מדהים: ג'וני טננבאום חתם בהפועל סנדלה/גלבוע

חיזוק משמעותי ביותר: המגן/קשר ששיחק במדי הפועל עכו כשהייתה בליגת העל ובעונה שעברה בקרית אתא, מצטרף לקבוצה הצנועה שבנה אלעד בראון בגלבוע. המאמן: "רכש מצוין ואישיות נהדרת, יתרום לנו הרבה"

  • על ידי: זיו אמויאל
  • 28-09-2016
  • 09:11

הפועל סנדלה/גלבוע סיפקה אמש (שלישי) את אחת ההחתמות המשמעותיות ביותר בליגה ב' עד כה כשצירפה לשורותיה את ג'וני טננבאום. השחקן בן ה-37, ששימש בשנים אחרונות במגוון תפקידים כדוגמת מגן שמאלי, קשר אחורי ובלם, יצטרף לקבוצה הצנועה של אלעד בראון, שסיימה במחזור הפתיחה של העונה ב-2:2 ביתי מול בני זלפה.

 

טננבאום שיחק בעונה שעברה 30 משחקים במדי עירוני קרית אתא בליגה א' שסיימה את העונה בפלייאוף העליון, ולפני כן שיחק במשך שנים בהפועל עפולה כקפטן הקבוצה ועלה איתה מליגה א' לליגה הלאומית. בעונת 2009/2010 שיחק בליגת העל במדי הפועל עכו.    

 

מאמן סנדלה/גלבוע, אלעד בראון, אמר ל'גולר': "ג'וני זה רכש מצוין בשבילנו, לא רק כשחקן מוכשר שיכול לתרום לנו מהניסיון שלו, אלא גם אישיות נהדרת, בחור חיובי מאוד שיכול גם להוביל את החבר'ה הצעירים פה. אני מאוד שמח שהצלחנו להביא אותו, וכמובן שהכל בזכות ההנהלה המצוינת שלנו שהתאמצה מאוד בשביל לגייס כספים להבאתו של ג'וני".

ג'וני טננבאום (במרכז). רכש חדש לסנדלה

הוסף תגובה
תגובות