ליגת החופים בית א' - מחזור 3: נתניה מושלמת, ת"א מפתיעה וחיפה ממשיכה לאכזב

מכבי נתניה משיגה ניצחון שלישי רצוף, הפעם מול חיפה שממשיכה לאכזב, ת"א של פליקס מפתיעה את ראש העין של האחים צרפתי וכרמיאל משיגה ניצחון ראשון ומשאירה את בית א' פתוח

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 02-07-2016
  • 18:06

בית"ר י-ם - הפועל כרמיאל

הפועל כרמיאל חיפשה ניצחון ראשון וקיבלה בונוס אדיר בדמותו של לירון פרטוק שחזר לשחק לאחר תקופה ארוכה. בית"ר ניסתה להשיג ניצחון שני על מנת לטפס מעט למקומות העליונים בטבלה. 

 

שוער בית"ר - בן וולובסקי (מני בן ארי)

 

שער עצמי של עומרי נווה לאחר בעיטת של לירון פרטוק העלה את כרמיאל ליתרון, קובי בדש ויוגב בנישו כבשו צמד כל אחד ויקיר שינה הוסיף שער משלו, שערים אלה נתנו ניצחון ראשון לכרמיאל כשבתווך בית"ר הצליחה רק לצמק משערים של שלומי קצר לאחר מבצע קבוצתי נהדר, אלנתן סלמי ויוסי אביטבול. 6-3 לכרמיאל בסיום! ניצחון זה מסבך מאוד את הטבלה כששום דבר עדיין לא סגור. 

 

יקיר שינה וקובי בדש חוגגים ניצחון ראשון (רמי גרידיש)

 

ראש העין - תל אביב

המשחק של המחזור! קבוצתו של פליקס חלפון הייתה חייבת לנצח לאחר שלא הצליחה להשיג ניצחון בשני המחזורים הראשונים מול מכבי חיפה ומכבי נתניה למרות יכולת די טובה. ראש העין השיגה שני ניצחונות מול כרמיאל ובית"ר י-ם למרות שלא הרשימה.  

 

שני שערים של אגברייה לא הספיקו לראש העין (מני בן ארי)

 

משחק הפכפך ונהדר קיבלנו, בן אוזן (סיים עם צמד) כבש שער נהדר עבור ת"א והעלה אותה ליתרון, וואסים אגברייה איזן את התוצאה עבור ראש העין. עומר הלוי (סיים גם הוא עם צמד) ודור הלוי כבשו לאחר חילופי מסירות נהדרים, כשמשה בן לולו כבש את השישי לזכותה של ת"א.

 

משחק נהדר לעומר הלוי (מני בן ארי)

 

אגברייה השלים צמד משלו ציקי הזר הנהדר כבש צמד גם הוא ואורן פחימה כבשו לזכות ראש העין. אך כל זה לא הספיק לראש העין למנוע את ההפסד הראשון העונה. ניהול משחק נהדר של פליקס חלפון הסתיים בניצחון אדיר 6-5 מול האחים צרפתי. 

 

פליקס חלפון וקבוצתו חוגגים ניצחון יקר מאוד (מני בן ארי)

 

מכבי נתניה - מכבי חיפה

הקבוצה המושלמת של הבית מול המאכזבת של הליגה. מכבי נתניה הגיעה למשחק עם תלבושת שונה (ורודה) שבהחלט נתנה שינוי מרענן, אבי גבאי תפס את המקום בשער לאחר שבני לם נתן מנוחה לרון למל. מכבי חיפה הגיעה למשחק ללא מאמנה חיים סירוטקין שנמצא בחופשה פרטית כשעל הקווים ראינו את עידו קרן ואילן סוויסה ששימש שמאמן שחקן. 

 

עידו קרן ואילו סוויסה בראש ספסלה של חיפה (אלעד שומינוב)

 

מיגל הזר הספרדי ניצל טעות קשה של אסף רז והעלה את נתניה ליתרון ראשון. אלעד שיק ניצל גם הוא טעות של שוער נתניה אבי גבאי והצליח לאזן את התוצאה מהר מאוד.

 

מיגל חוגג צמד נפלא (מני בן ארי)

 

השליש השני נפתח עם שני שערים מהירים של נתניה מרגליהם של אלחי צברי ומיגל שכבש מפנדל. כשנראה היה שהמשחק גמור הגיעו ניסן רביבו ואבי מלכה וכבשו לטובת חיפה וקבעו שוויון 3-3.

 

קפטן מכבי חיפה, אילן סוויסה (מני בן ארי)

 

אדיר דנין עם המון נחישות החזיר את היתרון לנתניה לפני שאלון לוי קבע את תוצאת המשחק עם צמד משלו. בסיום 6-3 לנתניה שנשארת מושלמת, חיפה חייבת להתעשת אם היא רוצה להגיע לרבע הגמר.

 

אדיר דנין חוגג שער יתרון חשוב מאוד (אלעד שומינוב)

צילום: אלעד שומינוב

הוסף תגובה
תגובות