מכוונים עלייה: אסף פחימה חתם בהפועל שפרעם

אחרי שרשם עליות ליגה עם בית"ר נהריה ומכבי מעלות, הקשר מקרית שמונה חוזר לשתף פעולה עם ג'רי בן חמו בקבוצה מליגה ב': "לא יעשו לנו חיים קלים, אבל יש פה את הקהל הכי טוב בליגה וזה יתרום לנו מאוד"

  • על ידי: זיו אמויאל
  • 12-09-2016
  • 13:04

הפועל שפרעם מחממת מנועים: הערב (ראשון) החתימה קבוצתו של המאמן, ג'רי בן חמו, את אסף פחימה, אחד הקשרים המנוסים והמוכחים בליגה. השניים שיתפו פעולה בשנים האחרונות בעליות הליגה המרשימות של בית"ר נהריה ומכבי מעלות לליגה א', וכעת לאחר הפסקה של מספר שנים חוזרים לשתף פעולה במטרה להעלות גם את שפרעם לליגה השלישית.

 

אחרי שדחה מספר הצעות מליגה א', החליט פחימה להסכים להצעה של שפרעם שחיזרה אחריו בשבועות האחרונים. כעת, באותה נשימה עם מג'דל כרום ובועיינה, שפרעם מועמדת רצינית לעלות ליגה בתום העונה. בשורותיה ישחקו העונה גם צמד הבלמים המצוינים, יורי קודינסקי שהגיע ממעלות, ומוחמד עמריה, המוכר לכולנו בעבר מהעלייה של הפועל בית שאן מליגה ב' לליגה א'.

 

אסף פחימה אמר ל'גולר' לאחר החתימה בשפרעם: "בחרתי ללכת אחרי הלב כמו תמיד, אני אוהב אתגרים ולהגיע לשפרעם זה אתגר באמת גדול".

לגבי העלייה לליגה א', אמר: "עלייה לא עושים בפה, אלא בדשא ובאימונים קשים. אף אחד בליגה הזאת לא ייתן לנו הנחות, ההיפך, נצטרך להתמודד עם קבוצות שיבואו במוטיבציית שיא נגדנו".

על הבית החדש סיפר פחימה: "גיליתי בשפרעם אנשים טובים מאוד שרוצים בהצלחת הקבוצה. יש להם את הקהל הכי טוב ותומך בליגה, אז מה שנשאר זה לעבוד קשה ולהצליח".

צילום: לילך וייס

הוסף תגובה
תגובות
  1. ברכה למעבר לקבוצה החדשה (מעיין רזון 12-09-2016, 14:17)
    אין ספק שתצליח גם בשפרעם - אסף פחימה good luck
  2. בהצלחה אסף (בני 12-09-2016, 15:56)
    עכשיו שפרעם מכוונים לעלות ליגה, שחקנים כמו פחימה, עמאריה ויש גם את אעמר, מונדיה ובושנאק, יורי בלם תותח, ויש את עומראן שהוא בלם עם הרבה בטחון ופוטנציאל. בהחלט קבוצה חזקה שמכוונת עליה.
  3. זיו הזה יש כמה שחקנים שהוא כותב עליהם שטויות...מי בכלל רצה את פחימה??? (עידו מנשר 13-09-2016, 08:03)
    למה הוא לא מציין שהוא לא מצליח להשאר בקבוצה אחת לאורך זמן שירד ליגה פעמיים ?? אמת עיתונאית נוסח זיו
  4. ל-3, איפה בדיוק הוא ירד ליגה? (אוהד כדורגל 13-09-2016, 09:13)
    למה סתם לכתוב דברים? הוא לא ירד ליגה באף מקום. תשים לב שכמעט כל השחקנים שבאים מקרית שמונה מתקשים להישאר באותה קבוצה יותר מעונה אחת, ויש לזה סיבה: קבוצות לא מתלהבות לשלם הוצאות דלק ושכר גבוה.
  5. ל-3 (מעריצה שרופה 13-09-2016, 14:41)
    מה מי רוצה את אסף?! אני רוצה אותו ! כאן|! עכשיו! אסף תעשה לי ילד !!!!
  6. יש להם קהל פח זבל כמו ביית"ר ירושלים (עע 13-09-2016, 23:55)