ליגת החופים בית ב' - מחזור 3: כפר קאסם מפרקת, חולון נשארה בחיים ומלך החופים חוזר לעניינים

"מלך החופים" הרס לחדרה את המאזן המושלם, חולון מנצחת את כפ"ס ומשאירה לעצמה סיכוי להגיע לרבע הגמר, וכפר סבא מוכיחה פעם נוספת מדוע היא הקבוצה הטובה בחופים

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 02-07-2016
  • 18:22

הפועל חדרה - הפועל פ"ת

לאחר שניצחה בשני המחזורים האחרונים רצתה חדרה להגיע להמשיך את רצף הניצחונות, אך מנגד הגיעה פ"ת בראשותו של צחי אילוז הנפלא, שלאחר שהשיגה את הניצחון הראשון בשבוע שעבר מול בני יהודה רצתה להשיג ניצחון שני שייתן לה דחיפה לקראת ההמשך. 

 

כוכב המחזור !!! צחי אילוז הוכיח שוב שהוא מלך החופים (מני בן ארי)

 

הפתיחה הייתה דווקא של חדרה שעלתה ליתרון משער של סטריקל, אך אז משפחת אילוז נכנסה לפעולה, צחי אילוז עם צמד ואחיו אור אילוז כבשו והפכו את התוצאה בצורה מרשימה. עומר בוארון כבש שער נוסף לפ"ת כשבדקה האחרונה גיא עיני עוד הספיק לצמק. בסיום 4-2 לפ"ת במשחק בו הוכח שוב מי הוא מלך החופים! 

לצערו אך גם לשמחתו צחי אילוז ייאלץ להסתדר מעתה ללא אחיו אור אילוז שמתחיל את אימוניו בהפועל כפר סבא מליגת העל.

 

פ"ת חוגגת ניצחון שני (מני בן ארי)

 

'חיים ירמיהו' חולון - כפר סבא

שתי הקבוצות הפחות טובות של הבית נפגשו למשחק על ההזדמנות האחרונה כשהן יודעות שהמפסידה מאבדת סיכוי להגיע לרבע הגמר. 

 

 

 

שליש ראשון חלש מאוד הסתיים בתיקו מאופס, אדהם מאייר העלה את כפ"ס ליתרון שנתן ליאיר שמחון מעט אוויר, אך אז חולון הגיעה למשחק והפכה את התוצאה בצורה מרשימה. שגיא קופמן כבש שער בבעיטה חופשית, יניב סבג כבש צמד משלו, ולקינוח שלום אדרי כבש את הרביעי וקבע את תוצאת המשחק, 4-1 לחולון שמשאירה לעצמה סיכוי להגיע לרבע הגמר. 

 

שחקני חולון חוגגים ניצחון שהשאיר אותם בחיים! (מני בן ארי)

 

כפר קאסם - בני יהודה 'ניצן'

מפגש נהדר קיבלנו בין הקבוצה הטובה ביותר בחופים - כפר קאסם לבין בנייהודה שבמחזור הראשון השיגה ניצחון מרשים אך במחזור הקודם הפסידה לפ"ת. שליש ראשון הסתיים ב-0-0 למרות יכולת טובה של בני יהודה. אך בשליש השני הגיע הבליץ של כפר קאסם! עאמר יתים עם מספרת אדירה !!! קבע 1-0 וירטואוזי לכפר קאסם.

 

שער נפלא של עאמר יתים (מני בן ארי)

 

נור סרסור ודינו קבעו 3-0 מהיר כששרון גורמזנו מנסה לצנן מעט את ההתלהבות של כפר קאסם עם שער מצמק, אך עוד לפני סיום השליש הראשון דה סילבה ואחמד סרסור חתמו שליש נהדר של אלופת החופים.

 

שער מצמק של שרון גורמזנו (אלעד שומינוב)

 

פתיחת השליש השלישי הייתה דווקא של בני יהודה שצימקה ל-5-2 אך כמו בשער הקודם, שער זה רק 'הדליק' יותר את כפר קאסם, חליל פריג' כבש את השישי ודינו כבש את השני שלו כשהוא מקפיץ מעל השוער לאחר בישול גדול של דה סילבה.

 

דה סילבה יכול לחייך אחרי עוד משחק נהדר שכלל שער (מני בן ארי)

 

כפר קאסם חוגגת שער נפלא של דינו (אלעד שומינוב)

 

אחמד סרסור כבש גם הוא צמד וכבש את השמיני לכפר קאסם, אלירן מגול (פנדל) וסנטוס הספיקו לצמק מעט את התוצאה כשהמשחק נגמר ב-8-4 מוחץ לכפר קאסם!!! כפר קאסם נשארת המושלמת היחידה בבית ולמעשה הבטיחה את מקומה ברבע הגמר. 

 

צילום: מני בן ארי

הוסף תגובה
תגובות