יום שלישי פעמיים כי טוב : ראשון בשלב הבא לאחר 2-0 מול קטמון .

במשחק על טהרת הליגה הלאומית נפגשו הקבוצה היציבה והמצוינת מראשון שהתארחה בטדי נגד הפועל קטמון הבלתי מנוצחת תחת פרדי דוד . אגב בעוד שבוע וחצי תיפגשנה שתי הקבוצות שוב רק שהפעם זה יהיה משחק ליגה וגם אז המפגש יערך בטדי.

  • על ידי: חן קלדרון
  • 13-01-2016
  • 12:11

המשחק החל בגישושים מצד שתי הקבוצות והקבוצה שהייתה טובה יותר למן ההתחלה הייתה הקבוצה מעיר היין . בדקה ה-19 הגיע המצב המסוכן הראשון בו ראשון יצאה להתקפה מימין כאשר יעקב בריהון הרים כדור לרחבה וגל לוי נגח מטרים ספורים מהשער.בדקה ה-32 נעשתה עבירה על שחקן של ראשון ונפסקה בעיטה חופשית 22 מטרים אלכסונית מצד ימין לזכות ראשון , מי שניגש לבעוט את הכדור זהו שחקן הרכש החדש שון מלכה שסובב את הכדור באלגנטיות מעל החומה , 1-0 לראשון!.

 

במחצית השנייה ניסתה קטמון לחזור לעניינים ובדקה ה-50 היה זה אבירם ברוכיאן שבעט ממרחק של כ-20 מטרים ופספס את שערו של אלמדון .

דקה 60 ליעד עובד מחליף את רז שטיין בקטמון , דקה 62 ואופיר חיים מבצע שני חילופים כאשר שון מלכה וטל לוי יוצאים ומי שנכנסים הם מיכאל זנדברג ומוחמד אבואלהיג'א בהתאמה . בדקה ה-65 נכנס ג'מאל חטיב במקום מיכאל ממן בקטמון . בדקה ה-72 עושה קטמון חילוף אחרון כאשר הראל שלום נכנס במקומו של שי חדד ובדקה ה-75 גם אופיר חיים מבצע חילוף אחרון כאשר עדן שרם נכנס במקום גל לוי . בדקה ה-85 ראשון מקבלת כדור חופשי בתוך הרחבה של אוהד סיידוף כאשר לאחר הבעיטה שחוללה בלאגן ברחבה הכדור נהדף והגיע לעדן שרם המחליף שלא התבלבל ומחמישה מטרים בעט פנימה 2-0 לראשון !!!

 

ראשון עולה לסיבוב הבא ועושה זאת פעם שנייה על חשבון קטמון ומנצחת פעם שנייה ברצף בטדי לאחר שבסיבוב הקודם עברה שם את הפועל ירושלים . בדקה ה-88 אבירם ברוכיאן מורחק בכרטיס אדום .

 

החבורה הכתומה עושה זאת בענק ומוכיחה פעם נוספת לקהל ולכולם כי יש בראשון קבוצה נהדרת עם פוטנציאל אדיר שעם השקט השלווה והתמיכה של הקהל השמיים הם הגבול .

משימה לא פחות חשובה ניצבת ביום שישי הקרוב במשחק הצמרת הקשה נגד אשדוד שנמצאת מקום אחד מעל ראשון ועבור החבורה של אופיר חיים זהו משחק חוץ קשה במיוחד.

 

אופיר,שאפו על ניצחון ענק שלכם לא במשחק גדול אומנם אבל במשחקים מהסוג הזה סופו של דבר התוצאה חשובה."כן בהחלט, אני מאוד מרוצה מהמחצית הראשונה של המשחק שבה שיחקנו טוב מאוד ובכל המשחק מנענו מקטמון את מצבי ההבקעה שזה לא פחות חשוב . אומנם יש עייפות אבל זה טבעי , ננוח קצת ובוא מפוקסים לאשדוד" . הראש שלך עכשיו בטוח ביום שישי לא ? "כן בהחלט . יש לנו משחק מאוד קשה באשדוד " . 

מה אתה לוקח איתך ליום שישי מהמשחק היום ? "כמו שאמרתי את היכולת במחצית הראשונה". 

קיבלת את שון שלא היה עד כה וכמובן את עדן שחזר להבקיע.שמח ? "בהחלט שאני שמח עבור עדן שהבקיע לאחר ההחמצות במשחק הקודם ואת שון אני מכיר וגם לו כל הכבוד".

 

אופיר חיים בהחלט מרוצה מהניצחון ומסתכל רק למשחק בשישי הקרוב באשדוד.

הקהל של קטמון יחפש יחד עם קבוצתו ניצחון על ראשון בליגה(צלם:אביחי חיים)

 

שלמה אשר חיים

הוסף תגובה
תגובות