שחקנים בכירים חתמו בכפר מנדא, הקבוצה עובדת קשה והמטרה היא ליגה א'

הפועל כפר מנדא שהולכת לעבור עוד עונה בליגה ב', מכוונת עלייה והפעם לליגה א'. הקבוצה הצפונית החתימה שמות נוצצים מליגה א' כמו שאדי חמודה השם הבולט בליגות הנמוכות, אדהם שיבלי וג'יהאד רביע ששיחקו יחד עם הפועל כפר כנא בשנתיים האחרונות יחד עם מוחמד עמאריה שרשם שתי עליות לליגה א' עם הפועל שפרעם ומכבי כפר כנא

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 25-06-2017
  • 10:15

הקבוצה עובדת חזק בימים האחרונים אך חושבת שיש לה יחד עם השחקנים החדשים, סגל מקומי שיכול להוביל את עצמו.

החלוץ אדהם שיבלי מסר לגולר: "אני רוצה אתגר חדש וקבוצה עם מטרות גבוהות, לא מתכוון להעביר עוד עונה עם קבוצות שרוצות להישאר בליגה. היו לי הצעות מאסי גלבוע והפועל מגדל העמק בליגה א', אך סירבתי כי חסרה לי קבוצה שואפת , אני חושב שהפועל כפר מנדא אופציה טובה והמטרה שלי לעלות איתם ליגה". 

 

אדהם שיבלי הגיע לחזק את מנדא

 

במקביל מנהל הקבוצה ראפע קדח מסר לגולר: "יש לנו את כל מה שצריך כדי לעלות ליגה, מגרשים, תמיכה מהמועצה וראש מעוצה שאוהב את הכדורגל ותומך עד אין סוף בקבוצה שלנו, הוא היה שחקן עבר ויודע איך להיות מאחורינו ולהוביל אותנו קדימה". 

מנהל הקבוצה הוסיף: "יש לנו שחקני בית טובים שיודעים להתמודד עם שמות חזקים כאלה, צריך לנצל את זה ולעלות ליגה".

 

מנהל הקבוצה החליט למנות את אוסאמה מריח לעונה שלישית, והוא מאמין ביכולות שלו ובמה שהוא יכול לתרום לקבוצה: "אוסאמה אישיות נפלאה ומאמן אחראי. לא עולה לי בראש איש יותר מתאים ממנו שיכול להוביל אותנו לליגה א'. סימנו את השמות האלה עד עכשיו, אך נראה בעתיד עד תקופת משחקי האימון אם נצטרך לביא שחקנים אז נחתים. העיקר לעלות ליגה".

שחקני הרכש של כפר מנדא אחמד זידאן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חבל על בזבוז הכסף .. רק מ.ס.כפר_ כנא עולים ליגה (מישהו שמכיר 25-06-2017, 11:02)
    אלה שחקנים מתים גיהאד רביע כמו קשיש . שיבלי רץ כול המגרש אבל לא יודיע לאן . שאדי סוחב פציעה מתמשכת .
  2. חבל לך על הדיבורים (זידאן ממנדא 25-06-2017, 22:40)
    רק כפר מנדא תעלה בעזרת השם מכבי כפר כנא נכשלה בגדול לכו תשקיעו בנוער כי אין לכם שחקני בית כל הקבוצה שלכם שחקני רכש שבאו לקחת משכורות ולברוח תלמדו מהטעויות שלכם .. אין נשמה בקבוצה שכולה שחקני רכש לא יעזור .. נכשלתם