נקבעו העולות לפיינל פור: כפר קאסם מול כרמיאל, נתניה תחכה לצחי אילוז

משחקי רבע הגמר יצאו לדרך כשנקבעו ארבע העולות לפיינל פור... ערב המשחק כרמיאל הכינה הפתעה ענקית והדיחה את ראש העין של ישראל צרפתי... האחים אילוז חגגו על חשבון הירושלמים... דניאל דה סילבה הוביל את כפר קאסם לחצי הגמר... מכבי נתניה התקשתה אך הצליחה לגבור על בני יהודה... במשחקי הפלייאוף התחתון נקבע כי חולון וסכנין תתמודדנה על המקום בליגה במשחק על כל הקופה בשבוע הבא...

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 15-07-2017
  • 13:51

משחקי היום החלו עם משחקי הפלייאוף התחתון:

איחוד סכנין - הפועל חדרה - 9-3

המשחק הראשון של היום הפגיש שתי קבוצות עם הבדלי רמות ברורים, סכנין עם עונה חלשה מאוד בעונה הראשונה בליגה, ומנגד חדרה המאכזבת שלא הצליחה להעפיל לרבע הגמר. כבר לאחר 20 שניות חדרה עלתה על לוח התוצאות לאחר שער של אופק יפרח. לאחר 2 דקות קירטבה כבר הכפיל את התוצאה עם שער במספרת נהדרת. בדקה ה-5 הבנו כבר שהמשחק גמור שגיא עיני קבע 3-0 של חדרה מול סכנין החלשה.

 

מיכאל קירטבה חוגג! (מני בן ארי)

 

בדקה ה-8 עמית שמש, שוערה של הפועל חדרה התכבד בשער הראשון העונה של שוער... וזה כבר 4-0 לחדרה! דקה לסיום השליש, ג'אברין מצליח לכבוש לזכות סכנין ומצמק ל-4-1. סכנין אף הצליחה לצמק ל-4-2 לפני שסספורטס כבש צמד והעניק לחדרה יתרון מבטיח. עד לסיום השליש השני קירטבה כבש את השני שלו וקבע את תוצאת השליש, 7-2 לחדרה. 7 דקות בתוך השליש האחרון אדיר בהונקר קבע 8-2 לחדרה, 2 דקות לסיום בדראן כובש את השלישי של סכנין, אך עד לסיום חדרה כבשה גם את התשיעי בשער בשנייה האחרונה משער של אסף חקאק והבטיחה את מקומה בליגה. סכנין ממשיכה את העונה הקטסטרופלית שלה ותילחם על חייה בשבוע הבא. 9-3 לחדרה!

 

שלישיית ההגנה של חדרה חוגגת ומתפנה לאימוני נס ציונה שנפתחים השבוע... (מני בן ארי)

 

א. תחזוקת אוטובוסים חיפה - הפועל חולון - 3-9

המשחק הבא הפגיש את חיפה שניצחה בשבוע שעבר והגיעה עם מורל מעט גבוה לקראת חולון, אותה חולון אכזבה שוב בעונה הנוכחית וכעת היא מחפשת להבטיח עונה נוספת בליגה. המשחק נפתח בצורה חלשה למדי, עד שהגיע ניסן רביבו שבדקה ה-4 העלה את חיפה ליתרון. 

 

ניסן רביבו חוגג ומשאיר את חיפה בליגה (מני בן ארי)

 

דקה לסיום השליש השני אבי כהן כובש את השני של חיפה ומוריד המון לחץ בספסל הירוק עם הירידה להפסקה הראשונה. חצי דקה בשליש השני חיפה עולה ליתרון לאחר שערים של גל אסולין ועידן סרור. שלום אדרי הצליח לצמק עבור חולון והראה נקודת אור במשחקה של חולון, רביבו בעיטה טובה קובע 5-1 לפני שיוסי מכלוף מצליח לצמק ל-5-2. 

 

עידן סרור מנסה לבלום את שחקנה של חולון (מני בן ארי)

 

לקראת סיום השליש השני חיפה עולה ליתרון מבטיח של 6-2. בשליש השלישי ידה של חיפה הייתה שוב על העליונה. אופיר חלוואני מצליח לכבוש את השלישי של חולון, אך ניסן רביבו משלים רביעיה וקובע את תוצאת המשחק. חיפה מצליחה לעשות את עבודתה וכבר אתמול ניצלה מירידת ליגה והשאירה לעצמה טעם מתוק מהעונה, והיא שולחת את חולון למשחק הישרדות אחרון מול סכנין. 3-9 לחיפה!

 

שחקני חיפה חוגגים את ההישארות בליגה (מני בן ארי)

 

לאחר ששני משחקי ההישרדות הסתיימו יצאו לדרך משחקי רבע הגמר:

ראש העין - הפועל כרמיאל - 4-2

המשחק הבא הפגיש את ראש העין וכרמיאל שמצידה עשתה מהלכים שקטים במשך השבוע וביום חמישי כרמיאל הנחיתה שני זרים נהדרים שאחד (מאדג'ר) מאוד יכול להתגאות בכך שהוא שחקן החופים הטוב בעולם שהגיע למשחק, ו-3 דקות בתוך השליש הראשון אותו מאדג'ר כבש את הראשון של כרמיאל והעלה אותם ל-1-0. 

 

איזה שחקן ענק - מאדג'ר!!! (מני בן ארי)

 

בדקה ה-5 קובי בדש עושה סיבוב נהדר ומצליח לאזן את התוצאה שנשמרה עד לסיום השליש הראשון. 6 דקות בתוך השליש השני מאדג'ר משתלט נהדר על הכדור מקפיץ לעצמו ומשגר טיל ענק וקובע 2-1 לכרמיאל!!!

 

האם הוא יהיה גם בשבוע הבא? כלל לא בטוח... (מני בן ארי)

 

ראש העין שנראתה מעט בהלם, חיפשה את השוויון וניצלה טעות של ציון אזולאי שמכשיל את ברוטוס, אותו ברוטוס בועט לשער ומאזן ל-2-2 בשנייה האחרונה של השליש... השליש השלישי היה כולו של כרמיאל ושל משפחת הלוי, עומר ודור שכבשו שני שערים והעניקו את הניצחון לכרמיאל. ע"פ כל ההערכות בשבוע הבא, מאמן הקבוצה נמרוד קוסטיקה לא אמור להיות נוכח ביום המשחקים האחרונים כמו גם הכוכב הגדול מאדג'ר שישחק עם נבחרתו במונדאליטו. ראש העין שבנתה קבוצה לאליפות מסיימת את העונה בצורה מאכזבת ותנסה שוב בעונה הבאה. 4-2 להפועל כרמיאל.

 

הפועל פ"ת - בית"ר ירושלים - 4-8

משחק רבע הגמר השני בין הפועל פ"ת לבית"ר י-ם, נפתח בסערה שכבר בדקה הראשונה רפי עמרן כבש לזכותה של בית"ר. פ"ת לא נבהלה ופחות מדקה וחצי דקה לאחר מכן אור אילוז כובש שער נהדר ומאזן את התוצאה. 1-1. בדקה ה-5 צחי אילוז משתלט על הכדור מרחק קטן מאוד מהשער, מכין לעצמו מצב נהדר וכובש ממספרת גדולה. 1-2 לפ"ת.

אור אילוז מוכיח שיש יורש למלך החופים (מני בן ארי)

 

אור אילוז וצחי אילוז הובילו את פ"ת לשליש שני נהדר כשהם נמצאים כבר ביתרון מבטיח לאחר ששני האחים השתלטו על המשחק וירדו להפסקה האחרונה ביתרון מבטיח של 2-7.

 

אך עדיין - מלך החופים הוא צחי אילוז! (מני בן ארי)

 

השליש השלישי נפתח רגוע מאוד, פ"ת ידעה שהיא צריכה לשמור על היתרון ואולי גם לשמור על הכוחות לקראת השבוע הבא. דקה לסיום המשחק אברטון כובש וקובע 3-8 לפ"ת. 10 שניות עוברות ורפי עמרן משלים שלושער ומצמק ל-4-8. פ"ת כעת מחכה לראות את מי תפגוש בשבוע הבא - מכבי נתניה או בני יהודה. 4-8 להפועל פ"ת.

 

בני פלפלה כפר קאסם - רוח בכפר ת"א - 2-4

המשחק השלישי הפגיש את שתי המפסידות של השבוע שעבר, לאחר המשחקים היותר מסקרנים של רבע הגמר. פלפלה כפר קאסם רוצה להגיע לפיינל פור על מנת לשמור על התואר, ות"א עם ג'וטו הנהדר שרוצה להפתיע את האלופה. וכשאמרנו שזה משחק של ברזיל מול יפן ידענו מה אנחנו אומרים, 5 דקות בתוך המשחק דינו מעלה את כפר קאסם ליתרון לאחר שכובש בפנדל. עד לסיום השליש הראשון לא ראינו יותר מדי משחקני ת"א שיורדים להפסקה בפיגור של 0-1.

 

דינו כובש שער יתרון נהדר עבור כפר קאסם (מני בן ארי)

 

בדקה העשירית של השליש השני ת"א חוזרת למשחק עם פנדל משלה, ג'וטו שסוחט את הפנדל מהשוער מכניע את ראני וקובע שוויון. בשנייה האחרונה של השליש השני הגיע דניאל דה סילבה ועם טיל אדיר מכניע את עזרא חנה, 1-2 לכפר קאסם לפני השליש השלישי.

 

דניאל דה סילבה מכניע את עזרא חנה! (מני בן ארי)

 

2 דקות בשליש השלישי שוערה של כפר קאסם - ראני, עם עוד טעות קשה שאותה מנצל ג'וטו שמאזן שוב - 2-2! 3 דקות עוברות ושוב דניאל דה סילבה מניף את הרגל ומחזיר לכפר קאסם את היתרון. 3 דקות לסיום המשחק דניאל דה סילבה נתן את החותם לניצחון של כפר קאסם שהוא משלים שלושער... כפר קאסם עולה לחצי הגמר ותפגוש את כרמיאל. 2-4 לכפר קאסם.

 

דה סילבה חוגג שלושער (מני בן ארי)

 

 

שוערה של כפר קאסם - עבאד סרסור חוגג את העלייה לחצי הגמר (מני בן ארי)

 

מכבי נתניה - בני יהודה

 

קבוצת בני יהודה עשתה את שלה בעצם הגעתה לרבע הגמר (מני בן ארי)

 

המשחק האחרון של רבעי הגמר היה בין מכבי נתניה לבני יהודה, למשחק עם הבדלי הרמות הברורים ביותר, נתניה מגיעה לאחר הניצחון הגדול בשבוע שעבר מול כפר קאסם ואילו בני יהודה מגיעה לאחר הניצחון מול ת"א שהיה שווה מקום ברבע הגמר.

למרות הבדלי הרמות הברורים, השליש הראשון הסתיים בתיקו מאופס עד שהגיע חואן בשליש השני שעם בעיטה אדירה קובע יתרון יקר למכבי נתניה. 0-1 לצהובים.

 

חואן חוגג שער ענק! (מני בן ארי)

 

דקה עוברת ואליחי צברי עם מספרת ענקית מכפיל את היתרון של מכבי נתניה, וקובע 0-2 למכבי נתניה. בני יהודה חזרה למשחק לאחר שער עצמי של אלון לוי שמכניע את שוערו וקובע 1-2. התוצאה נשמרה עד לסיום השליש השני ושתי הקבוצות ירדו להפסקה עם יתרון שביר של נתניה. 

בני יהודה ניסתה לחזור למשחק ושלחה את כל הכלים שלה לחול, אך דווקא נתניה הייתה זו שכבשה והבטיחה לעצמה את הניצחון. אליחי צברי משלים צמד ומעלה את נתניה ליתרון של 1-3, 2 דקות לסיום המשחק. עוד לפני השריקה האחרונה, פארן כובש שער משלו וקובע את תוצאת המשחק. בדקה האחרונה של המשחק, עומר בוארון (נתניה) וקובי כהן (בני יהודה) הורחקו ולא יוכלו ליטול חלק במשחק הבא, אין ספק שבנתניה זה יהיה משמעותי יותר שכן כבר בשבוע הבא תתמודד בחצי הגמר מול פ״ת. 1-4 למכבי נתניה שמחכה לצחי אילוז למפגש פיקנטי במיוחד! 

 

הקרב על החול היה גדול - אך בסוף נתניה בחצי הגמר (מני בן ארי)

דינו חוגג לאחר שער נהדר (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות