אוהד בוזגלו : "אנחנו עוברים ימים קסומים"

אוהד בוזגלו הוא בהחלט האיש הכי מדובר השבוע בכדורגל , אוהד וקבוצתו אחראים לסנסציה של סיבוב ח' בגביע המדינה כאשר הדיחו את מכבי נתניה מליגת העל ! בתחילת העונה בוזגלו בנה קבוצה צעירה שתנסה להשתלב בפליאוף העליון אך לאחר סיבוב שלם נס ציונה ממוקמת חזק בצמרת והיא בהחלט מראה חוזק קבוצתי מרשים .

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 14-01-2016
  • 15:56

סקסציה נס ציונה פתחה את העונה עם סגל צעיר מאוד , ורף הציפיות אינו היה בשמיים . לאחר למיקומה בטבלה !!! כשהשיא הגיע אמש , נס ציונה יצאה למפגש מול מכבי נתניה מליגת העל , אמנם מצבה של נתניה אינו מזהיר אבל בכל זאת נס ציונה עשתה סנסציה ענקית והעפילה לשלב שמינית הגמר ... וכעת היא מחכה לראות מה ההגרלה תניב עבורה .
לקחנו את אוהד בוזגלו לשיחה קצרה  ...

 

ללא ספק איש השבוע בכדורגל הישראלי (רמי גרידיש)

 

אוהד , אי אפשר שלא להתחיל מהברכות ! עשיתם ניצחון ענק אתמול מול קבוצה בעל שם גדול בכדורגל הישראלי – מכבי נתניה . איך התחושות ?

"בהחלט תחושות נהדרות , ימים קסומים עבורנו , עבור השחקנים ועברו המועדון . אושר גדול ! "

 

הגעתם למשחק בלי לחץ , הייתם במצב בו יש לכם רק מה להרוויח . אני מניח שזו הכנה שונה למשחק מאשר בליגה . מגיעים יותר משוחררים ?  באים ליהנות ?

"ההכנה שלנו היא בדיוק כמו הכנה לכל משחק ליגה , יסודית וקפדנית תוך כדי ניתוח מפורט על היריבה . אנחנו אוהבים לעבוד קשה במשחק כדי ליהנות בסוף המשחק . במהלך המשחק אנחנו לא נהנים , אנחנו נהנים כשאנחנו מנצחים . "

 

בכל זאת , מגיעים לבמה הכי גדולה של הכדורגל , מקום בו גם השחקנים וגם אתה יכולים לתפוס את העין של הקבוצות הגדולות . אני מניח שרמת ההתרגשות בחדר ההלבשה לפני המשחק הייתה גדולה ?

"נכון , זה לא יום רגיל לקבוצה מליגה א' , לכן באופן טבעי יש אווירה שונה ורצון להפתיע בגדול . אני שמח שעשינו את זה ! "

 

מי שרואה את המשחקים שלכם יודע שאם יש מישהו שזה באמת מגיע לו זה יותם , רצה הגורל והוא העלה אתכם לשלב הבא .

"יותם פנסו הוא תופעה בפני עצמו , הוא אחד השחקנים הכי חיוביים ומשפיעים ל קבוצה שיצא לי לאמן . אני שמח מאוד בשבילו . "

 

נתן לנס ציונה את הניצחון היקר , יותם פנסו (רמי גרידיש)

 

אתה מגיע הביתה לאחר החגיגות של הערב הקסום , רואה שהסיכוי שבשלב הבא יהיה לך "דרבי משפחתי" הוא לא קטן . בהחלט גאווה , ארבעה אחים עוברים סיבוב משלוש ליגות שונות . משהו שהוא נדיר !

"וואו , הלוואי... אנחנו נמשיך לחלום נוכל וניתן הכל כדי להמשיך את העונה הקסומה שאנו עושים . "

 

לאחר כמעט חצי עונה אפשר להגיד שהקבוצה בהחלט בעונה טובה ! אתם ממוקמים במקום השני בטבלה , אתם בשמינית גמר גביע המדינה . מה הלאה ? אפשר להציב מטרות להמשך העונה ?

"המטרה היחידה שאנו רואים לנגד עיננו היא אך ורק המשחק מול אזור בשבוע הבא . אם לא נרד לקרקע מהר אז אזור ינחיתו אותנו לקרקע . עכשיו העבודה שלי היא להכניס את כולם לפרופורציה ולחזור לליגה הכי מפוקסים שאפשר . "

 

לסיום , לקראת ההגרלה , את מי אתה רוצה לראות בשלב הבא ? אחד מהאחים אולי ? קבוצה גדולה בשביל החוויה ואולי גם בשביל ההכנסה ?

"כרגע אנחנו במצב שכל קבוצה תתקבל באהבה , המעמד הזה הוא בונוס עבורנו ולא נתפנק . נחכה להגרלה ומכל הגרלה ננסה להסתכל על הצד החיובי . "

מחכים להגרלה ! (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נגמר הבלוף מהשבוע תחזור לקרקע חמוד (אזוריה 14-01-2016, 16:06)
  2. מאמן לליגת העל בוזגלו לשם יגיע (מכיר את הליגה 14-01-2016, 16:14)
  3. אזוריה תרגע אנחנו באים (יוהן 14-01-2016, 20:06)
    המשחק יהיה שקול מי שירצה יותר ינצח קדימה סקציה