מאיר כהן: "הזיכרונות הקסומים של אשתקד מהדהדים בראש"

הפועל עפולה , שבעונה שעברה עשתה מסע קסום בגביע ונעצרה רק בחצי הגמר מול הפועל ב"ש , מקווה לחולל הפתעה נעימה הערב מול הפועל כפר סבא במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה . אוגו צ'קומה יפתח כחלוץ בודד , ספואן זועבי עשוי לערוך הופעת בכורה

  • על ידי: אורי דוד
  • 13-01-2016
  • 15:24

סיבוב ח' של גביע המדינה:

 

הפועל עפולה הלא יציבה תנסה לשכוח מהצרות בליגה , כשתתארח היום (ד') באצטדיון 'לויטה' למשחק מסקרן מול הפועל כפר סבא מליגת העל במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה . הקבוצה של אייל לחמן , שמדורגת במקום ה-12 בטבלה , מגיעה אחרי הפסד חוץ 0:1 מול הפועל ר"ג .

 

לחמן רוצה להיות בשמינית הגמר (אתר ONE - אחמד מוררה)

 

בעפולה מודעים לפערי הרמות ולא ממש מאמינים ביכולתם להפתיע את כפר סבא . "יש פערי רמות וזה לא יהיה קל להפתיע את כפר סבא בביתה" , אמר שחקן בקבוצה .

 

השוער מאיר כהן , בן ה-43 , שעבר כל כך הרבה דברים בקריירה , לא שוכח לרגע את המסע הקסום של אשתקד , ולקראת המשחק מול כפר סבא אמר : "קשה להתנתק מהזיכרונות הקסומים של העונה שעברה . עשינו מסע מדהים . אנחנו מקווים לשחזר את ההישג . זה לא יהיה פשוט כי קיבלנו הגרלה קשה מול קבוצה טובה . לא יהיה פשוט לעבור את כפר סבא בבית שלה" .

 

הפועל עפולה, ששיחררה לאחרונה את מתיאס מרטין, דויד גומז, גיא דיין ואיתי אלקסלסי, צפויה לפתוח עם הרכב שיכלול הרבה שחקנים צעירים, כולל חלוץ הרכש הטרי שהגיע מקרית שמונה, אוגו צ'קומה והקשר ספואן זועבי שהגיע מבני סכנין. הבלם עידן וייצמן , שנעדר במחזור האחרון בגלל צהובים, צפוי לחזור להרכב.   

מאיר כהן רוצה להמשיך את המסורת (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא נמאס לך יאללה תעזוב את הקבוצה ותן לששי לנהל אותה לבד (לדני אסולין 13-01-2016, 23:12)
    גם ככה אתה מביא את הנאחס להקבוצה פירקת את מכבי עפולה ועכשיו תפרק את הפועל
  2. למה לא משלמיםאת מענקי הגביע של שנה שעברה (לששי ודני אסולין 13-01-2016, 23:21)
    אתם חייבים לשלם את מה שהבטחתם ופרסמתם
  3. דני אסולין יוריד את עפולה לליגה א (עמוס 14-01-2016, 12:10)
    בושה וחרפה
  4. לא נבחר במירון רק בגלל שמינה את דני אסולין שהרוס את הכדורגל (אוהבי כדורגל בעפולה 14-01-2016, 14:53)
    גם הנוער יורדים ליגה וגם התנהלות כמו בשוק