שמעתם אבל לא הכרתם, הפועל דבוריה מאחורי הקלעים

מהפכה שלמה עשתה הקבוצה מהעמק, וכמובן שכל הפוקוס הולך לכיוונה אחרי שנלחמה בשנה שעברה על מקום בליגה ב'. רפי בוסקילה, אבי מלכה, צחי אליחן הם שמות שהפכו את הפועל דבוריה לבדיחה אקטואלית שכן הולכת להחתים גם את נימאר. איך הכל התחיל ומה כוונות הקבוצה? הכל נחשף בכתבה זו...

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 20-08-2017
  • 09:30

פאדי סחניני בחור צעיר החליט יחד עם הקבלן אחמד מסאלחה לקחת את קבוצת דבוריה על הכתפיים שלהם, כמובן מדובר בכפר שאוהב את הכדורגל וזו אחת הסיבות שגרמה להם לזעזע את ראש הפירמידה בקבוצה ולתת לקבוצת הכפר לדהור קדימה. הצעד הראשון שהם עשו היה לשבת עם ראש המעוצה ואחרי מו"מ ממושך הוחלט להגביר את התרומה הכספית מ-400 אלף ש"ח לשנה עד ל-600 אלף ש"ח, ובכך תקציב הקבוצה השנה עומד על מיליון שקלים, 600 אלף הכנסות מהמעוצה המקומית  ומה שנשאר מסה"כ ההפרש זה מה מגורמים שונים ומקבלנים חובבי כדורגל שכל אחד מהם תרם וסייע לתקציב הזה. 

 

במיליון שקלים, ההנהלה שמורכבת משניים החליטה לעשות את השינוי הנוצץ שנוצר וזה התחיל מרפי בוסליקה המאמן שאימן לפני שנתיים בליגה לאומית ואימן אשתקד באסי גלבוע. אז אחרי שיחה עם פאדי סחניני הוסבר לי שרפי הגיע בגלל הקשר הטוב בינו לבין אחמד מסאלחה, כשבהתחלה הוא לא התכוון לאמן אצלם, אך אחרי שראה את הבסיס שנמצא בדבוריה מבחינת איכות המגרש, חדרי הלבשה וכל התנאים, התחיל הפרויקט לסקרן אותו לאט לאט עד שהחליט לחתום בקבוצה. רפי בוסקילה קיבל החלטה קשה לאמן בליגה ב' מפני שהוא חושב שזו ירידה לצורך עלייה (לליגה א').

 

רפי בוסקילה ואבי מלכה הגיעו להעלות את דבוריה לליגה א'

 

אז אחרי החתמתו של רפי יצאה הידיעה שהרעידה את כלי התקשורת בליגות נמוכות - "מלך שערי ליגה א' חתם בהפועל דבוריה", כמובן שהיה מדובר על אבי מלכה שסיים את העונה עם 25 שערים כולל משחקי הגביע שער מהם היה מול קבוצת מ.ס. אשדוד מליגת העל עם קבוצת הפועל אכסאל, הכפר שמפריד בינו לבין דבוריה - כביש קטן, אך בניגוד לכל הסכומים בהפועל דבוריה הסבירו שאבי מלכה מקבל שכר פחות מהסכומים המטורפים שמדברים עליהם ברשתות החברתיות. 

 

השם של אבי מלכה הביא גם את בני סימן טוב שהיה חתום על חוזה בשפרעם, אבי עמוס , כפיר בן דוד , צחי אליחן, סולטאן זועבי ועוד מגן ממכבי נתניה... כמובן שהסגל עדיין לא נסגר והפועל דבוריה עוד לא אמרה את המילה האחרונה והיא בדרך לעוד שתי החתמות לפחות. 

 

אחד השמות שסחב איתו סימני שאלות בהחתמה שלו היה סולטאן זועבי שהתאמן ליום אחד בצעירי כפר כנא תחת הדרכת הדוד שלו הישאם זועבי, אך בסוף החליט לעבור לדבוריה "הכל מתואם עם הישאם, הוא מבין את הרצון של בן אחיו לכן לא יכול להחזיק אותו בכח", אמר פאדי סחניני בשיחה בינינו, ובדבוריה מרוצים מאוד מההחתמה שלו. כמובן שמדובר בשחקן שעלה ליגה עם הפועל אום אל פחם ומדובר על מישהו שנחשב כ"קבלן עליות" בליגה ב' .

 

בהפועל דבוריה לא מתכוונים לבנות חלומות, מבינים את העובדה שהקבוצות יתלהבו לשחק מולם לכן יהיה להם קשה במציאות על הדשא, כי אם יסתמכו על הניירת הקבוצה בדרך לכבוש את הליגה.

 

שאלה אחרונה שלי לפאדי סחניני הייתה בנוגע להמשכיות ותשלום המשכורות, פאדי ענה ברוח מאוד שקטה שיש להם שקט כספי והקבוצה תוכל לעמוד בדרישות הכספיות שלה בלי שום בעיה, וגם מבינים את האחריות עליהם ותשלום המשכורות כמו שחובת ההוכחה היא על השחקנים על כר הדשא. 

 

רפי בוסקילה, יצליח להעלות את דבוריה ליגה?

הוסף תגובה
תגובות
  1. חוש ריח לכסף (גזבר 20-08-2017, 09:47)
    לכל החתומים יש חוש ריח מפותח לכסף. הם יודעים לזהות את המצליחן המקומי שלהוט להשקיע כדי להיות הראשון שמצליח ספורטיבית ולשם כך מוכן לפתוח את הארנק בכל רגע נתון ו מיד הם מתייצבים לצידו. רק שככה לא בונים קבוצת כדורגל וכולם יודעים זאת אבל זה לא מפריע להם להשתתף בחגיגה.
  2. דבוריה (סלח 20-08-2017, 13:17)
    כל החתמת השחקנים האלו זה מתקון לכישלון ידוע מראש לקחתם מאמן שאין לו הרבה מה להציע והביא את החברים שלו שיחתנו עליכם טוב יש פתגם שאומר שרירים מיתחלפים כניראה הגיע התור שלכם להיות הפרירים
  3. טבריני (טבריני 20-08-2017, 13:59)
    אוסף של שחקנים הכול יתפוצץ להם בפנים
  4. מה זה השם הזה דבוריה? (אילן מיבנה 21-08-2017, 07:30)
  5. טמבלים (עומר 20-09-2017, 17:34)
    בוסקילה מצא פראיירים שבחדבון הבנק דלהם הלכו 2 מיליון והביא עוזר מאין גועאים ו14 שחקנים והוא מאמן שלא אוהבים רודף בצע חלש