אילוז: "הגענו לשלב מכובד בגביע, נתרכז בליגה"

באקה אל גרבייה הצליחה לשמור על עצמה במהלך המחצית הראשונה מול הפועל אשקלון, אך במחצית השנייה נפלה מהרגליים ונכנעה לה 3:0. המאמן נשמע מאוכזב: "כל השבוע עבדנו על מצבים נייחים, חבל". יובל נעים שהעפיל שלב: "יכולנו להבקיע עוד מספר שערים"

  • על ידי: ארז נעמן
  • 14-01-2016
  • 09:07

באקה אל גרבייה, שממוקמת במקום ה-12 בליגה א' צפון כשהיא רחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום, ארחה אמש (שלישי) את הפועל אשקלון בביתה לעיני כ-500 צופים שעשו את הדרך למגרש למרות השעה המוקדמת (13:00) וחזו בקבוצה לוחמת שבמחצית הראשונה אף הייתה יכולה לעלות ליתרון, אך במחצית השנייה החבורה של צחי אילוז פשוט נפלה מהרגליים ולאחר השער השני התפרקה לחלוטין וספגה 3:0.

 

מאמן באקה, צחי אילוז, התייחס למשחק: "שמנו דגש השבוע על מצבים נייחים, ידענו שזו סכנה כשיש שחקנים כמו שי רביבו באשקלון. לא אהבתי את הדקות האחרונות, אבל השחקנים רצו מאוד לנסות ולחזור למשחק וזה לגיטימי".

 

אילוז, שערך שיחה ארוכה לחניכיו אחרי המשחק וביקש מהם להיות מאוחדים כיוון שזיהה הרבה ריבים בתוך הקבוצה במהלך הדקות האחרונות של המשחק, סיכם את התקופה בגביע: "היה נחמד מאוד, הגענו לשלב מאוד גבוה בגביע ומאוד מכובד, אבל העניין שלנו הוא בליגה, שם התחתית בוערת ואנחנו ננסה להשאיר את הקבוצה בליגה, בתקווה שבשנים הבאות אף נתמודד על העלייה".

 

יובל נעים, מאמן אשקלון, נראה מרוצה בסיום: "היה משחק קשה מאוד אבל אחרי השער הראשון שהבקענו, כבשנו עוד שניים והיינו יכולים להבקיע שערים נוספים. באנו מוכנים למשחק הגביע, סימנו ״וי״ על עוד משחק. נחכה להגרלה ונקווה לקבל קבוצה גדולה".

 

שחקני אשקלון חוגגים אמש בבאקה. ניצחון קליל 

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד , עכשיו להמשיך בליגה הכי חשוב (אחמד פדאוס 14-01-2016, 18:28)
  2. יש לנו את המאמן החי טוב אוהבים אותך יצחי (יאלא בקה 14-01-2016, 18:31)
    ככולם בבקה מעריכים את העבודה שלך
  3. אחלה עונה באקה (ליגה א צפון 14-01-2016, 19:26)