הישאם זועבי עזב את הפועל אום אל פאחם

זעזוע בהפועל אום אל פאחם: לאחר שהעלה את הקבוצה לליגה א׳, הבין המאמן הישאם זועבי כי בעונה הבאה היו״ר עדנאן אגבריה לא ימשיך בעונה הבאה, ולכן נאלץ להודיע להנהלת הקבוצה כי הוא לא ימשיך בעונה הבאה למרות הסיכום עימם לפני כחודש

  • על ידי: רועי סימוני
  • 01-06-2017
  • 09:15

ימים לא קלים עוברים על העולה הטרייה לליגה א׳ צפון הפועל אום אל פאחם, לאחר שלפני חודש ימים סיכמו לעונה נוספת עם המאמן הישאם זוהבי שהעלה אותם ליגה, אתמול שוב נערכה פגישה בין הצדדים בה הודיע המאמן כי לאחר שהבין שהיו״ר עדנאן אגבריה לא ממשיך בקבוצה. הוא נאלץ להתפטר מהקבוצה. מעניין יהיה לראות מי יחליף אותו והאם אחרי עזיבתו של אגבריה הקבוצה תוכל להעמיד תקציב ראוי לליגה א׳.


הישאם זועבי התייחס לעזיבתו את הקבוצה: ״זה נכון שהחלטתי לעזוב את הקבוצה אחרי שעלינו לליגה א׳ לאחר שסגרתי לפני כחודש לעונה נוספת. יש לכך סיבה מאוד מרכזית, הגעתי לקבוצה בזכותו של עדנאן אגבריה ולפני שבוע שביקשתי לדעת מה התקציב לעונה הבאה הובהר לי שאגבריה לא ממשיך בקבוצה ואין תשובות לגבי התקציב, אני אדם עם יושר מקצועי ולכן החלטתי לעזוב כבר עכשיו לפני תחילת העונה. חשוב לי לציין שאני אוהב מאוד את המועדון הזה שנקרא הפועל אום אל פאחם, שחקנים, הנהלה ואוהדים ואני מאחל להם הצלחה בהמשך, מה גם שנפרדנו בצורה החברית ביותר מצד שני הצדדים. כרגע אני פנוי ויש לי כבר כמה הצעות, אני מאמין שבזמן הקרוב אמצא את הקבוצה שתתאים לי בליגה א׳ או קבוצה עם מטרות לעלייה בליגה ב׳ ״.

זועבי, עוזה את אום אל פאחם

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכל בגלל שעריים (מדהלה 01-06-2017, 16:20)
    הבין שיש עול בטוחה אז התקפל הכבשון
  2. הייתם הכבשה של הליגה נענעו (שעריים קרעו אותכם 01-06-2017, 22:38)
    אותכם הייתם נשארים בליגה במקום לתפלספ יקרעו אותכם בצפון אל תתאג שב בשקט ימעפן
  3. לא בגלל שעריים ולא בגלל נעליים,חחח בדיחה עאלק שעריים עולה בטוחה תמשיכו לחלום. הקבוצה הכי טובה היא עי (חמודי 04-06-2017, 06:43)