הסקר הגדול של ליגה א' צפון: מי תנצח? טירה או קרית אתא?

גמר פלייאוף ליגה א' צפון הגיע ואיזה גמר יש לנו!! מ.ס. טירה מול מכבי אתא ביאליק. מי תעלה לשלב הבא? שאלנו אנשי מקצוע המכירים את ליגה א' צפון מה הם חושבים מי תנצח ולמה? מה אתם חושבים?

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-05-2024
  • 18:07

משתיים תצא אחת שתלך לגמר המחוזות. אז מי זאת תהיה? טירה או אתא ביאליק? שאלנו אנשי מקצוע המכירים את ליגה א' צפון והבאנו לכם את דעותיהם. מה אתכם? מה אתם חושבים?

 

מאור סיסו, מאמן קרית ים: "יהיה משחק שקול בדיוק כמו משחקי חצי הגמר שהוכרעו בפנדלים. טירה עם יתרון ענק והוא הקהל הביתי וזה יתבטא לדעי גם בשיפוט. אתא היא קבוצה שבאה לשחק על תוצאה, פחות כדורגל, אבל היא קבוצה יעילה. מצד שני, טירה קבוצה התקפית שפחות משקיעה בהגנה. אם טירה תדע לסגור את המתפרצות של אתא, היא תעבור. אם היא תתעסק רק בהנעת כדור ובניסיון לשחק כדורגל, אתא תעקוץ ותעלה שלב. יהיה צמוד, אבל בסוף טירה תעלה".

 

שראל אזולאי, המשחק יוכרע בפנדלים. 

 

שראל אזולאי, יו"ר בית שאן: "התחזית שלי: המשחק יסתיים בתיקו 1-1 , ויוכרע לקראת סוף הארכה (תלוי בכושר השחקנים) או בפנדלים , כאשר ידה של קריית אתא תהיה על העליונה. הליגה הזאת יודעת לייצר דרמות ובפרט במשחקי הגמר (מניסיון) בהם בד"כ מקבלים שתי קבוצות שונות לחלוטין ממה שהכרנו עד עכשיו. ⁠ההכנות למשחק שבהם מערכי המשחק משתנים על מנת לשמור על שער נקי ועל מנת לנצח את המשחק. ⁠במפגש הקודם הקבוצות סיימו בתיקו ולפניו קרית אתא ניצחה. שלום אדרי חלוצה של טירה בכושר מעולה, אבל לערכתי זה לא יעזור להם כדי לנצח את המשחק".

 

אליאור סיידר, חלוץ קרית ים: "אני חושב שלטירה יש שחקנים עם יותר ניסיון אבל אתא ביאליק קבוצה קשה ומאד מאומנת עם שחקנים צעירים שעובדים קשה. אני חושב שיהיה משחק מאוד צמוד שיוכרע בפנדלים".

 

חנא פרהוד, מאמן כאוכב: "משחק קשה אבל אני חושב שטירה תנצח כי היא יותר מנוסה במעמדים האלה ויתרון הביתיות משמעותי במשחק גמר".
 

חנא פרהוד, טירה תנצח כי הם יותר מנוסים. צילום: חגאג רחאל

 

אמיר ראדי, מאמן הפועל כפר כנא: "טירה תנצח כי יש שחקנים עם יכולות אישיות שיכולים לעשות ההבדל ומה גם זה משחק בית של טירה שתקבל דחיפה ענקית מהקהל שלה".

 

משה ויצמן, המאמן הוותיק: "אתא ביאליק קבוצה שמגיעה בפורמה טובה עם ביטחון שצברה לאורך העונה. האיזון שם מעניק להם יציבות מקצועית וגם כאשר חסרים שחקנים, אין ווקום ומי שנכנס נותן את התפוקה. מנגד טירה בנויה בעיקר על איכויות ושחקני הכרעה. הקבוצה של סירוטקין מלאה בכישרון ולאורך העונה היא שמרה (מלבד חודש אחד) על יציבות. אם הכל יתחבר והקבוצה תגלה אופי חזק גם אם המשחק לא ילך לפי התכנון, היא יכולה לנצח וללכת עד הסוף. להערכתי מי שיעבוד וירצה יותר, גם ינצח את המשחק. בהרגשה שלי אתא ביאליק תנצח ותגיע לגמר המחוזות".

 

ניר עזריה, חלוץ הפועל רעננה: "יהיה משחק שקול. שתי הקבוצות חזקות מאד. לדעתי טירה תנצח כי זה עדיין ביית שלה והקהל מהווה פקטור רציני".

 

אליאור סיידר, המשחק יוגרע בפנדלים. צילום: אלכסנדר בוך.  

 

מוחמד ברטי עבאס, עוזר מאמן הפועל כפר כנא: "טירה קבוצה מצוינת  בבית, יש להם שחקנים מנוסים וקהל שידחוף אותם כל המשחק".

 

אדהם זועבי, מאמן בני מוסמוס: "טירה הייתה כבר במעמדים כאלה. עבד טיטי וחיים סירוטקין יטריפו את השחקנים ואת כל טירה. טירה יותר איכותית, עם סגל שחקנים מנוסה וטכני מאד שבמהלך אחד יכול לגמור משחק. האוהדים של טירה גם יהוו גם פקטור משמעותי וידחפו עד הסוף. אתא ביאליק, עצם העובדה שהגיעו לשלב הזה זה הוא הישג אדיר של אבי סבג ויוחאי כהן האגדי. קבוצה צעירה דינמית שעומדת טוב על המגרש, משנה קצב ושולטת למרות שהיא יחסית צעירה. אפשר להגיד שזו קבוצה של מאמן, אבי סבג שממש רואים את טביעות האצבע שלו כמעט בכל מהלך שלה. מי תנצח? הקבוצה עם השמות, המנוסה והטכנית של טירה או הקבוצה של אבי סבג?  אני הולך על טירה בגלל הניסיון והאיכות של השחקנים."

 

עיסא נוג'ידאת, מאמן מכבי נוג'ידאת: "לדעתי משחק שקול מאד בין שתי קבוצות טובות שיוכרע רק בפנדלים. מצד אחד טירה שהיא קבוצה מוכשרת ומצד שני, אתא ביאליק שהיא קבוצה מאד טקטית. יהיה מעניין ושקול".

מי ינצח? טירה או קרית ביאליק? סירוטקין או סבג?

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתא תנצח., (גולן 18-05-2024, 21:54)
    המתפרצות של אתא יכריעו את המשחק
  2. אתא תנצח., (גולן 18-05-2024, 21:55)
    המתפרצות של אתא יכריעו את המשחק
  3. אתא תנצח., (גולן 18-05-2024, 21:55)
    המתפרצות של אתא יכריעו את המשחק
  4. 0-3 לטירה (חאלד 19-05-2024, 09:18)
    יהיה משחק חד זדדי לטירה
  5. סירוטקין הולך לדרוס את כולם בדוק. (קלרשו 19-05-2024, 17:08)
  6. נצחון לטירה (טירה 19-05-2024, 21:07)
    קבוצה אש, טירה 2-0 אם לא 3
  7. אתא תדרוס את טירה .בדוק (אחד שמבין 19-05-2024, 22:44)