"לקחתי יותר מנהיגות משנים עברו ותרמתי מהניסיון שלי לצעירים"

כך אמר אופק מרום, הקשר המצוין של צעירי כפר קנא בעונה מצוינת זוכה להתעניינות רבות מצד קבוצות ליגה א'. מרום: "עשינו עונה מעל המצופה עם סגל די צעיר, אבל איכותי"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 13-06-2022
  • 19:18

עונת המשחקים בליגה א' צפון הסתיימה, אחת הקבוצות המרעננות של הליגה צעירי כפר כנא. אופק מרום, שהיה אחד מהשחקנים המובילים של הקבוצה עם 10 שערים ו16 בישולים מסכם את העונה: "עשינו עונה מעל המצופה עם סגל די צעיר, אבל איכותי ויותר מזה סיימנו עם כמות שערים הכי גבוהה בליגה. זה אומר הרבה על הקבוצה. סיימנו במקום עשירי, רוב העונה אפילו היינו במקומות הראשונים, לקראת סוף העונה חוסר מזל, פציעות של שחקנים וחוסר ריכוז לצד חוסר ניסיון בדקות של המשחק הפסדנו נקודות. המטרה הושגה ונשארנו בליגה, בשנה של 4 יורדות אני שמח על כך. בפן האישי, עונה מצוינת. שנה ראשונה שלי בצפון, הרגשתי באמת בבית ואנרגיות טובות זה בא לידי ביטוי על המגרש עם 10 שערים ו16 בישולים. שמח שעזרתי לקבוצה לעמוד במטרה".

 

עונה מצוינת, 10 שערים ו16 בישולים. מהמ אפיין את אופק מרום העונה ?

"עונה מצוינת מבחינה אישית. לקחתי יותר מנהיגות משנים עברו ותרמתי מהניסיון שלי לצעירים. היינו חדר הלבשה מאוד מלוכד ומגובש, הישאם וברטי נתנו לי את המושכות והחופש על המגרש לבוא לידי ביטוי".

 

מה התוכניות לעונה הבאה, אופק מרום ממשיך בצעירי כפר כנא ?

"היה לי ממש טוב בכפר כנא העונה. צריך לשבת איתם בשבוע הבא, עדין מוקדם להגיד היכן אשחק בעונה הבאה. יש הצעות מקבוצות בליגה א' וגם מהליגה הלאומית. אשב יחד עם הסוכן שלי ונחליט מה הכי טוב עבורי".

אופק מרום, עונה מצוינת בצעירי כפר כנא. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה מבוזבז אני ממש מצטער (עירוניה 13-06-2022, 19:37)
    שחקן ברמה גבוהה יותר מצערי כפר כנא וליגה א' חבל שאתה בטח רודף אחרי הכסף ולא הצלחה מקצועית. תצליח