עוד עליית ליגה לחנא פרהוד, הפועל רובי שפירא עלתה השבוע לליגה א'

המאמן שעלה ליגה בפעם השלישית ברציפות החמיא לקהל: "כל העונה הייתה לנו את הדחיפה שלהם, הם השחקן ה-12 שלנו, היה לנו יתרון על פני כל הקבוצות." והודף את השמועות לגבי מעבר לקבוצה שמתמודדת בפלייאוף: "טבעי שיהיו לי הצעות אבל עובדה שעלינו ליגה ולא הלכתי, אני מתכוון לסיים את העונה עם הפועל רובי שפירא עד הסוף."

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 12-04-2016
  • 09:07

מאמן הפועל רובי שפירא הנרגש חנא פרהוד שעלה עם הקבוצה ליגה השבוע, רשם מבחינתו עליית ליגה שלישית בתוך 3 שנים. ואמר: "במהלך הקריירה שלי כשחקן הייתי ווינר ואני מנסה להנחיל את זה גם לשחקנים שלי."

 

ועל הקבוצה: "זה לא מובן מאליו להתחיל מהתחלה עם מועדון חדש ולעלות 2 ליגות בשנתיים, קבוצה שלא הייתה קיימת לפני יותר משנתיים והיום כל המדינה מדברת על הקבוצה שלנו. עשינו דבר גדול.:" ועל העונה הבאה : " לא יודע אם פיזית אהיה במועדון אך בנפשי תמיד אהיה חלק ממנו."

 

על מה שצריכה הקבוצה לעשות לקראת ליגה א': "בתוספת של 5-6 שחקנים תותחים הקבוצה הזאת יכולה להגיע לאחד מחמשת המקומות הראשונים בליגה א'."

 

השחקן ה-12 של רובי שפירא (מאור אלקסלסי)

 

ועל חלומות: "אני רוצה להגיע יום אחד לאמן בליגת העל, אני מאמין שאני בדרך הנכונה, עליתי בשלוש השנים האחרונות שלוש פעמים ליגה. הקבוצה שלי לא מרבה להפסיד, יצאנו השנה ל-6 משחקי חוץ רצופים וניצחנו אותם. גם כשהפסדנו זה היה בתוצאה מינימלית ולא יותר."

 

ועל תפקידו המיוחד: "אני הייתי גם הפסיכולוג של השחקנים גם מאמן הכושר וגם מאמן ראשי ועובדה שאף אחד לא מתח שריר, בזכות העבודה הנכונה שלנו."

 

על הפועל חיפה: "בסוף 2 המועדונים האלה לדעתי יהיו מועדון אחד, גם הפועל חיפה וגם הפועל רובי שפירא אני מאמין שבסופו של דבר שניהם יהיו יום אחד למועדון אחד."

 

והודף שמועות: "זה לא סוד שקבוצות רצו אותי למבחנים, אני נמצא בהפועל רובי שפירא עד המחזור האחרון, צריך לדבר איתי ולא להקשיב לדברים לא נכונים, אז נכון רצו אותי קבוצות ובאופן טבעי שמאמן עולה 3 פעמים ליגה ב-3 שנים נוצר לו שם טוב אבל אני אהיה בהפועל רובי שפירא עד לסיום הליגה."

ולאחר העלייה מילות תודה: "אני מודה להנהלה שתמכה בי, לשחקנים הנפלאים שלי שבלעדיהם לא הייתי מצליח לעשות את ההצלחה הזאת, ולקהל שתמיד נתן לנו יתרון מספרי והיה השחקן ה-12 שלנו."

חנא פרהוד חוגג עוד עלייה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. להביא את גומה ואוחיון (יועד 12-04-2016, 10:04)
    בשנה הבאה חייבים להחזיר את איתי אוחיון הנפלא להביא את אסי גומה מחדרה ואת דוער אחי נצרת גדי עמוס
  2. שנה שעברה נוג׳דאת לקחו את פרהוד למבחנים (מכיר 12-04-2016, 11:38)
    והוריד אותם ליגה חחחחחחחחח
  3. הוריד קבוצה מליגה ב' (ליצן חצר 12-04-2016, 11:53)
    ולפני 4 שנים? הצלחת בכישרון אדיר לסיים במקום האחרון בליגה ב' ופירקת את אחווה חיפה. 3 שנים יש לך סגל מעל הליגה, שום שיטה ובטח שום טקטיקה, האימונים בושה והשחקנים צוחקים עלייך, להתחנף אלינו עושה את העבודה רק על חלק מהקהל אבל כולנו רואים את המשחקים המקריים שלנו ואת הכישלונות נגד קבוצות חזקות, רובי תהיה איתך בלב? שקרן ואינטרסנט