המאבק בצמרת בליגה א' דרום נפתח מחדש, מ.ס טירה הבטיחה את המקום בפלייאוף

המחזור ה-31 בליגה א' היה דרמטי במיוחד! בדרום מכבי יפו רשמה הפסד מאכזב לנורדיה ובעקבות ניצחונות מרשימים של כפר שלם וכפר קאסם, המאבק על הלאומית נפתח מחדש! בצפון מ.ס טירה וצעירי טייבה קרובות להבטחת המקום בפלייאוף לאחר ניצחונות מרשימים, זלפה ממשיכה להיות הפתעת העונה

  • על ידי: מערכת אתר ''גולר''
  • 01-04-2022
  • 17:31

ליגה א' דרום

 

מכבי ''קביליו'' יפו - בית''ר נורדיה ירושלים 2-0

הלבנים כבר תכננו את חגיגות העלייה אך בפועל הם יצאו ללא נקודות ולמעשה המאבק על המקום הראשון נפתח מחדש. כבר בפתיחה ינאי דוד הימם את המוליכה עם שער נהדר אך בשלב מוקדם נורדיה נותרה בעשרה שחקנים. יפו יזמה וניסתה לחזור ולנצל את היתרון המספרי אך בחצי השני ניב פליטר ביצע עבירה ברחבה והורחק, איתמר אופמן לא התבלבל והכפיל את היתרון. עד לסיום יפו נותרה בתשעה שחקנים לאחר שיאסמו קבדה הורחק. בסיום, נורדיה שמרה על סיכוי לשרוד, יפו בעטה בדלי.

 

הפועל כפר שלם - הפועל אשקלון 1-7

הקבוצה של עומר פרץ הביסה בקלות את הקבוצה החלשה בליגה והתקרבה לראש הטבלה. קדוסי היה השחקן הבולט על המגרש כשלהט עם רביעייה אדירה לרשת, הייפורד, יאיר שפונגין וסהר ברמי הצטרפו לחגיגה.

 

קדוסי הצטיין עם רביעייה 

 

שמשון כפר קאסם - מכבי שעריים 0-5

יובל נעים וחבורתו נראו נהדר עם 0-5 מהדהד על מכבי שעריים המפורקת. שחקן המשחק ללא ספק היה החלוץ אנאס מחאמיד שחגג רביעייה אדירה והוכיח שוב שהוא מעל הרמה של הליגה. שעריים עם הפסד שלישי ברציפות ממשיכה להתבזות.

 

מ.ס דימונה - ירמיהו חולון 3-0

מ.ס דימונה שוב ממשיכה להוכיח שהיא הקבוצה הכי חסרת יציבות בליגה א׳ דרום, ורושמת הפסד מאכזב לחולון בבית. דימונה ממשיכה את הכישלון מהמחזור הקודם מול אשקלון איתה סיימה בתיקו מאופס כאשר לקבוצה הייתה הדמנות להבטיח הישארות סופית בליגה, אבל היא שוב בועטת בדלי. 
החבורה של רונן ווינשטין הציגה יכולת מאכזבת מאוד ובעיקר חוסר חיבור , חולון שהתעוררה לחיים במחזור הקודם הייתה יכולה לסיים את המשחק בתוצאה גבוהה יותר.

 

הפועל בקעת הירדן - בני לוד 0-5

קרב התחתית הלוהט היה במעמד צד אחד. הקבוצה של חנן אזולאי התפוצצה עם חמישייה אדירה לרשת. בני לוד התבזתה והיא בדרך לליגה ב'.

 

הפועל מרמורק - בני אילת 0-3

לאחר שבאמצע השבוע הוחלט להאריך את חוזהו של דוד מרטן, האדומים מרחובות נראו נהדר והביסו את בני אילת ללא תנאי והם קרובים להבטחת המקום החמישי. בני אילת חזרה בגדול למאבקי הירידה.

 

מכבי הרצליה - מכבי יבנה 0-0

שתי הקבוצות רשמו תוצאה מאכזבת שלא משרתת אף אחת מהן. יבנה התרחקה מהמקום בפלייאוף, מכבי הרצליה עדיין מסובכת במאבקי הירידה.

 

תוצאות נוספות  :

הפועל אזור - כסייפה 0-0

שמשון ת''א - עירוני אשדוד 2-1

 

ליגה א' צפון

.

צעירי טייבה - הפועל הרצליה 0-1

קרב הצמרת המסקרן הסתיים בצורה דרמטית במיוחד כשסלים עמאש הכריע את ההתמודדות בדקה ה-90 והבטיח לטייבה כמעט באופן סופי את המקום בפלייאוף העלייה.

 

בני ערערה - מ.ס טירה 3-1

הקבוצה של רביד גזל התאוששה מההפסד המאכזב לנשר באמצע השבוע וחגגה מול היורדת לליגה ב' והיא הבטיחה היום באופן רשמי את המקום בפלייאוף העלייה. כעת היא תנסה לשמור על המקום השני בשני המחזורים שנותרו.

 

בני פרדיס - בני זלפה 3-1

אחמד סבע ממשיך להוביל את זלפה להצלחות כשקבוצתו המשיכה את הכושר הנהדר עם ניצחון 1-3 חשוב על פרדיס המסובכת ובשבוע הבא היא תצא לקרב ישיר על המקום בפלייאוף מול מכבי טמרה. פרדיס הסתבכה בצורה משמעותית.

 

דור מלכה לא הושיע את פרדיס (צילום : חגאג רחאל)

 

צעירי כפר כנא - הפועל בועיינה 3-2

הפועל בועיינה הוכיחה המון אופי וביצעה מהפך אדיר מול צעירי כפר כנא. המארחת ירדה למחצית ביתרון של 2 שערים אך שערים של אחמד סבע וצמד של רון פרץ נתנו לבועיינה את הנקודות. שאדי חמודה עשה צעד חשוב לעבר הפלייאוף.

 

מכבי צור שלום - הפועל אכסאל 0-7 (0-3)

הביזיון הגדול ביותר של העונה במחוז הצפוני הגיע מהמפגש בין צור שלום לאיכסל. הקבוצה המפורקת שירדה אשתקד מהלאומית, הופיעה עם עשרה שחקנים בלבד ובמחצית השנייה שוער הקבוצה נטש את המשחק שהסתיים בניצחון טכני לזכות הקבוצה של אבי סבג. איכסל היא דוגמה חיה לכך שהליגה הזאת חייבת טיפול והתערבות של ההתאחדות לכדורגל.

 

מכבי טמרה - עירוני טבריה 1-1

טבריה שכבר נמצאת עמוק בחגיגות העלייה לא הרשימה בלשון המעטה מול טמרה, שעבורה זה היה מפגש חשוב. משה בן לולו כבש ראשון מול האקסית אך כמה דקות לסיום טמרה כבשה ולקחה נקודה חשובה.

 

תוצאות נוספות 

באקה - הפועל כאוכב 1-3

רובי שפירא - הפועל כפר כנא 3-1

עירוני נשר - הפועל מגדל העמק 1-1

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמיר כהן (שלום 01-04-2022, 17:56)
    בני אילת עם המאמן הדגול אמיר כהן שמקבל מענק ירידה בדרך לפיטורין מעניין אם יפוטר יקבל את מענק הירידה אדם שפל.סחטאן. מי שפיטר אותו מטבריה ידע למה אילת היזהרנו אותכם עכשיו תוכלו אותה
  2. אם נורדיה מצליחה להישאר בליגה זה ה- קאמבק!!! (ליגה מטורפת!!! 01-04-2022, 17:58)
  3. למה זלפה (אוהב כדורגל 01-04-2022, 20:18)
    למה זלפה- הצבתם מטרה לשאר בליגה , למה לא לתת לקבוצה שזקוקה לנקודות לנצח . אתם בושה .
  4. יפו (אמיר 01-04-2022, 20:52)
    פתאום אוהדי יפו בהשתק...חחחח
  5. אין מה להגיד נראנו רע מאוד (ל4 01-04-2022, 21:36)
    אם יפו לא רוצים ללכת לים חייבים להתעורר במיוחד הוותיקים להרים את הראש ולעודד את כולם לתת את הנשמה ואת הלב רק ניצחון.
  6. זלפה ביזיון גדול (אוהד ניטרלי 01-04-2022, 21:40)
    בהתחלה שאפתם להשאר בליגה וכמה קבוצות עזרו לכם ??? פתאום אתם רוצים פליאוף?למה להלחם נגד פרדיס יא אפסים בשום מצב לא תהיו בבליאוף עוד יבוא היום ותרדו וכדור מסתובב אנשאללה פרדיס יירדו אלוהים גדול
  7. טבריה (שלום לשלום 01-04-2022, 21:53)
    אל תשמח יותר מידי שמחה לאיד. טבריה הקבוצה שלך צריכה להיזהר ממקרה איכסל בגלל אנשים כמוך
  8. אמיר כהן (מיקי 01-04-2022, 22:17)
    תגובה 7 בדוק של אמיר כהן המאמן המעוטר בירידות ליגה אלק מענק עליה חטף מענק ירידה.בא למשרדים של ביטאן לחץ עליהם אחרי המחזור החמישי בחמש נצחונות שיחתימו אותו לעונה הבאה.אמרו לו לוקחים אותך לעונה הבאה בלי חתימות.חחחחחחח עבדו עליו
  9. אמיר כנס (אבי 01-04-2022, 23:10)
    אים תסתכל בטבלה תראה אותנו מקום ראשון .גם כ שלם וגם קאסם היו מוכנות להחליף את יפו
  10. גזל בלי שכל . (אחמד 02-04-2022, 06:50)
    עלית לפליאוף והרסת את שלום בפילאוף תקבל שלום מיואש ב 40 אחוז יכולת משחק ראשןן אתה מפסיד אז מה עשית
  11. אמיר כהן פנוי (שלום 02-04-2022, 08:23)
    תגובה 7 אמיר כהן כתב בדוק אמיר תפנים עם בעלי בית תותחים המשימה הושלמה.בדרך חזק חזק בלאומית עכשיו תוכל את הכובע יקנאי
  12. סוד (אתר חלש 02-04-2022, 12:53)
    למה זה סודי שלוד ירדו ליגה