השבוע. בוזגלו, שלא התנהג כמו קולגה, לא מתאים לשיטת המשחק של כפר קאסם אבל הם ינצחו את נורדיה. מעניין? שווה לראות את כל התחזית של שי מאור לשבוע זה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-11-2017
  • 20:11

ונעבור למשחקים:

מ.ס. דימונה- סנקציה נס ציונה, דימונה, 12:30

דימונה מאכזבת ונס ציונה מפציצה. דימונה בבית קבוצה שלא קל לשחק מולה. נס ציונה כבר שמונה ניצחונות משמונה משחקים. גם נס ציונה יודעים שהם לא ינצחו כל העונה ולדעתי למרות משחק הקצוות המשחק יסתיים בתיקו. 

שי: האמת יצא לי לראות את דימונה שבוע שעבר מול יפו. חומר שחקנים מבחינת שמות יוצא מהכלל אבל נראים לא מסודרים על המגרש לא משחקים שחקנים שצריכים לשחק, זה נראה לא טוב בלשון המעטה. נס ציונה ראיתי שבוע שעבר והאמת צריך להגיד כל הכבוד לעופר טלספפה ובעיקר לאלה שמנהלים את המועדון אלי כהן ורונן זיידלמן שנותנים שקט תעשייתי ואתה רואה קבוצה תוססת ויוזמת. לא רואה שנס ציונה נעצרים במשחק הזה. הם ינצחו. סהר לוי מעל הליגה. 

 

 

 

מ.ס. כפר קאסם-ביתר נורדיה ירושלים, כפר קאסם, 12:45

נורדיה עוד קבוצה שמאד מאכזבת אותי. חשבתי שהם יהיו בחלק העליון של הטבלה ולדעתי עדיין לא מאוחר לעשות שינוי מסלול ולצבור כמה ניצחונות ולהגיע לצמרת אבל הם יצטרכו לעשות שינויים כואבים...כפר קאסם בבית בכפר זאת כבר חגיגה. הרבה קהל יגיע לצפות ולעודד את הקבוהצ שלהם ולדעתי נורדיה יפסידו כבר בשביל הלא בין העציים שצריך לעבור כדי להגיע למגרש. כפר קאסם עם הרוח של הבית תנצח ללא בעיה מיוחדת.

 

שי:נורדיה קבוצה מאד חלשה שחקנים של ליגה ב רובם ולא שחקנים של רמה של ליגה א ואם לא יעשו שינוי גדול הם לא ישרדו בליגה. אין להם סיכוי לשרוד. כפר קאסם, בוזגלו שלא התנהג כמו קלוגה בלשום המעטה, ולא התנהג כראוי לדעתי כשישב בבית, קיבל קבוצה במומנטום הכי טוב שיכולה להיות, מחוברת, שחקנים בריאים וכבר איכזב מול מחנה הידוה בצורה הכי כושלת שאפשר להיות. אני חושב עם כל הנושא של החלפת המאמנים שזה מקובל והכל בסדר, גם בקבוצות שמנצחות 3 פעמים ועושות תיקו הפעם אין שום תירוץ שאם בוזגלו לא ינצח בבית עם הסגל שיש לו והקהל הנהדר שלהם, הם יחליפו עוד מאמן. בוזגלו הוא אנטי תזה של המקום שמאמין בכדורגל התקפי כל חייו. עכשיו יבוא לשחק על 0-0 כל משחק. כפר קאסם ינצחו בהפרש שערים גבוהה.  כמו שהקהל הנפלא של כפר קאסם רגיל ... 

 

אוהד בוזגלו, התנהג או לא התנהג כמו קולגה? והאם השיטה של האפס אפס, הקהל של כפר קאסם יאהב? 

 

מכבי שעריים-הפועל בקעת הירדן, שעריים, 13:00

שעריים עדיפה על בקעת הירדן. הם משחקים בבית ובקעת הירדן אומנם לא צפויה אבל בעיקר לא יציבה ואם הם ניצחו שבוע שעבר ולכן הם יסיימו בתיקו השבוע. למרות עדיפות של שעריים המשחק יסתיים ללא הכרעה.

שי: שעריים עושה רושם ששלומי עמר עושה תלכיד מחוייב. עדיין אני חוש שהם חייבים להתחזק בחלק הקידמי כדי להישאר בליגה. הבקעה מנגד קבוצה לא מוסברת, שיחקתי מולם לפי שבועיים, ביום נתון הכל יכול להיות. אני מאמין בניצחון לשעריים.

 

הפועל הוד השרון- הכח ר"ג, הוד השרון, 13:00

הכח ר"ג לא שקט. משחררים שחקנים, מחזירים אותם, יש כסף, אין כסף כל זה לא טוב. הוד השרון חייבת לצבור נקודות ולדעתי הם יקחו את הנקודות במשחק הזה. תיקו בהוד השרון.

שי:הכח ר"ג ינצחו ללא דיבור. הכח קבוצה שמחזיקה את הכדור. עושה רושם שיש בעיות כספיות אבל אני בטוח שאיציק וגל יובילו את הקבותצה לפלייאוף העליון יחד עם גיא כל הקבוצות של חיים מגיעות בסוף לפלייאוף. 

 

 

 

עירוני קרית גת-הפועל מחנה יהודה, קרית גת, 13:30

קרית גת עדיפה על מחנה יהודה. הקריה בבית צריכים לקחת נקודות. מחנה יש הגנה חזקה וקשה להבקיע מולה. אבל המשחק בקרית גת, מגרש גדול ולדעתי הם ינצחו. 

שי: גילוי נאות, אני חבר מאד טוב של חיים לוי, מאמן קרית גת ולכן אני רוצה מאד שינצח. ומקצועית, מחנה קבוצה קשה בבית. מאמין שקרית גת לאחר חזרתו של נדב כידר וההפסד שבוע שעבר הם ינצחו בבית את מחנה יהודה.

 

מ.כ. ירימיהו חולון-הפועל אזור, חולון, 13:30

משחק חזק בחולון. מוסא מול חכים, ויש כל מיני שחקנים ששיחקו באזור ומשחקים עכשיו בחולון. איציק בן סלומון יכריע את המשחק ויביא ניצחון יוקרתי לחולון על אזור. הימור שלי: ניצחון לחולון.

שי: משחק חזק. אני מתכוון להיות שם. חולון הפסידו בכפ"ס לאחר תוצאות טובות. הקבוצה של מוסא מאמומנת ויש להם תביעת יד של מאמן. יש להם בעיה של ליזום ובבית הם חייבים לקחת נקודות אם הם רוצים להגיע לפלייאוף העליון. הם חייבים ליזום. יהיה להם קשה מול עמידה טקטקית של יוסי חכים. שני המאמנים דוגלים באותו סגנון ואני הולך על תיקו ללא שערים. 

 

מכבי יבנה-מכבי יפו, 20.11 19:00

מכבי יבנה עדיפה על יפו בכל פרמטר, מן המאמן ועד אחרון השחקנים. יבנה בבית חייבים לקחת נקודות מול יפו כי הם יוכלו לצמצם את הפער במחזור הזה מנס ציונה. י

שי:יבנה עושה תוצאות מצויינות וכל הכבוד למאמן אלי כהן. הייתי מציע לו לקרב את גיא אבן לליבו אם הוא רוצה להשתפר ולעלות ליגה. מכבי יפו ראיתי אותם שבוע שעבר קרגוהל עושה עבודה טובה. קבוצה צעירה, לוחמת, תוסספת מחוייבת למאמן שלה. לא רואה את יפו מפסידים במשחק הזה ותהיה הפתעה ניצחון ליפו. סאן טוריאל שחקן מצויין צריך לשים לב אליו. הוא יכול להתקדם. 

 

בית"ר כפ"ס-הפועל כפר שלם, כפר שלם ניצחה 3-1. 

 

שיהיה בהצלחה!!

אוהד רון מארח את שי מאור, תחזית ליגה א דרום.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא נשכח (מכפר קאסם 02-11-2017, 20:44)
    שי אוהבים אותך וכל הקהל אוהב אותך ולא נשכח מה עשיתה בסוף העונה שעברה
  2. לא נשכח (מכפר קאסם 02-11-2017, 20:44)
    שי אוהבים אותך וכל הקהל אוהב אותך ולא נשכח מה עשיתה בסוף העונה שעברה
  3. תתבייש לך (דני 02-11-2017, 20:59)
    תתבייש לך מה בדיוק עשה בוזגלו שהוא לא קולגה?למה אתה המאמן הראשון שמפוטר ומביאים מאמן אחר? חתיכת לוזר
  4. שי אוהבים אותך בשעריים (שערוקי 02-11-2017, 21:55)
  5. הנה המערבב חזר לפרשן (אייל 02-11-2017, 22:03)
    מאמן חלש ואדם קטן רק ללכלך יודע בכפר לא סבלו אותו
  6. כפר קאסם (אחמד 03-11-2017, 06:36)
    שי שלום לך מותק אתה מאמן טוב ובן אדם טוב אבל לצערי לא הצלחתה להביא תוצאות טובות 50 אחוז הצלחה לק
  7. חפרו לך שבועיים תתעורר (לשי מאור 03-11-2017, 07:58)
  8. לא ביום אחד מייפים ומחתימים מאמן חדש (לשי 03-11-2017, 07:58)
  9. לא ביום אחד מעיפים ומחתימים מאמן חדש (לשי 03-11-2017, 07:58)
  10. יבנה עדיפה בכל פרמטר כולל המאמן? (הנסיכים בלבן 04-11-2017, 18:56)
    רון תצא כפרה על הנעליים של האפסנאי של יפו תפסיק להתגרות יבנה לפני יפו בטבלה אבל אתה ממשיך להתגרות וללקק סאן שחקן מצוין? ממש צריכים אותך לדעת מי חבר של אמא של סאן בקיצור אני לא טייס ואתה לעולם לא תהיה עיתונאי אבל בכל זאת נאכל לך שבוע טוב ומבורך מכל אוהדי יפו