בני יהודה רוצה להפתיע את מכבי נתניה

ביום שישי ייערכו משחקי רבע הגמר של ליגת החופים, בני יהודה שהצליחה להפתיע את כולם ולעלות לרבע הגמר תפגוש ביום שישי את מכבי נתניה שמגיעה לאחר הניצחון הענק מול בני פלפלה כפר קאסם. לפני המשחק שמענו את אנשי בני יהודה שמתכוננים לרבע הגמר. אלירן מגול: "משחק קשה מול קבוצה עם מאמן מצוין", גיא צמח: "נתניה הקבוצה הכי טובה בחופים", עמית מגול: "אין הנחה לאחים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-07-2017
  • 11:05

אלירן מגול מאמן הקבוצה לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה חזקה עם מאמן מצוין שיתכונן טוב למשחק כמו שאני מכיר אותו, הוא יתכונן ויכיר את הקבוצה שלי לעומק, אבל אנחנו באים לנצח כמו בכל משחק ואני מקווה שכך יהיה גם מול נתניה".

 

אלירן מגול משתיק את כולם ועולה בדרך לרבע הגמר (מני בן ארי)

עמית מגול, שחקנה של בני יהודה שהוא גם אחיו של אלירן המאמן: "נתניה קבוצה חזקה מאוד. יש להם זרים מצוינים שלדעתי הזרים עושים את ההבדל... אך לנו יש לב ונשמה שלדעתי כן יכול לעמוד מולם... סה"כ יש לנו קבוצה צעירה ורוב השחקנים כמוני שנה ראשונה או שנייה בחופים... ואני מקווה ומאמין שננצח".

 

עמית מגול, "יש לנו לב ונשמה" (מני בן ארי)

מילה על אחיך אלירן המאמן? 
"כיף להתאמן אצלו. אח שלי ווינר גדול והוכיח את זה בכמה משחקים העונה. ולמרות מה שחושבים הוא המאמן במגרש ומה שהוא אומר אני עושה, אין הנחות לאחים. אמא בהתחלה התערבה ובארוחות שישי היה שמח. ביקשתי ממנה לא להתערב והכל זורם כמו שצריך".

גיא צמח עוזר המאמן של בני יהודה: "נתניה כרגע הקבוצה הכי טובה בחופים. והם באים מולנו בכושר מצוין. נתניה שאבה ביטחון רב בתצוגה שלהם מול כפר קאסם האלופה. לנתניה יש מאמן מצוין אבל אנחנו נבוא נעשה את המקסימום וננסה להפתיע, לא נגיע לשמש תפאורה".

 

גיא צמח יחד עם אלירן מגול וקובי סוויסה (מני בן ארי)


יונתן פישמן, שוערה המחליף של בני יהודה: "יש לנו משחק קשה ואולי הכי קשה שיכול להיות לנו. אבל זה שלב שכל משחק קשה. אנחנו באים לנצח בכל מצב ולא משנה נגד מי... נבוא נשחק חזק, נילחם ואני סומך על השחקנים שיעשו את העבודה. באים לנצח".
 

שחקני בני יהודה חוגגים לאחר העליה לרבע הגמר (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות