גמר הפלייאוף בצפון: טירה עדיפה, אתא באליק תפתיע?

היום בשעה 19:00 בטירה יצא ךדרך המשחק שיקבע את נציגת ליגה א' צפון בגמר המחוזות. טירה עדיפה הרבה בגלל הסגל המנוסה והבית אבל אתא ביאליק יכולה להפתיע, והוכיחה את זה העונה. האם הנסיון יכריע ולמה? הכל בכתבה שלפניכם

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-05-2024
  • 08:26

מ.ס. טירה תארח היום בשעה 19:00 את מכבי אתא ביאליק למשחק גמר הפלייאוף של ליגה א' צפון. טירה סיימה את העונה במקום השני עם 59 נקודות בעוד שאתא ביאליק סיימה שלישית עם 57 נקודות. 

 

טירה נחשבת אולי לקבוצה הכי כישרונית בליגה א' צפון. יש לה שחקנים מאד טכנים, שמשחקים כדורגל מרגל לרגל, כיאה לקבוצות אותן מאמן חיים סירוטקין. בטירה יש את חוליית הקישור הטובה בליגה עם שחקנים כמו שלום אדרי, דודו אדרי, עידו גונן וראול גרשומוב. אלה משתפים פעולה יחד כבר כמה מספר שנים והם בעלי נסיון רב. פיראס גנאים הוא חלוץ גדול מידות שיודע את העבודה מול כל הגנה. עמית מור שהגיע באמצע העונה עושה את ההבדל עבור קבוצתו. בשער יש את גולן אלקסלסי שהראה במשחק חצי הגמר מול באקה אל גרביה את יכולתיו הגבוהות. 

 

דוד בן לולו, שוער מצויין יש לקרית ביאליק. האם הוא יכריע את המשחק? צילום: עדי דטליס

 

מנגד אתא ביאליק היא ההפתעה הנעימה של הליגה העונה. קבוצה המשלבת צעירים מוכשרים עם וותיקים מנוסים שמובילים אותם להצלחות. קבוצה עם הגנה חזקה מאד, שלוחצת חזק, ומאד ממושמעת במגרש. אלופה בכיבוש בהתקפות מעבר ובמצבים נייחים.

עוד אפשר לציין באתא ביאליק את השוער המצויין, דוד בן לולו שספג כמעט הכי מעט בליגה, ויחד עם הבלם מוחמד גינדאווי ממש סוגרים את קו ההגנה דוד אמזלג שנמצא בעונת שיא מבחינתו וכמובן משה גולן שכבש 7 שערים ואיתם החלוץ סארי חאג' יחיא שמציג עונה מצוינת עם 9 שערים.

החוזק של ביאליק הוא הקבוצתיות. אין שחקן שהוא מעל הקבוצה, יש קבוצה שהיא מעל השחקנים.

ואי אפשר לא לציין את אבי סבג שכאשר הוא מאמן הוא שולט ביד רמה ומכוון להצלחות. אבי נמצא גם בעונת שיא באתא ביאליק לאחר שבמשך שלוש שנים בנה את הקבוצה, כעת הוא הגיע לבאר ויהיה מעניין אם ישתה ממנה העונה או ימתין עוד עונה.

 

לסיכום: טירה עדיפה והיא צפויה לנצח כי יש לה שחקנים עם המון נסיון בליגה ובמעמדים כאלה. הבעיה שלא בטוח כמה הם מחוייבים לקבוצה לעומת אתא ביאליק שעושה רושם שהם מאד מחוייבים. שוב, הנסיון במעמדים כאלה מכריע ואני מאמין שטירה תנצח למרות שבליגה המפגשים בין השתיים הסתיימו בתיקו (בטירה) וניצחון של אתא ביאליק (בביתה). אולי זה יתן לה סוג של ביטחון לקראת המשחק.

טירה אמנם תעלה שלב אך תפסיד לדימונה או כל נציגה אחרת מהדרום. 

 

שיהיה בהצלחה!!

סירוטקין מול סבג, מי ינצח?

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך אתה חולה על זה (מעניין כמה חיים שילם שתפרגן לו ולקבוצה שלו 20-05-2024, 16:38)
  2. תגובה לאחת (בני 20-05-2024, 21:14)
    לא צריך להתחנף לגולר ולא צריך לשלם סירוטקין מוכיח את עצמו מאמן הכי טוב בליגה אז לך לאכול את הכובע מאמן מספ 1 טירה קבוצה מציינת