"אין יותר כיף מלנצח עוד גמר"

כך אמר חלוצה של מ.ס..טירה, פיראס גנאים, כובש השער הראשון של סגנית הצפון בגמר המחוזות ואחד ממצטייני המשחק שהוסיף: "זה נותן לנו כוח לקראת יום רביעי". עידו גונן:"היה משחק ברמה גבוהה, שמחים שעברנו שלב ותודה רבה לקהל הגדול של טירה שתמך בנו לכל אורך המשחק ולמעשה לכל אורך העונה. נבוא מול כפ"ס ונין את הכל כדי לנצח"

  • על ידי: ענר אלדר
  • 26-05-2024
  • 11:23

אין ספק שעידו גונן ופיראס גנאים  עשו העונה התקדמות משמעותית תחת חיים סירוטקין. זה ניכר בעיקר במספרים שהעמידו העונה גונן (הרביעית שלו בטירה) ערב גמר המחוזות. 6 שערים ועוד מספר בישולים הפכו את גונן לגורם מפתח בהצלחה של טירה. פיראס גנאים שגם עשה התקדמות אדירה העונה וכבש 15 שערים. 
בגמר המחוזות בשישי היה גונן וגנאים פעילים מאד לצידו של שלום אדרי ויחד היו שלישייה בלתי ניתנת לעצירה. 
תפסנו את פיראס גנאים לשיחה קצרה.

 

"אין יותר כיף יותר לנצח עוד גמר", אמר גנאים , "הרגשה שרק נותנת לנו כוח לרוח גבית לקראת המשחק נגד כפר סבא".

 

איך מרגיש לנצח ולהיות רק שלב אחד מלעלות ליגה?
"הרגשה מדהימה, אין תחליף להרגשה כזו. נשאר לנו עוד גמר גביע אחד ובעזרת השם נעשה את זה". 

 

מה הביא לכם את הניצחון?
"זה התחיל לפני המשחק עם כל האנרגיות החיוביות שהיו בתוך חדר ההלבשה. האמנו שאנחנו מנצחים. צריך לומר שבמעמדים כאלה גם צריך מזל, כך שהאדום המוצדק נתן לנו עוד דחיפה. בלי קשר, היה מגיע לנו לנצח כי עבדנו כקבוצה אחת מהחלוץ עד השוער".

משחק הבא נגד הפועל כפר סבא. מה אתה חושב שהקבוצה צריכה לעשות בשביל לנצח ולעלות?
"אגיד לך דבר אחד , מה שאנחנו צריכים לעשות כדי לנצח ביום רביעי זה רק לשחק את המשחק שלנו. פשוט.

 

מה הסיבות שהגעתם לאן שהגעתם?
"זה מתחיל מההנהלה הנפלאה שלנו,  ממשיך בצוות המאמנים  שעושים עבודה קשה כדי להכין אותנו כל העונה לכל משחק. ואנחנו השחקנים מחזירים להם על המגרש. עברנו עונה ארוכה וקשה שבסופה מגיע לנו להיות במעמד הזה ובעזרת השם אנחנו באים באמונה שאנחנו ניתן פייט ונעלה ליגה".

 

עידו גונן הוסיף:"היה משחק שמכבד את המעמד. שתי קבוצות טובות הגיעו לגמר. חייב לפרגן לדימונה שהיו טובים אבל אנחנו היינו במשחק ושיחקנו משחק יוצא מהכלל"

 

על המשחק הבא מול הפועל כפ"ס והיכולת לעלות לליגה הלאומית:"הפועל כפ"ס כבודה ידוע לכולם. הם קבוצה וותיקה בליגה הלאומית עם זרים אבל יש לי תחושה שאנחנו נעשה את זה וננצח אותם. אני בטוח שאם נציג את המשחק הרגיל שלנו אנחנו ננצח. רק חייבים את הקהל הגדול שלנו שיעודד אותנו ויעזור לנו לנצח" 

עידו גונן, מוביל את טירה ללאומית. צילום: חמודי זמירו

הוסף תגובה
תגובות
  1. יום רביעי (טיראוי 26-05-2024, 15:41)
    רק שיבואו המתאמנות השוות שלך אתם תנצחו
  2. טירה תנצח ותעלה (החתן 26-05-2024, 19:19)
  3. כפ"ס תנצח 3-0 . תכלס טירה בחיים לא תעלה (אחד שמבין 26-05-2024, 21:05)
  4. טירה דימונה (נתן 27-05-2024, 09:08)
    ההבדל בן שתי הקבוצןת שבכל מילה טירה מזכירה את הקהל הניפלא שלהם בדימונה יושבים שרמוטות שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת בראשם חננאל המוצץ שפיתאום נהיה מנכל אחרי שבעטו בו וחזר אים זנב בן הרגליים