״באנו מוכנים ודרוכים ואני שמח מאוד שניצחנו״

כך אמר עבד רביע, יו״ר צעירי טייבה וזאת לאחר הניצחון של קבוצתו על הפועל הרצליה בשישי האחרון, כאשר שער דרמטי בדקה ה-90' של סלים עמאש העניק לצעירי טייבה ניצחון יוקרתי על הפועל הרצליה

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 03-04-2022
  • 10:26

המחזור ה-32 ליגה א' צפון, צעירי טייבה אירחה באצטדיון בסכנין את הפועל הרצליה למפגש צמרת מסקרן. טייבה הגיעה למשחק לאחר הפסד באמצע השבוע לבני זלפה, 0:1. האורחים מהשרון יצאו למשחק חוץ לאחר ניצחון 1:2 על בני ערערה. 

 

על הקווים בטייבה עמד עבד רביע, יו"ר הקבוצה בגלל עונש ההרחקה של מאמן הקבוצה יגאל אנטבי ועוזרו במשחק מול בני זלפה באמצע השבוע.

 

המחצית הראשונה היתה שקולה לאורכה, שתי הקבוצות אינם סיכנו את השערים. המחצית השניה נפתחה בקצב טוב יותר ששחקני הרצליה שלטו בדקות הפתיחה הגיעו למצבים מול שערה של טייבה.

 

דקה 70' התקפה של צעירי טייבה, אחמד רביע מקבל כדור רוחב בועט למרכז השער. שתי הקבוצות חיפשו הכרעה, דקה לסיום 90 הדקות טייבה יצאה להתקפה בסיומה, סלים עמאש מקבל כדור ברחבת ה-16 בועט לפינה, 0:1 צעירי טייבה.

 

עד סיום המשחק, הרצליה עוד ניסתה בחיפוש שער שוויון ללא הצלחה, טייבה חוגגת ניצחון יקר על הפועל הרצליה שמתרחקת מהפלייאוף.

 

עבד רביע יו"ר צעירי טייבה בסיום: "התכוננו טוב למשחק, ידענו שזה משחק על עונה שלמה באנו מוכנים ודרוכים ואני שמח מאוד שניצחנו. אנחנו רגל וחצי בפלייאוף העליון , זו הייתה המטרה מתחילת העונה ואנחנו היום כמעט השגנו את המטרה בוודאות. מגיע לקהל שלנו שמלווה אותנו מתחילת השנה בהמוניו,  לעיר טייבה קבוצה בצמרת. כולם רואים כמה הקהל של טייבה צמא להצלחות ואנחנו כהנהלה נעשה את הכל כדי לשמח עיר שלמה. רוצה להודות לשחקנים על ההשקעה והמחויבות לאורך כל הדרך, רוצה להודות לצוות המקצועי בראשות יגאל אנטבי כמובן לקהל שהוא השחקן מספר 12, הוא זה שנותן לנו את המוטיבציה לעבוד ולתת את הכל למען הצלחת הקבוצה וכמובן לאנשי העסקים בטייבה ובמגזר הערבי תרמו ותמכו בקבוצה לאורך כל הדרך. לטייבה מגיע קבוצה לפחות בליגה הלאומית ואנחנו נעשה את הכל כדי להשיג את המטרה הזו ולשמח עיר שלמה".

 

ניצחון שמגיע אחרי הפסד לבני זלפה באמצע השבוע. איך זה השפיע על הקבוצה ?

"אנחנו רואים בהפסדים קושי ואתגר ולא מכשול. ההפסדים והקושי רק מחזקים אותנו וזה מה שמאפיין אותנו, למרות חוסר תקציבים מהעירייה וחוסר המתקנים אנחנו אף פעם לא מרימים ידיים, להיפך זה רק מחזק אותנו וכולם רואים מה אנחנו עושים מדי שבוע גם שמפסידים אנחנו משחקים כדורגל חיובי שמח ותוסס, בגלל זה כל העיר היום מאחורינו ואנחנו נעשה את הכל על מנת לגרום להם להיות גאים בקבוצה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. העריה מוחיבת לתמוך בקבוצה זה א . ב .שצריך לתמוך בקבוצה וגם בנער . (עבד עאזם 10-04-2022, 21:18)
    אם באמת העריה לא תומכת בקבוצה זו בושה .