ברוך שובה של האימפריה

הקבוצה עם הקהל האדיר והמתקן הנפלא, חזרה בשבוע שעבר לליגה א'. בהתחלה כדי לתקוע יתד ולהסתכל קדימה בעתיד כי בבית שאן יהיו חייבים להמשיך בתהליך בו הם נמצאים כרגע. הטור של משה ויצמן

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-05-2024
  • 17:56

ברוכה הבאה חזרה לליגה א'. אחרי שש שנות גלות ודשדוש בליגה ב', הפועל בית שאן הגשימה חלום וחזרה לליגה א'. כעת חייבים שם להמשיך את מה שבנו בשנים האחרונות על מנת לקצור את הפירות.

 

שימו לב שבבית שאן יש קבוצת נוער שעלתה לליגה הלאומית העונה (אחרי 28 שנה) ואם תסתכלו היטב תראו שלפחות 7 שחקנים מתוצרתה משחקים בקביעות בהרכב הבוגרים ואם תוסיפו לזה עוד 5 שחקנים עם ניסיון שהם גם תוצרת בית, הנה לכם 12 שחקנים בית שאנים. 

בליגה א' הסיפור יהיה קצת שונה וכדי להיות קצת יותר מקבוצת אמצע טבלה הקבוצה תהיה חייבת להתחזק במקומות הנכונים, לשמור על הוותיקים המנוסים ובנוסף על השחקנים הבולטים שהייתה להם תרומה אדירה בעלייה כמו מוחמד סעדי המצוין, אמיר סואן ומוחמד זרעיני שכבש העונה 7 שערים. זה ברור שראשי בית שאן מבינים שליגה א' היא אופרה אחרת מליגה ב', הן בפן המקצועי והן בפן הכלכלי.

 

בבית שאן יש אנשי כדורגל רציניים ובראשם המנהל מקצועי, גיא דיין שהיה בטופ של הכדורגל. יש ניהול יעיל ומודרני שהמנכ"ל שראל אזולאי מכתיב, כך שהעתיד נראה מזהיר.

 

וכאן המקום לומר בנימה אישית לקברניטי הקבוצה: יש לכם מאמן מצוין, אביאל אברהומין שהעלה אתכם ליגה. תנו לו את המושכות. זה ישתלם לכם. שמות מפוצצים הם לא ערובה להצלחה.

האימפריה חוזרת!! צילום: אביב עובדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. הטור של משה ויצמן על ידי אוהד רון (הזוי 20-05-2024, 10:38)
  2. אוהד הקשקשן (המוכתר משעריים 20-05-2024, 16:23)
    חה חה חה ,אמפריה עלק,במשחק נגד טייבה בקושי 100 אוהדים,והם אמפריה, שעריים נגד אזור משחק העליה 5000 אוהדים והם אצל אוהד קבוצה קטנה. אתר הזוי לא שפוי,לסגור את אתר גולר לאלתר
  3. שנה הבאה יורדים ליגה (ענת 20-05-2024, 20:28)
    שראל אזולאי חחחח גיא דיין היה בטופ?? חחחחחחח 2 פחי אשפה חוזרים דאין להם מושג מהחיים שלהם. סמרטוטי רצפה כתבה מגמתית ואולי גם ממומנת ע"י שראל הבוגד????????