ליגה ג' מחוז ת"א :שיכון ותיקים מחזיקת הגביע

משחק הגמר גביע של ליגה ג' תל אביב הפגיש את שיכון ותיקים רמת גן ובני יהוד . בני יהוד שעברה את עוצמה חולון ואינטר עליה ת"א על מנת להגיע לגמר קיוותה לנצח ולהניף את הגביע, לעומתה שיכון ותיקים היתה צריכה לנצח בדרבי את ביתר ר"ג החזקה ולאחר מכן את ספרטק על מנת להגיע לגמר. שיכון ותיקים רצתה יותר וניצחה בצורה משכנעת 5-2!!

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-11-2017
  • 09:18

המשחק התחיל בגישושים של שתי הקבוצות , הראשונה להבקיע היתה בני יהוד משערו של הכובש המצטיין שלה יניב אבדר שהיה בעברו בשיכון ותיקים , השער הזה מעלה את מאזנו של אבדר ל 10 שערים בכל המסגרות , 1-0 לבני יהוד.

היתרון של בני יהוד החזיק בדיוק 10 דקות , משחק צירופים של שיכון ותיקים  באיזור רחבת ה16 ויוסי ימיני מוציא כדור רוחב לאורן סממה שכבש את הראשון שלו ,1-1 . עד לסיום המחצית יכלו 2 הקבוצות לעלות ליתרון אך התוצאה נשארה בעינה 1-1 במחצית .

 

דודו ביטון ואורן סממה, הביאו גביע...

 

משהו מעניין קרה בתידרוך המחצית של מאמן שיכון ותיקים כי אחרת לא ניתן להסביר את פתיחת המצית השניה , שחקני שיכון ותיקים עלו כמו מלוע של תותח, יוסי ימיני בן ה39 עם פריצה ממרכז המגרש חולף על פני 3 שחקנים של יהוד ומוכשל ברחבה , את הפנדל לוקח אורן סממה ומשלים צמד אישי ומהפך ,2-1 לשיכון ותיקים .

 8 דקות חולפות והשליטה של שיכון ותיקים נמשכת, שון צופי בבעיטת יעף של כדור בועט טיל 3-אדיר לרשת וקובע 3-1 לשיכון ותיקים.

לאחר הגול יהוד החלו לצאת קדימה ולהפקיר את ההגנה ע"מ לנסות ולהציל את חלום הגביע , אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד , דודו ביטון החלוץ עם עבר מפואר בליגות הנמוכות דאג לקרב את שיכון ותיקים לגביע וקבע 4-1 .

בני יהוד לא הרימו ידיים והצליחו לצמק ל4-2 , אבל עד לסיום  עוד הצליח סשה גאידוב לבשל לדודו ביטון את השני שלו ולשלוח את שיכון ותיקים לחגוג , 5-2 לשיכון ותיקים.

 

ליעד טפר והגביע...גם עם הפועל ר"ג לקח גביע...

 

בסיום המשחק נערך טקס בראשות נציג ההתאחדות לכדורגל שבמהלכו הוענק גביע המדינה מחוז ת"א לשיכון ותיקים ,שיכון ותיקים תארח בסיבוב הבא את קביליו יפו מליגה א.

 

איציק לוי, קפטן שיכון מניף גביע יחד עם השוער אבירן דלל ורן לוזון הבלם...

 

את הזכייה בגביע יחגגו שחקני שיכון ותיקים , צמד המאמנים משה שרון ואבי שמש , פרץ מאיה מנכל הקבוצה והבעלים יוסי חזן.

פרץ מאיה מנכל הקבוצה ויוסי חזן הבעלים.

צמד המאמנים משה שרון ואבי שמש...צוות שהביא גביע. שאפו!

הוסף תגובה
תגובות
  1. מעיפים את קביליו (שיכוניה 01-11-2017, 11:44)
    קלללל
  2. מאמן (אוהדת 01-11-2017, 12:47)
    אני חושבת שאבי שמש הוא המאמן הכי טוב שהיה בשיכון עד עכשיו (וגם הכי חמוד) מאחלת הצלחה בהמשך הליגה
  3. יוסי ימיני (יחיאל ארביב 02-11-2017, 00:47)
    הבחור תופעה עודה מה בא לו במגרש בחור של מאני טיים גם בגיל 39 שאפו!!!!