"מתרכזים במשחק הקרוב מול טירה במטרה לנצח"

כך אמר יגאל אנטבי מאמן צעירי טייבה בניצחון על הפועל הרצליה בתום בעיטות הכרעה לאחר 120 דקות בתוצאה 2:2. אנטבי הוסיף ואמר: "השחקנים עמדו כמו גברים על המגרש עד הסוף, לא ויתרו"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 21-04-2022
  • 07:08

צעירי טייבה אירחה אמש (ד') באצטדיון בטייבה לעיני 2,500 צופים את הפועל הרצליה למפגש מסקרן. האורחים עלו ליתרון בחלוף 21 דקות של כדורגל, רוסלן קוזניצוב המצוין הימם את טייבה, 0:1. שבע דקות בלבד החזיק שער היתרון של הרצליה, טל איילה איזן 1:1 מכדור חופשי נהדר. קצב המשחק הנהדר על כר הדשא הניב הזדמנויות לשתי הקבוצות לרדת בסיום המחצית הראשונה ביתרון.

 

המחצית השניה נפתחה זהה לראשונה בקצב טוב. דקה 55' צעירי טייבה משלימה מהפך משער של פיטר אלוהאב, 1:2 צעירי טייבה. שחקניו של ארז בנודיס חזרו למשחק 15 דקות לסיום, כדור קרן הוגבה לרחבה לקורן שטרית, 2:2. שתי הקבוצות נכנסו להארכה בה עומס המשחקים נתן את אותותיו על שחקני שתי הקבוצות בכושר הגופני. בדו קרב הפנדלים הרצליה החמיצה, אלירן מילשטיין החמיץ, טייל איילה ניגש לביצוע הבעיטה החמישית וכבש, 4:5 דרמטי לצעירי טייבה העולה למשחק גמר מחוז ליגה א' צפון מול צעירי טייבה.

 

מאמן צעירי טייבה, יגאל אנטבי: "משחק מאוד קשה, מזכיר משחק גביע. הרצליה הוליכה, הצלחנו לשמחתי להפוך את התוצאה לאחריו ספגנו שער שוויון. השחקנים עמדו כמו גברים על המגרש עד הסוף, לא ויתרו. שמח בסוף שניצחנו, הכי מתוק שזה קשה".

 

ניצחון גדול של הקבוצה. הפנים למשחק מול מ.ס טירה, איך שומרים על המשכיות לקראת המשחק ?

"ניצחון ענק. נצטרך לבוא למשחק מול טירה כמו משחק גמר גביע, יהיה קשה טירה קבוצה מצוינת ואיכותית. יהיה משחק מעניין וטוב עם שתי קהלים גדולים. המשכיות שם המשחק".

 

הקבוצה רחוקה 3 משחקים מהליגה הלאומית. שתף בהרגשה בקבוצה, מאמינים ניתן לעשות את זה ?

"בהחלט שמאמינים, הגענו עד לפה, עשינו עד עכשיו עונה אדירה. אנחנו מאמינים בכל ליבנו שאפשר, מתרכזים במשחק הקרוב מול טירה במטרה לנצח להעפיל למשחק גמר המחוזות".

 

לסיום, הקבוצה זוכה לתמיכה ועידוד מקהל אוהדי הקבוצה. מה המסר לקראת המשחק מול מ.ס טירה ?

"רוצה להודות ולהחמיא לקהל המדהים של הקבוצה שבא בהמוניו למשחק מול הרצליה עודד ותמך. הקהל מרכיב מאוד מאוד משמעותי איתנו עד הסוף, קורא לקהל להגיע למשחק מול טירה ולהיות השחקן ה-12 שלנו במגרש".

יגאל אנטבי, ניצחון גדול על הרצליה. קבוצתו שווה ליגה לאומית? צילום: אמיר חאג יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. טירה תפרק את טייבה 0-3 (אוהד 22-04-2022, 14:37)