ביתי הוא לא מבצרי

הפועל בית שאן פתחה את העונה עם ארבעה משחקי בית רצופים, למרות זאת הצליחה הקבוצה לצבור 4 נקודות בלבד מאז פתיחת הליגה! אמש אירחה בית שאן את באקה אל גרבייה וירדה מנוצחת בתוצאה 2-1. טאהא (עצמי) ובוארון כבשו לבאקה, גל גניש הצליח רק לאזן זמנית

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 28-09-2017
  • 08:54

לעיניי כ-400 אוהדים, הפועל בית שאן אירחה למשחק בית את הפועל באקה אל גרביה במסגרת המחזור הרביעי במשחק שהוקדם עקב יום הכיפורים ביום שישי.


השופט אלעד בן דור הוציא את המשחק לדרך ועוד לא הספקנו להגיע למקום וכבר לוח התוצאות הראה על 1-0 לבאקה, לאחר שתומר שריקי פרץ באגף

באין מפריע, נכנס לרחבה, מסר כדור רוחב שפגע בבאסל טאהא בלמה של הפועל בית שאן והטעה את השוער גל ברזני, 1-0 מהיר מאוד לאורחים. הלם ביציעי הפועל בית שאן.

 

באקה חוגגת שער מהיר מאוד (אביב עובדיה)

 

שתי דקות עוברות ונאור דהן, מגנה של הפועל בית שאן הוחלף עקב פציעה שסחב עוד מהשבוע שעבר ממנה לא החלים ואת מקומו תפס שחקנה הצעיר נועם יונה. המשחק התנהל בצורה אגרסיבית והשופט בן דור הוציא הרבה צהובים על מנת להרגיע את המשחק. 

 

נאור דהן מאוד מתוסכל (אביב עובדיה)

 

משחק אגרסיבי מאוד התנהל בבית שאן (אביב עובדיה)

 

בדקה ה-25 יחיאל צאגי מסר כדור רוחב לרחבה, ערבוביה של הגנת באקה כמעט עלתה להם בשער עצמי בו היו מעורבים שלושה שחקנים, אך לבסוף הכדור הורחק מקו השער מרגלי טארס שקולבסקי.

 

יחיאל צגאי היה הפעיל בשורות בית שאן (אביב עובדיה)

 

10 דקות עברו, שוב היה זה יחיאל צאגי שהרים כדור לרחבה, משה כחלון ובאסל טאהא צמד הבלמים עלו לכדור גובה ומקרוב החמיצו לאחר שהשוער של באקה בזינוק הדף בפעם הראשונה ובפעם השניה על הריבאונד בעטו לרשת החיצונית. 
אירוע משעשע קרה שקוון המשחק סימן לשער שחשב שהכדור נכנס ושחקני שתי הקבוצות התגודדו סביבו. לאחר בירור עם השופט הבין שהכדור כלל לא נכנס...

 

האירוע המוזר של המשחק... (אביב עובדיה)

 

בדקה ה-48 גל גניש ראה את שוער באקה מחוץ לתיבת החמש בעט מ-20 מטר טיל לחיבורים וקבע 1-1 ענק עבור בית שאן. יש משחק חדש!!!

 

גל גניש חוגג שער ענק! (אביב עובדיה)

 

בדקה ה-62, רונן וינשטיין מאמנה של באקה הורחק עקב דין ודברים עם השופט אלעד בן דור, רונן עלה ליציע וניהל משם את המשחק. 12 דקות לסיום, יחיאל צאגי מצא את עצמו מול השוער של באקה, אך בעט מ-5 מטר ישר לגופו של אסיל אווסט שהציל שער בטוח. 

 

רונן ויינשטיין הורחק לאחר חילופי דברים עם השופט (אביב עובדיה)

 

עשר דקות לסיום, התקפה מתפרצת של באקה הסתיימה בשער ניצחון, לאחר פריצה באגף של רמי אלגאזי שמצא את אלעד בוארון שמקרוב בעט עם כל הלב וקבע 2-1 לבאקה שחגגו את השער עם המאמן המורחק ביציע.

 

אלעד בוארון כובש וחוגג עם מאמנו ביציע (אביב עובדיה)

 

בדקה ה-87, כדור עומק נשלח לבאסל טאאה הבלם שניצב מול שוער באקה ומ-7 מטרים בעט חזק אך שוב השוער הדף את הכדור. השופט הוסיף 5 דקות שלפחות 4 מהן עברו כמו כל המחצית השניה, בהעברת זמן משחקני באקה ולבסוף נשמעה שריקת הסיום, באקה ניצחה את הפועל בית שאן שצריכה להתעורר ומהר, אם היא רוצה להתברג בחלק העליון של הטבלה. בית שאן חייבת חלוץ עקב ההחמצות הרבות בכל משחק מאז תחילת הליגה. מנגד רונן וינשטיין יכול להיות מרוצה משחקניו שנתנו משחק גדול עם הרבה לב ונשמה.

שחקני באקה חוגגים בבית שאן (אביב עובדיה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד הפועל בקה (יעקוב 28-09-2017, 13:09)
  2. בקה (כהן 28-09-2017, 16:27)
    למה לא מציינים את שחקני בקה
  3. זאודו (יוסף 28-09-2017, 21:41)
    מוטי אוחיון חזור הביתה