סיכום מחזור 5: ליגה ב' דרום ב'

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום ב', מחזור שבו אדומים אשדוד מנצחת וממשיכה להוביל את הטבלה ונצמדת לאשדודית השנייה. ירוחם וקרית מלאכי מנצחות, מודיעין מובסת בביתה. מי ניצח? מי הפסיד? מי הפתיע? ומי בדרך לליגה ג'? הכל בסיכום של המחזור 5 שכבר מתחיל להראות ניצוצות של מה שצפוי לנו בהמשך העונה...

  • על ידי: גיא צמח
  • 17-10-2017
  • 09:22

אדומים אשדוד מנצחת בחוץ 2-1 את מעלה אדומים. אדומים אשדוד על שלל כוכביה ומאמנה פיני, עייש רצתה להמשיך את פתיחת העונה המצוינת ולצבור עוד 3 נקודות במגרש קשה. מעלה אדומים ניסתה לעשות הכל על מנת להקשות על אשדוד אבל פער האיכויות בין הסגלים אמר את דברו ובסיום עוד ניצחון לאשדוד בדרך למטרה שהציבו לעצמם והיא אחת – ליגה א'.

 

הקהל האדום של אשדוד רוצה להגיע לליגה א'...


מכבי אשדוד מפרקת את בית שמש 6-0. קבוצתו של שרון מרציאנו שבעונה החולפת הגיעה עד לגמר הפלייאוף של ליגה ב', תנסה השנה לסיים את המשימה ולעלות לליגה א'. אבל כמו שהם יודעים המשימה לא תהיה קלה, השבוע הם נתקלו ביריבה נוחה ובקלות התוצאה יכולה הייתה להיות דו ספרתית. בית שמש תנסה לאסוף את השברים כמה שיותר מהר כי בשבוע הבא תתמודד נגד ירוחם החזקה. 

 

יוסי פליקר וחבריו מפרקים את בית שמש (מיכאל מלקין)


הפועל ירוחם מנצחת בביתה 2-1 את בית"ר גבעת זאב. העולה החדשה מירוחם מציגה פתיחת עונה מצוינת כשבמשחק בית לא פשוט מנצחת את את גבעת זאב החזקה. גבעת זאב עוד הובילה, אבל צמד שערים של משה אביטן המצוין הקנו למקומיים ניצחון חשוב מאוד וככל הנראה מצפים הרבה רגעי נחת העונה לקבוצה מירוחם. מנגד גבעת זאב קבוצה מצוינת וככל הנראה גם השנה תתמקם בפלייאוף העליון.

קרית מלאכי מנצחת בביתה 3-1 את עירוני נתיבות. יש רק 3 קבוצות בליגה שעדיין לא הפסידו וקרית מלאכי היא אחת מהן, כשיש לך את אוהד יוסף "שר ההגנה" לא פלא שהקבוצה ממוקמת ראשונה בטבלת הספיגות עם שער אחד בלבד לרעתה. קבוצתו של פרדי צרפתי שלטה במשחק וניצחה באופן מרשים את נתיבות שתצטרך לנסות ולאסוף נקודות במקום אחר.

עירוני מודיעין מארחת במגרשה את מועדון ספורט באר שבע ומובסת 4-0. האורחים מבאר שבע הגיעו מוכנים וכאילו שוגרו מלוע של תותח, שכבר בדקה ה-27 קבעו את תוצאת המשחק 4-0. מודיעין שבשנים האחרונות הייתה רגילה להתמקם בחלק העליון של הטבלה ולהתברג בפלייאוף, פתחה את העונה בצורה קטסטרופלית ואם לא תתעשת מהר ותתחזק תמצא את עצמה בדרך הבטוחה לליגה ג'.

עירוני שדרות מנוצחת בביתה 2-1 ע"י בני יצ'אלאל. שדרות קיוותה להיצמד לצמרת וניצחון היה ממקם אותה במקום הרביעי, פתיחת המשחק הייתה של המקומיים שהובילו 1-0 כבר בדקה ה-38 משערו של דודו פלס הוותיק, אבל שער שוויון בדקה ה-45 ואדום לחובתה של נתיבות בדקה ה-47, שינו את הכיוון של המשחק שלבסוף הוכרע בדקה ה-81 וקבע מהפך. מדובר ב-2 קבוצות טובות שתלחמנה עד לסיום העונה על ניסיון להיכנס לפלייאוף העליון.


מכבי באר שבע מנצחת 2-0 את מועדון צעירי רהט. אוי כמה שחיכו לניצחון הזה בבאר שבע שעד למחזור הזה צברה נקודה אחת בודדת, ואוי כמה שהמשחק הזה היה קשה והוכרע רק לקראת סיומו. בבאר שבע חייבים לייצר המשכיות אם לא רוצים להסתבך בקרבות התחתית במהלך העונה, מנגד רהט קבוצה טובה שתנסה לחזור למסלול הניצחונות כבר בשבוע הבא נגד הקבוצה השנייה של באר שבע – קל זה לא יהיה!

שיכון המזרח מביסה את בני אילת 4-1. שתי קבוצות שקיוו למצוא את ניצחון הבכורה שלהן העונה, אבל לכר הדשא הגיעה רק קבוצה אחת. שיכון המזרח מרוכזת וחדה והובילה 4-0 בדקה ה-61, ונראתה מצוין. גם שער מצמק של אילת לא המתיק את הגלולה המרה של הקבוצה הדרומית שתקווה למצוא את ניצחון הבכורה שלה בשבוע הבא.
 
ניפגש בשבוע הבא, בהצלחה לכולם.
 

אדומים אשדוד חוגגים עוד ניצחון

הוסף תגובה
תגובות
  1. אדומים אשדוד (לוגסי 17-10-2017, 11:08)
    יחגגו גם ב30.12 וגם ב4.4
  2. לגיא : איך יכול להיות אדומים אשדוד ממשיכה להוביל ונצמדה לעירוני שמובילה (רונן 17-10-2017, 11:30)
    רצונות לחוד ועובדות לחוד - אחי קבוצה לא יכולה להוביל את הטבלה אם היא לא מקום ראשון
  3. לסרדין רונן (רביבו 17-10-2017, 17:10)
    בליגה ב לידיעתך הפרש שערים לא קובע אתה מבין עכשיו איך שתיהם מובילות את הטבלה
  4. שרון חיטמן (קוסם 17-10-2017, 17:15)
    אוי לבושה,מה עוללת לנו... איך הצלחת לדרדר אותנו עד לתהום.. מודיעין עוד תעלה למעלה
  5. שרון חיטמן (מודיעני 17-10-2017, 19:47)
    פוטרת מאימון עירוני מודיעין סוף סוף,וזה לא פורסם בכלל.....כמה שאתה לא מעניין.......
  6. עירוני תעלה בגלל הקהל (איתן נתיבות 17-10-2017, 22:56)
    מגיע לכם לעלות עם קהל כמו שלכם ליגה ב קטנה עליכם בהצלחה
  7. שרון חיטמן (יאיר 21-10-2017, 19:49)
    חטאת- שילמת......איך זה להיות בבית.....?