צהוב עולה : 0-3 חלק לעירוני אשדוד על רהט

במשחק שנעל את המחזור ה-7 בליגה ב' דרום ב', אירחה עירוני אשדוד בביתה את צעירי רהט. אשדוד עם פתיחת עונה מצוינת ושאיפות לעלות ליגה, רצתה לחלוף על פני המכשול של הקבוצה מרהט. בעירוני אשדוד אפשר לדבר על הכל והכל נכון, שחקנים מצוינים, הנהלה שדואגת להכל אבל מי שמעל כולם זה הקהל. לשמחתי בשנה שעברה יצא לי לשחק נגדם כשחקן פעיל במשחק אימון וזו פשוט חוויה

  • על ידי: גיא צמח
  • 30-10-2017
  • 09:19

עירוני אשדוד פתחה את המשחק מרוכזת וממוקדת בידיעה שהדבר היחיד שחשוב הוא שבשעה 16:45 באמתחתה יהיו 19 נקודות. עירוני אשדוד תקפה ללא הרף את שערה של רהט אבל רהט נלחמה ותסכלה את שחקניה של אשדוד במשחק אגרסיבי ללא פשרות .

 

האגרסיביות עלתה לרהט ביוקר כאשר בדקה ה-22 הקבוצה נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אלקשאעלה אוסמה. מול 10 שחקנים היה לאשדוד יותר פשוט ובדקה ה-40 נפרץ הסכר ,שהב פשאי המצטיין במשחק מבשל ליוסי פליקר, שממשיך את מסע הכיבושים שלו העונה וכובש את השישי שלו העונה וקובע 1-0 לעירוני אשדוד.

 

פליקר עם השער הראשון של אשדוד (מוטי קדוש)

 

רהט לא הצליחה לעכל את השער שספגה ולאחר 2 דקות ספגה את השני מרגליו של שהב פשאי, שהשתלט על כדור שחזר מהגנת רהט, הקפיץ פעם אחת ושיגר טיל אווירי לבין חיבורי הקורות, שער שיכול בקלות להתמודד על שער העונה 2-0 לעירוני אשדוד.

 

משחק נהדר של נדב עמר (מוטי קדוש)

 

עד למחצית עירוני עוד הייתה יכולה להגדיל את יתרונה אך שוערה של רהט שחר אלחרר, מנע את הגדלת התוצאה. במחצית השניה נמשכה המגמה של המשחק כשאשדוד שולטת ותוקפת ללא הרף במיוחד מאגף ימין על ידי נדב עמר, המגן המצוין, ומנסה להבקיע עוד שער על מנת להבטיח את הניצחון, לעומתה רהט מתגוננת ומנסה להפתיע במתפרצות. בדקה ה58 קיבלנו את הדובדבן כשברוך דגו (מי אם לא הוא) הרשית את השלישי של אשדוד ונתן לאוהדים ביציע לחגוג את השער שלמעשה קבע את תוצאת המשחק 3-0 לעירוני אשדוד.

 

הדובדבן שבקצפת, שערו של ברוך דגו (מוטי קדוש)

 

עד לסיום אשדוד יכולה הייתה לכבוש עוד מספר שערים ולהגדיל את התוצאה אבל לא השכילה לעשות זאת, בסיום 3-0 חלק לעירוני אשדוד.

 

רהט עשתה את כל שביכולתה כדי להוציא משהו מהמשחק הזה, אבל פער האיכויות בין שתי הקבוצות גדול וברור, עירוני אשדוד מייצרת את ניצחונה השישי העונה ותקווה להמשיך את פתיחת העונה המצוינת גם נגד הפועל ירוחם בשבוע הבא.

 

מילה לסיום: אי אפשר לסיים סיקור בלי להחמיא שוב ושוב לקהל מאשדוד. קבוצת ליגה ב' שמביאה בכל משחק עשרות ולעיתים מאות של אוהדים שיוצרים אווירה ססגונית ומדהימה, שגורמת לשחקנים לתת עוד 10 אחוז מעצמם בשביל הקהל. כשאומרים על קהל שהוא השחקן ה 12 מתכוונים לקהל מסוג זה – שאפו!!

 

קהלה של אשדוד מגיע, תומך בקבוצתו ויוצא מחוייך! (מוטי קדוש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא היה משחק אחד העונה פחות מ300 צופים (לכתב 30-10-2017, 09:36)
  2. קהל אדיר יש לכם (איתן נתיבות 30-10-2017, 09:50)
    מגיע רק לכם לעלות ליגה עם הקהל שיש לכם ,אתם היחידים שמלאו תמגרש בנתיבות
  3. כתבה מעולה (מיקו 30-10-2017, 10:14)
    כתבה מדויקת ומצוינת. שאפו על הפרגון, תמיד כיף לקרוא. יכול להיות שפספסנו אותך כשחקן, עכשיו נהנה ממך ככתב. רק תיקון טעות, שמו של שוער רהט לדעתי אשר ולא שחר.
  4. הנהלה ומאמן לא מעריכים סמלים (רועי 01-11-2017, 11:02)
    המבין יבין אני בדרך לחברים שהיו לי לפני שנתיים