ליגת החופים בכדורגל בחסות א. תחזוקת אוטובוסים – מחזור 5!

המחזור החמישי והאחרון בליגה הסדירה הגיע לסיומו בו נקבעו 8 העולות הסופיות לרבע הגמר לאחר 62 שערים!!! נתניה הנחילה לכפר קאסם הפסד ראשון לאחר 20 משחקים וסיימה ראשונה... בית"ר ניצחה את כרמיאל ותפגוש את פ"ת של צחי אילוז שכבש רביעייה... כרמיאל תפגוש את ראש העין שגברה על חדרה ותפסה את המקום הראשון... בני יהודה ניצחה את ת"א, עלתה לרבע הגמר (תפגוש את נתניה) וסתמה הרבה פיות... ואילו ת"א שאיבדה את המקום הראשון תפגוש את כפר קאסם... במשחקי ההישרדות, חיפה השיגה ניצחון ראשון ותפגוש את חולון, חדרה המאכזבת תפגוש את סכנין...

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 08-07-2017
  • 15:45

א. תחזוקת אוטובוסים חיפה - איחוד סכנין - 3-9

המשחק הראשון הפגיש את שתי המאכזבות של הבית ששתיהן רצו לצאת עם ניצחון על מנת להגיע עם מורל בשבוע הבא. כבר בשנייה הראשונה ניסן רביבו העלה את חיפה ליתרון מבעיטת הפתיחה. בר שם טוב וליאור טל קבעו 0-3. עוד בשליש השלישי חמאדה ג'אברין צימק לסכנין.

חיפה מנצחת ומסתכלת לקראת משחקי המבחן... (מני בן ארי)

השליש השני היה כולו של חיפה שסיימה אותו ביתרון של 1-6 משערים של בר שם טוב ועוקשי קידר. המשחק הסתיים בתוצאה 3-9 לחיפה שרביבו, קידר ושם טוב (רביעייה) כבשו לחיפה, חאלד בואן וג'אברין רק צימקו. חיפה משיגה ניצחון ראשון ומגיעה עם מורל גבוה לקראת משחקי ההישרדות בשבוע הבא... סכנין? תקווה לא לנשור מהליגה כבר לאחר עונה אחת... 3-9 לחיפה.

שמעון אבו וקבוצתו מנצחים ברגע הקריטי! ויפגשו בשבוע הבא את חולון (מני בן ארי)

קובי סוויסה! כמה שהוא נהנה לסתום פיות... (מני בן ארי)

רוח בכפר ת"א - בני יהודה - 3-2

ת"א פגשה את בני יהודה כשהיא רוצה לשמור על המקום הראשון, בני יהודה מצידה הייתה חייבת לנצח על מנת להשיג את הכרטיס לרבע הגמר. בני יהודה עלתה ראשונה ליתרון משער נהדר של רונן פרץ!

רונן פרץ חוגג (מני בן ארי)

בשליש השני ג'וטו מצליח לאזן ואף להפוך את התוצאה עם צמד שערים כולל מספרת ענקית!!! 1-2 לת"א בסיום השליש השני. בני יהודה ידעה שמעכשיו זה להיות או לחדול, 5 דקות בתוך השליש השלישי אלנצן סלמי מאזן ל-2-2. במאני טיים של המשחק הגיע (שוב) מי אם לא אלירן מגול שעם שער נהדר בראש מעניק לבני יהודה ניצחון ענק ששווה רבע גמר!!! בני יהודה תפגוש בשבוע הבא את מכבי נתניה ותנסה לעשות את הבלתי יאומן ולהגיע לפיינל פור. בעקבות ההפסד ת"א מאבדת את המקום הראשון ומסיימת במקום השלישי והיא תפגוש את כפר קאסם...3-2 לבני יהודה!

אלירן מגול כובש ומשתיק את כולם! (מני בן ארי)

הפועל פ"ת - הפועל חולון - 2-10

כמו שכבר אמרנו פ"ת לא הייתה יכולה לבקש משחק 'נוח' יותר ואכן כך היה. בארבע הדקות הראשונה צחי אילוז כבש צמד מהיר וקבע 0-2 ללבנים. עוד בשליש הראשון פ"ת עולה ל-0-3 הפעם משער של אילוז הצעיר...אדיר חליפה ומראדונה העלו ל-5-0 עם פתיחת השליש השני.

אדיר חליפה עם שער נהדר (מני בן ארי)

כששלקובסקי ושוב מראדונה קבעו 0-7 ענק בסיום השליש השני. השליש השלישי שוב היה של משפחת אילוז, צחי עם צמד נוסף סיים עם רביעייה ענקית ואחיו הצעיר אור השלים צמד משלו קבעו 2-10 ענק לפ"ת. גרשומוב עם צמד משלו כובש לחולון...חולון ממשיכה לאכזב ותפגוש את חיפה במשחקי ההישרדות ואילו פ"ת שסיימה שנייה תפגוש את בית"ר י-ם ברבע הגמר. 2-10 לפ"ת!

ככה חוגגים ניצחון! פ"ת עם ניצחון ענק מול חולון (מני בן ארי)

בית"ר ירושלים - הפועל כרמיאל - 6-8

בית"ר וכרמיאל נפגשו למשחק על מיקום לקראת רבע הגמר. כרמיאל שהגיעה ללא ויטלי גנון ושרון גורמזנו הציגה את משפחת הלוי שסיימה עם שישה שערים! עומר הלוי סיים עם רביעייה ודור הלוי סיים עם צמד...כרמיאל כבר הייתה ביתרון של 3-0 בשליש הראשון ו-6-2 בשליש השלישי, אך זה לא הספיק לה מול בית"ר שנהנתה ממשחק נהדר של איתי בר דוד שסיים עם שלושער ויקיר שינה שסיים עם צמד עשו מהפך ענק בדקות הסיום...

איתי בר דוד ובית"ר ירושלים עם מהפך אדיר! (מני בן ארי)

גדעון שרביט, ניר כהן ויוסי אביטבול כבשו גם הם וקבעו את תוצאת המשחק. בית"ר שסיימה את הבית במקום השלישי תפגוש את פ"ת ואילו כרמיאל תפגוש את ראש העין... 6-8 לבית"ר ירושלים!

יקיר שינה מאושר!!! (מני בן ארי)

ראש העין - הפועל חדרה - 4-8

ראש העין פגשה את חדרה כשהכל עדיין פתוח, חדרה הייתה חייבת ניצחון בשביל להגיע לרב הגמר ואילו ראש העין ידעה שניצחון מעלה אותה למקום הראשון והפסד משאיר אותם בחוץ... דווקא חדרה הייתה זו שעלתה ליתרון משער של אופק יפרח. אלעד כהן מצליח לאזן אך קירטבה מחזיר את היתרון לחדרה לפני סיום השליש הראשון. בשליש השני אדריאן פרוטוס מאזן ל-2-2 ובנג'מין ג'וניור וקובי בדש קובעים מהפך עבור ראש העין!

בנג'מין ג'וניור מתחיל לפרוע שטרות (מני בן ארי)

קירטבה משלים צמד ומצמק ל-3-4 לאחר שכבש פנדל. אך אלעד כהן (משלין צמד) ואדריאן פרוטוס עם שער ענק!!! (שלושער) לא נותנים לחדרה לחזור למשחק וקובעים 3-7 בתום השליש השני.

אלעד כהן פורח בחופים! (מני בן ארי)

אופק יפרח עוד ניסה להחזיר את חדרה למשחק עם שער מהיר בשליש השני, אך דייגניו קבע 8-4 וסתם את הגולל. ראש העין מסיימת ראשונה ותפגוש את כרמיאל ברבע הגמר. חדרה ממשיכה את העונה הרעה שלה ותנסה להשיג ניצחון מול סכנין על מנת לא להסתבך ולהגיע ליום האחרון. 4-8 לראש העין.

מכבי נתניה - פלפלה כפר קאסם - 1-6

איזה קינוח קיבלנו במשחק האחרון! משחק העונה! סופר קלאסיקו! מכבי נתניה מול כפר קאסם שלא הפסידה 20 משחקים ברציפות. המשחק נפתח שקול מאוד ולקראת סיום השליש קיבלנו שני מצבים דרמטיים בשני הצדדים, עד שהגיע פארן בדקה ה-11 וקבע 0-1 לנתניה. בשליש השני בן בריגה כובש שער ענק וקובע 0-2 לנתניה!

לירון פרטוק קופץ על בריגה משמחה! (מני בן ארי)

מועד עאמר מצליח לצמק ל-1-2 אך מפה ראינו רק קבוצה אחת וזוהי מכבי נתניה! עם שני שערים חואן, אדם לם וריידר שהלימו ניצחון ענק למכבי נתניה שמנחילה לכפר קאסם הפסד ראשון לאחר 20 משחקים!!! מכבי נתניה משיגה את המקום הראשון ותפגוש את בני יהודה ברבע הגמר, כפר קאסם שסיימה את הבית במקום השני תפגוש את ת"א. 1-6 למכבי נתניה!!!

אדם לם חוגג! (מני בן ארי)

בני יהודה מנצחת ועולה לרבע הגמר! (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות