"משוכנע שקרית ים עוד תגיע ללאומית ואפילו מעבר"

כך אומר כוכב מ.ס. קריית ים, אליאור סיידר ואחד האחראיים להצלחה של הקבוצה בעונה החולפת. סיידר שכבש 15 שערים בעונה האחרונה כבר חושב על העונה הבאה...

  • על ידי: ענר אלדר
  • 04-06-2024
  • 09:13

אם בוחנים את ההישג של קריית ים בעונה החולפת אפשר לפסוק כי מדובר בעונה חלומית. בכל זאת מדובר בקבוצה שרק עלתה מליגה ב'.
אבל אם מסתכלים לעומק יש תחושה שהיא יכלה להגיע רחוק יותר. טוב יעשו ראשי המועדון אם יתייחסו לעונה הנוכחית כעונה של תקיעת יתד בליגה א' כקרש קפיצה אל השלב הבא, הלאומית. כחלק מהפעילות המבורכת של ראשיה, נבנה גרעין אוהדים ואולי הכי חשוב, מחלקת נוער.
אבל זה נושא לכתבה אחרת. אנחנו התמקדנו בקבוצת הבוגרים שכאמור עשתה עונה גדולה ואחד מאלה שתרמו לכך היה החלוץ, אליאור סיידר שהגיע מהפועל רעננה וכבש לא פחות מ-15 שערים.
 
תסכם את העונה, האם עמדתם  במטרה שלכם?

"זו הייתה עונה לא פשוטה, אתה יודע עם כל מה שקורה במדינה וגם עם כל מה שעברנו בקבוצה. בכל זאת רצינו מאד לעלות ליגה והאמנו שנעשה את זה גם דרך הפלייאוף, אבל בסופו של דבר זה לא צלח  סה״כ שנה ראשונה של המועדון בליגה א' ומדובר במועדון שבונה את עצמו. אני בטוח שקרית ים עוד תגיע ללאומית ומעבר". 

 

מה הסיבה לעונה המוצלחת שלכם?
"אני חושב שחדר ההלבשה שלנו, החברות בינינו, היינו נהנים להתאמן ולשחק ביחד. פן חשוב מעבר לפן המקצועי".

 

באופן אישי, איך הרגשת בקריית ים?
קרית ים זה מועדון של ״בית״, משפחה. הרגשתי מהרגע הראשון אהוב ותמיד דאגו ונתנו לי להרגיש שייך. נהנתי במועדון במגרש ומחוצה לו. באופן אישי סה״כ הייתה לי עונה טובה. 15 שערים ו-10 בישולים אבל חלוץ אףפעם לא מסתפק במספרים האלה".

 

תוכניות לקראת עונה הבאה?
"הכל פתוח והכל אפשרי. עדיין לא החלטתי מה אני עושה. אני צריך לשבת עם הסוכן שלי ולחשוב מה הכי נכון לי. מאמין שבשבועות הקרובים אהיה יותר חכם".

 

איך הרגיש לשחק בזמן מלחמה?
"היה מאוד קשה לשחק בתקופה הזאת במיוחד בהתחלה. המדינה מדממת והראש כל הזמן בחדשות ומה קרה ומה יהיה. אז כן לא פשוט, אבל בסופו של דבר אנחנו חייבים קצת לשדר שגרה וקצת לחזור לחיים, אז הכדורגל נתן לנו קצת אוויר וקצת הוציא אותנו מהאווירה הקשה. אבל בכל רגע ורגע לא שכחנו ולא נשכח מה עברנו וכמובן את החטופים שבע״ה יחזרו הביתה במהרה, אמן".

אליאור סיידר, יוביל את קרית ים ללאומית? צילום: אבי רביבו

הוסף תגובה
תגובות
  1. מצחיק (השועל 04-06-2024, 17:59)
    כן אולי גם תגיע לליגת האלופות