ביד חזקה: 1-4 לאדומים אשדוד מול צעירי לוד

הפועל אדומים אשדוד אירחו בשישי האחרון את צעירי לוד למשחק בית אחרון שהתקיים במגרש הביתי שלהם במגרש הסינטטי. בסיון משחק טעון ניצחו האדומים 1-4, שני מחזורים לסיום האדומים מוליכים את הטבלה ב-3 נקודות על פני קריית עקרון כשבעוד שבועיים השתיים נפגשות למשחק על כל הקופה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 11-04-2017
  • 10:13

פתיחת המשחק ביציעים הייתה כמתוכנן - אווירת חג. האדומים פתחו בהרכב חסר כאשר שלושה שחקנים (לישי ביטון, רומן חאסטוב הקפטן ומשה זימרו) פצועים וקיבלו שבת לנוח כדאי להיות כשירים לקראת משחק העונה בעוד שבועיים.


מהדקה הראשונה נראה היה שלוד הגיעו בעיקר כדאי לא לשחק ועשו עבירות מאוד ברוטליות. שופט המשחק בשלב זה רק הזהיר אותם. בדקה ה-15 בלבול גדול בהגנת אשדוד וכדור שעף מקצה לקצה ברחבה לבסוף נכנס ומעלה את לוד ליתרון זמני. 1-0 לוד. 


בדקה ה-22 שימי ביטון מקבל כדור ארוך ומקו ה-16 מול שוער לוד לא מתבלבל ועושה את השוויון. 1-1.
שחקני לוד רצו לקוון בטענה כי היה נבדל וזו גם הייתה נקודת הפתיחה למשחק הלא ספורטיבי של צעירי לוד כששוב שופט המשחק רק הזהיר כשהיה מקום לכרטיס אך בחר שלא ולא מובן מדוע.

 

שחקני אשדוד עם חיבוק קבוצתי


קוון המשחק רץ לפחות כ-5 פעמים לעבר שופט המשחק והתלונן רבות על קריאות ותנועות שחקני לוד לקהל האשדודי וגם על משחק מסוכן של כמה שחקני לוד.
בדקה ה-35 שחקני לוד שכנראה חשבו שהשופט השאיר את הכרטיסים בבית ביצעו עבירה מאוד מסוכנת על שחקנה של אשדוד דניאל אטיאס, אחמד אלעגו ראה את האדום הישיר מה שהצית את שחקני לוד שהחלו לקלל ולדחוף את השופט. 

השופט שהרגיש מאויים שרק למחצית בדקה ה-38 ועזב את המגרש והוציא הנחיה שעד שאין אנשי בטחון במגרש הוא לא יחדש את המשחק. לאחר 25 דקות הגיעו כוחות משטרה ומגב למקום והמשחק חודש וזאת לאחר ששחקני לוד הבינו שהם טעו והם הרגיעו את מצב הרוח הלא ספורטיבי כשדיברו ביניהם, וקפטן הקבוצה ככל הנראה דיבר בחדר ההלבשה עם השופטים על המקרה. הנהלת אשדוד פעלה באופן מהיר ומקצועי כדאי להרגיע את הרוחות בשני צידי המועדון כשהמקרה קרה ודאגה לכוחות בטחון מתוגברים במגרש. שחקני אשדוד גילו בגרות מקצועית מאוד, והתרחקו מאזור בהוראת המאמן פיני עייש שבחר להמשיך ולחמם את שחקניו מאחורי השער.


במחצית השנייה שחקני לוד נעלמו מהמגרש ובדקה ה-55 אשדוד עושים את המהפך. משה שלו בועט פצצה לפינה ולשוער אין שום סיכוי. 1-2 אשדוד.


בדקה ה-70 תוך שלוש דקות דניאל אטיאס חותם את ניצחון האדומים כשכובש שני שערים קלילים וחותם את תוצאת המשחק 1-4 לאדומים שממשיכים להוביל את הליגה כשנשארו עוד 2 מחזורים לסיום. 

 

עוד ניצחון נהדר של החניכים של פיני עייש


בשישי הקרוב אשדוד תשחק בחוץ נגד מכבי רחובות ולאחר מכן המשחק המרכזי של הליגה והעונה, כשאשדוד יארחו את קרית עקרון לקרב ראש בראש על העליה לליגה ב' באיצטדיון הי"א במוצ"ש 22.04.

 

דובר הקבוצה רז בנימין: "היה משחק טעון מאוד במחצית הראשונה ולא משנה מי אשם, הכי חשוב שכולם בריאים.
אין לכל סוג של אלימות מקום אצלנו בקבוצה לא במגרש ולא ביציעים. אנחנו שמחים שאנחנו ממשיכים להוביל את הטבלה ונשאר לנו עוד 2 משחקים לעמוד במטרות. מגיע לקהל הנאמן והגדול שלנו לשמוח כל שבת ולשמוח בענק עוד יותר בעזרת השם עוד שבועיים. השחקנים ההנהלה והצוות המקצועי עושים כאן עבודה מאוד קשה ורואים את הנחישות וההקרבה כל שישי".

רז המשיך ואמר: "אני מאחל לכולם חג פסח שמח וכשר. תהנו מהרגע ביחד עם המשפחות זה הכי חשוב".

שחקני אשדוד חוגגים עוד ניצחון חשוב בדרך לליגה ב'

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפועל אשדוד אימפריה (רמי 11-04-2017, 11:33)
    ב 22/4 משחק על עונה שלמה בי׳א בשעה 21:00 בערב בואו כולם לראות את האימפריה
  2. יהיה קשה (יאללה אדומים 11-04-2017, 16:31)
    אני חושב שלאדומים יהיה קשה נגד עקרון שלפי דעתי קבוצה מעולה חושב שעקרון ינצחו ויעלו
  3. ל 1 (טובי 11-04-2017, 21:05)
    אני נותן לך 2 פור במשחק אם אתה גבר תדע איך להשיג אותי
  4. עקרון עולים (טובי 12-04-2017, 07:40)
    השחקנים של האדומים עולים בלי חשק למשחק כי את הכסף שמגיע להם הם לא יקבלו ,הפועל תמיד תשאר הפועל של הנ