טרבלסי בריבוע! מכבי עירוני אשדוד מביסה 1-5 את צעירי אלמחדי

זה התחיל כמו סיוט כאשר צעירי אלמחדי פתחו את המשחק עם גול מפתיע בדקות הפתיחה אך תצוגת תכלית של אריאל טרבלסי עם רביעייה סידרה לעירוני את הניצחון

  • על ידי: מיתר חן
  • 08-03-2016
  • 13:37

לאחר משחק העונה המטורף מול שדרות, יצאה מכבי עירוני אשדוד לפגרה של מחזור אחד עקב מספר אי זוגי של קבוצות בליגה. אז נכון, סוף סוף התפנה לנו יום שישי אחד לעניינינו הפרטיים, אבל בינינו, בלי עירוני השבוע לא עובר.

ביום שישי בשעה 14:30 אירחה מכבי עירוני אשדוד את צעירי אלמחדי האחרונה בטבלה למשחק קל על הנייר כאשר שתי הקבוצות הן מקצוות הליגה. יש לזכור כי בסיבוב הקודם המשחק נגמר בתוצאה מוחצת (5-0 לצהובים).

טרם המשחק נערך טקס לניב דבידוביץ׳ חניך "כנפיים של קרמבו" וכן הענקת זר פרחים לקפטן הקבוצה, גולן עמוס, לרגל הולדת ביתו. מברוק.

המשחק נפתח בצורה גרועה כאשר כבר בדקה השנייה הגנת עירוני קפאה במקומה, צעירי אלמחדי ידעו לנצל זאת היטב ועלו ליתרון מפתיע. עם דחיפה אדירה מהקהל ותגובה נכונה של פיני עייש על הקווים השוו הצהובים את התוצאה על סף סיום המחצית. במחצית השנייה היה זה סיפור שונה לגמרי כאשר אשדוד טיווחה את שער אלמחדי והוסיפה עוד ארבעה שערים.

מהלך המשחק:

אגם אביב פתח את המשחק לעיני 1,000 צהובים ססגוניים.

דקה 2 הלם בסינתטיקו 1-0: בגישושים ראשונים הגנת אשדוד קפאה, אלעתאמין שהאר ידע לנצל זאת, בעיטה חופשית לזכות אלמחדי הוסתה והגיעה היישר לרגליו שבעט מקרוב.

דקה 20: וורקאט פורץ באגף, נכנס למרכז הרחבה ובועט כדור שנבלם ע"י הגנת אלמחדי, הכדור מגיע לטולמסוב שבועט עם הפאלש אך הכדור ננעץ במשקוף.

דקה 45 טרבלסי מאזן 1-1: על סף שריקת המחצית נשרקה עבירה לזכות אשדוד כ-35 מ' מהשער. דניאל טולמסוב הרים כדור קשתי מדוייק לתיבת ה-5, אריאל טרבלסי נגח לפינה הקרובה ונתן תקווה למחצית שנייה טובה יותר.

דקה 47 מהפך 1-2: עם תחילת המחצית השנייה יצחק יברקן מוביל כדור באגף ימין ומוסר לשבילי,שבילי מרים כדור סמוך לקרן וגם הפעם אריאל נמצא כדי לנגוח.

צילום: FOTO TOTO

דקה 53: זימרו מכניס כדור עומק לטליאס שמוציא כדור רוחב לטרבלסי. טרבלסי שם את השלישי מקרוב אך השופט פוסל בטענת נבדל.

דקה 65 שלושער! 1-3: שוב טולמסוב מבשל מכדור נייח. כדור קרן מוגבה לתוך הרחבה וטרבלסי נוגח למשקוף אך הוא לא מוותר ונוגח גם בריבאונד. שחקן אלמחדי ניסה להציל מקו השער אך דחק את הכדור לשערו הוא.

דקה 79 חילוף מנצח 1-4: דניאל מלסה בנגיעה הראשונה שלו מוביל כדור במרכז המגרש ומוסר לטולמסוב, טולמסוב משאיר באלגנטיות לאטיאס שבנגיעה מעביר רוחב, מלסה מכניס מקרוב.

דקה 83 המשחק גמור 1-5: הקפטן עמוס בועט מ-20 מ' כדור שנבלם אצל הגנת אלמחדי, שי טליאס לא מוותר ונלחם על הכדור שמגיע לטרבלסי, אריאל טרבלסי מכניע מקרוב ומסיים את המשחק עם חמישה שערים.

מאמן אלמחדי, נאסר אלנברי סירב להגיב.

מאמן מכבי עירוני אשדוד, פיני עייש:  אנחנו אחרי הפגרה, פתחנו את המשחק בהלם? "כן, אלו דקות לא נעימות אבל יש לנו כוח מאחורינו, אז השחקנים לא נכנסים ללחץ. יש לנו את הביחד שלנו והוא מדהים. לא פשוט לשמור על רמה כזו גבוהה כל שבוע מחדש והשחקנים שומרים על יציבות. כשאנחנו יורדים בפיגור עם קבוצה שעל הנייר אנחנו הרבה יותר טובים ממנה והקהל לא מפסיק לעודד זה חזק. זה חזק ומחזק". הייתי גאה בחילוף המהיר, תכנית המשחק לא עבדה ולא פחדת להגיב מיד "זה התפקיד שלי, להיות עירני ולהגיב בהתאם. מוטי מגן מצויין והוא יתן לנו הרבה נקודות, הייתי חייב להגיב. אנחנו ביישורת האחרונה כל משחק זה גמר גביע, אין לנו מרווח לטעויות. מקווה שנמשיך לשמוח ולשמח אתכם".

צילום: מכבי עירוני אשדוד העמוד הרשמי

הוסף תגובה
תגובות