אביבי זוהר לקראת הגביע : "בכדורגל הכל אפשרי"

אביבי זוהר , כוכבה של מכבי 'קביליו יפו' בעבר ואחד הסמלים הכי גדולים של המועדון יודע שלמשחק היום מול הפועל חיפה הם מגיעים מעמדה נחותה מאוד , אך אין להם מה להפסיד ואפשר להפתיע . אביבי שיחק בעבר עם מאיר בן מרגי (מאמנה של חיפה) ואין לו ספק שמינויו לאימון הפועל חיפה הינו ראוי בהחלט .

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 12-01-2016
  • 13:29

אביבי זוהר , אחד הסמלים היותר גדולים של מכבי 'קביליו' יפו , האיש שעבר עם יפו הכל עבר גם בקבוצת הפועל חיפה ושיחק עם מאמנה הנוכחי של הפועל חיפה במשך שנה וחצי . הערב שתי הקבוצות ייפגשו במסגרת גביע המדינה כשלאביבי אין שום בעד מי הוא . נכון ... מכבי 'קביליו' יפו !
כשמדברים עם אביבי על יפו הוא מדבר אפילו בלי ששם לב כאילו הוא אחד מהשחקנים שם ... ונראה שהחיבור בין אביבי לקבוצה הוא לעד ...

 

אביבי , אתה אחד הסמלים הכי גדולים של מכבי 'קביליו' יפו , כוכב הקבוצה בעבר , כמו כן שיחקת גם בהפועל חיפה בתקופתו של רובי שפירא , לפני שניגע במשחק , בעד מי אתה היום ?

"אין פה בכלל שאלה , אני תמיד בראש ובראשונה בעד יפו , בכל משחק ובכל סיטואציה . יפו היא חלק ממני ואני חלק מיפו ככה זה היה תמיד וכך זה יישאר."

 

בנוגע למשחק , חיפה מגיעה מליגת העל , יפו מליגה א' , האם יש סיכוי להפתעה ?

"איו ספק שהפועל חיפה פייבוריטית ברורה , היא נמצאת בתקופה טובה והיא מגיעה מליגת העל , אבל עדיין , כדורגל הוא משחק שהכל יכול לקרות בו וזה מה שיפה בכדורגל , במשחק אחד הכל יכול לקרות ואני מאמין שאפשר להפתיע . "

 

אחד הסמלים הגדולים ביותר של יפו (מני בן-ארי)

 

בתקופתך בהפועל חיפה שיחקת עם מאיר בן-מרגי , מאמנה של הפועל חיפה כיום , מה אתה חושב על המינוי שלו ? ועל התקופה שלו עד כה כמאמן ראשי ?

"מאיר ואני שיחקנו יחד במשך שנה וחצי , שחקנו גם יחד בנבחרות ישראל . מאיר הוא חבר טוב שלי ואני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם . בקשר למינוי שלו , אני בהחלט חושב שהוא מינוי ראוי , הוא היה תקופה לא קצרה עוזר מאמן והגיע הזמן שיקבל את המושכות ואני בעד המינוי שלו ובכלל אני בעד לתת הזדמנויות לצעירים . עד כה הוא מוכיח את עצמו אבל זה עדיין לא מספיק , חובת ההוכחה עליו ואני מקווה שיצליח . "

 

נחזור ליפו , הקבוצה מדשדשת בחלק התחתון של הטבלה , והיא חייבת להתעשת כדי לסיים את העונה הזו ללא מאבקי הישרדות מיותרים למועדון . מה לדעתך צרך להיעשות בקבוצה על מנת שנראה את יפו במקום הראוי לה ?

"יש ביפו חומר שחקנים לא רע בכלל , הקבוצה נראית כקבוצה שלא מחוברת ולא יציבה עד כה העונה , בכל זאת עשינו כמו ניצחונות יפים כך שלקבוצה יש בסיס טוב . אני מקווה שבסיבוב הבא הקבוצה תציג כדורגל טוב יותר ותצבור יותר נקודות ותתברג בפליאוף העליון . " 

אוהד מושבע של יפו (אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. היידה יפו. (חן חן 12-01-2016, 14:16)
    נהדר. גם הכתבה עניינית וברורה. המשיכו כך.
  2. אביבי אגדה (מכבי זה אצלי בלב ! 12-01-2016, 17:19)
    אביבי מזוהה עם יפו בכל רמ״ח אבריו !!!