ליגת החופים בכדורגל בחסות א.תחזוקת אוטובוסים – מחזור 3!

המחזור השלישי של ליגת החופים נפתח מוקדם מהרגיל עקב משחק הראווה של נבחרת ישראל מול נבחרת הולנד בסיום יום המשחקים השלישי, ולכן באופן טבעי קיבלנו את המשחקים של הקבוצות 'החזקות יותר' בשעות המוקדמות. 43 שערים ראינו במחזור השלישי...כפר קאסם הביסה את בית"ר ללא שום מענה... חיפה עדיין מחכה להחלטה על תוצאת המשחק שלה מול נתניה... יכולת פושרת של ראש העין הספיקה לה להנחיל לחולון הפסד שלישי...בני יהודה השיגה ניצחון דרמטי בשנייה האחרונה... ויטלי גנון ושרון גורמזנו הובילו את כרמיאל לניצחון ענק... והיפנים של ת"א מנצחים את פ"ת... נבחרת ישראל מנצחת את הולנד 3-7

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 24-06-2017
  • 04:20

לצפייה בגלריית המחזור השלישי:

https://www.facebook.com/pg/menibenari/photos/?tab=album&album_id=635354066666761

בני כפר קאסם - בית"ר ירושלים - 0-6

השליש הראשון מבחינת כדורגל היה דווקא של בית"ר אך היא לא הצליחה לכבוש, ובשנייה האחרונה של השליש רג'יד בדיר מעלה את הירוקים ליתרון של 0-1. בשליש השני כפר קאסם כבר נראתה טוב יותר ואנדריי דה סילבה מכפיל את התוצאה. מועד עאמר מנצל טעות קשה בהגנת בית"ר וקובע 0-3.

יקיר שינה לא יכול היה לעצור את כפר קאסם (מני בן ארי)

דה סילבה חוגג שער נהדר (מני בן ארי)

השליש השלישי נפתח עם יתרון מבטיח לכפר קאסם ובית"ר רוצה לנסות להוציא משהו מן המשחק הזה, אך בשליש השלישי קיבלנו שערים רק של קבוצה אחת וזו לא הייתה בית"ר... 5 דקות בתוך השליש השלישי היה זה דניאל דה סילבה עם השער היפה במשחק שכובש את הרביעי לכפר קאסם. נור סרסור כבש את החמישי לאחר בעיטה של שוערה של כפר קאסם, וסרסור מחליק אחורה עם הראש. בשנייה האחרונה של המשחק איוב אבו סבית כובש שער נוסף לכפר קאסם וקובע את תוצאת המשחק, 0-6 לכפר קאסם!

עאמר יתים חוגג עם נור סרסור (מני בן ארי)

מכבי נתניה - א.תחזוקת אוטובוסים חיפה - 3-4 (עדיין לא סופי)

המשחק השני הפגיש את מכבי נתניה שעד כה נמצאת במאזן מושלם מול חיפה שבינתיים לא מצליחה להשיג נקודות ורוצה לעשות זאת מול נתניה. יש לציין שפתיחת הליגה 'סידרה' לחיפה הגרלה קשה מאוד עם שלושה משחקים קשים מאוד (כרמיאל, כפר קאסם ונתניה).

אחד הספונסרים הראשיים של חיפה, אביקו (מני בן ארי)

3 דקות בתוך המשחק ריידר מעלה את נתניה ליתרון של 0-1.שתי דקות עוברות ופארן קובע 0-2 לצהובים בסיום השליש הראשון. 8 דקות בתוך השליש השני בר שם טוב מצליח לצמק את התוצאה עבור חיפה. 2 דקות עוברות ופארן משלים צמד וקובע 1-3 לפני השליש השלישי.

ריידר כובש לנתניה (מני בן ארי)

ארבע דקות לסיום המשחק קיבלנו טעות של לירון פרטוק שמעלה 3 זרים (ריידר, פארן וחואן) בו זמנית - דבר שאסור! דבר אליו אנשי חיפה שמו לב רק לאחר המשחק ולכן אין ספק שחיפה צריכה לקבל ניצחון טכני. 10 שניות לאחר מכן חואן, הזר השלישי שנכנס קובע 1-4 לנתניה. דקה לסיום המשחק פארן כובש שער נוסף, אך הפעם לא לכיוון הנכון וכובש שער עצמי. לפני הסיום עידן סרור כובש שער נוסף (פנדל) לחיפה וקובע את תוצאת המשחק, 3-4 לנתניה, אך מעניין יהיה לראות מה יחליטו ראשי הליגה שללא כל ספק צריכה לפסוק על ניצחון טכני לחיפה!

שמעון אבו חייב לקבל את הניצחון הטכני!!! (מני בן ארי)

ראש העין - הפועל חולון - 2-5

ראש העין שעד כה מקרטעת והשיגה ניצחון אחד בלבד בפנדלים רוצה להראות יותר דומיננטיות פגשה את חולון, אחת הקבוצותהחלשות בליגה. 6 דקות בתוך השליש הראשון דאבל פס בין דייגיניו לקובי בדש, הסתיים אצל הברזילאי שקבע 0-1. 

ישראל צרפתי יודע שקבוצתו לא נראית טוב (מני בן ארי)

את השער השני אדריאן כבש בכדור הפתיחה של השליש השני.  6 וחצי דקות בתוך השליש השני קיבלנו מבצע ענק בין ניסן ספיר לקובי בדש, כשלבסוף ספיר קובע 0-3. אופיר חלוואני כובש שער נהדר מהכדור החוזר של הפנדל של יוגב בנישו וקובע 1-3. לאחר חצי דקה ראול גרשומוב כובש את השני של חולון ומצמק ל-2-3. 

שער ענק של אופיר חלוואני (מני בן ארי)

השליש השלישי נפתח צמוד מאוד, כשיניב טבצ'ניק מציל את חולון פעם אחר פעם, אך 4 דקות לסיום גם טבצ'ניק לא יכול היה לעצור את השער של בנג'מין ג'וניור שקובע 2-4. דקה לסיום הרכש החדש, אסף בן מוחא כובש את החמישי של ראש העין וקובע את תוצאת המשחק. 2-5 לראש העין.

בנג'מין ובן מוחא מעניקים ניצחון לראש העין (מני בן ארי)

בני יהודה - הפועל חדרה - 3-4

המשחק בין בני יהודה לחדרה הפגיש שתי קבוצות שנמצאות במאזן זהה שמחפשות ניצחון שיקרב אותן לרבע הגמר. השליש הראשון היה צמוד מאוד כשהמצטיין בשליש הראשון היה ללא ספק אבירם זיאת שערה של בני יהודה, אך ערן סספורטס הצליח להעלות את חדרה ליתרון לאחר שנעזר בחול ששינה את כיוון הכדור.

ערן סספורטס ואלירן מגול, כל אחד חוגג עבור קבוצתו (מני בן ארי)

10 שניות עוברות ואלירן מגול קובע שוויון מנקודת החצי. 1-1 בסיום השליש. השליש השני היה חלש מאוד מצד שתי הקבוצות והסתיים ללא שערים. 3 דקות בתוך השליש השלישי עידו שרון עושה מבצע אישי ומכניע את אבירם זיאת וקובע 2-1 לחדרה. ארבע דקות לסיום רונן פרץ מחזיר את בני יהודה למשחק וקובע 2-2 מרתק. 30 שניות לסיום ערן סספורט עם בעיטה אדירה, משלים צמד וקובע 3-2 לחדרה.

איציק בן סלומון - ללא ספק יש לבחור כדורגל! (מני בן ארי)

מי שחשב שהמשחק נגמר בשער של סספורטס, קיבל שער נהדר של אלנתן סלמי שקבע 3-3 דרמטי!!! הדרמה לא עצרה כאן ובשנייה האחרונה אלירן מגול המאמן של הקבוצה קבע 3-4 ענק לכתומים וכל שחקני בני יהודה רצים בטירוף אדיר לעבר כובש שער הניצחון! 3-4 ענק לבני יהודה!

אלירן מגול מעניק ניצחון דרמטי לבני יהודה (מני בן ארי)

איחוד סכנין - הפועל כרמיאל - 8-1

בני סכנין הקבוצה החדשה של הליגה, סוחבת על גבה שני הפסדים ורצתה להשיג את הניצחון הראשון, מי שעמדה מולה הייתה כרמיאל שרוצה להתאושש מהתבוסה בשבוע שעבר מול נתניה. כרמיאל פתחה את המשחק בסערה כשויטלי גנון מוביל את חבריו, וכבר לאחר 3 דקות שרון גורמזנו נוגח כדור חוזר לאחר בעיטה של ויטלי וקובע 1-0 מהיר. דקה עוברת ואותו ויטלי גנון מוכשל, מקבל פנדל וקובע 2-0 לכרמיאל. בדקה ה-10 ציון אזולאי הניף את הרגל וקובע 3-0.

ויטלי גנון חוזר לכושר נהדר (מני בן ארי)

דקה עוברת וויטלי גונן עם בישול גדול לעומרי אטיה שקובע 4-0. עוד בתוך השליש הראשון גורמזנו עם נגיחה אחורית נהדרת כובש את החמישי לכרמיאל שיורדת ביתרון 5-0 לאחר שליש אחד. 3 דקות בתוך השליש השני ויטלי גנון מוסיף עוד בישול לגורמזנו שכבר עם שלושער. סכנין מצליחה לכבוש שער מנקודת החצי וקובעת 6-1 מרגליו של פיראס גנאים. עוד לפני סיום השליש השני עשהאל בן שבת קבע 7-1. לפני סיום המשחק גורמזנו החזיר בישול לויטלי גנון (שמחממים מנועים לקראת משחקה של הנבחרת) שקובע את תוצאת המשחק, 8-1 לכרמיאל!

ת"א - הפועל פ"ת - 3-4

המשחק האחרון הפגיש שתיים מהקבוצות המפתיעות ביותר מתחילת העונה. 5 דקות מהפתיחה אסף רז הודף פנדל של ג'וטו, אך האחרון משתלט על הכדור החוזר וקובע 0-1 לת"א. עד לסיום השליש הצליחה ת"א לשמור על היתרון ולרדת עם 0-1 להפסקה.

ג'וטו - המצטיין של ת"א (מני בן ארי)

דקה בתוך השליש השני נאקומרה הזר היפני החדש של ת"א מעלה את ת"א ליתרון כפול. רגע לפני סיום השליש השני אדיר דנין מחזיר את פ"ת למשחק עם שער גדול!

נאקמורה - הברקה של ת"א (מני בן ארי)

5 דקות בתוך השליש השלישי, נאקומרה עם בישול נהדר לנמרוד מכני, שעם סיבוב ענק קובע 1-3 לת"א! ארבע דקות לסיום המשחק צחי אילוז מצליח לסחוט פנדל ומצמק ל-2-3.

כמה ניסיון יש לצחי אילוז (מני בן ארי)

חצי דקה עוברת ואדיר דנין מנצל טעות של יחזקאל ומאזן את התוצאה. 3-3! צחי אילוז ניסה לקבוע מהפך עם מספרת אדירה אך שרון חנייב עם עצירה ענקית שומר על התוצאה! 2 דקות לסיום ג'וטו לוקח על עצמו את המשחק ועם מספרת ענקית קובע את תוצאת המשחק, 3-4 מרתק לת"א!!!

אתר 'גולר' בחר לא לסקר את משחקה של נבחרת ישראל, עקב אי הכנסת צלמנו למשחק הנבחרת. במשחק עצמו ניצחה נבחרת ישראל את הולנד 3-7.

 

הוסף תגובה
תגובות