תחזית ליגה א צפון מחזור 30: אוהד רון מארח את עו"ד שי אבני

השבוע אוהד רון וסוכן השחקנים עו"ד שי אבני בתחזית ליגה א’ צפון של מחזור 30. לאחר שטבריה עלתה ליגה המאבק נשאר על מקום בפלייאוף העליון וכמובן מלחמות ההישרדות. מי תשאר בליגה? האם זאת תהיה בני פרדיס? ואולי מגדל העמק? וגם: מה עם הספורטיביות ולמה חייבים את ויצמן יער בכל משחק כמעט השבוע? הכל בתחזית שלפניכם!

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-03-2022
  • 15:53

המשחקים:
מכבי צור שלום-הפועל כפר כנא

אוהד: אכזבה גדולה יש בצור שלום מאבי סבג לאחר ההפסד למגדל העמק במחזור האחרון ובכלל, בתקופה האחרונה הקבוצה לא מתפקדת ולא צוברת נקודות ולא נתפלא אם יהיה שינוי לאחר המשחק במקרה של הפסד לכפר כנא שכבר סיימה את העונה. למרות שהרבה חושבים שהמשחק הזה סגור וצור שלום יקחו בקלות את שלוש הנקודות אני חושב שכפר כנא ישחקו על הכבוד, יתנו פייט ולא יפסידו. תיקו למען ההכנות והספורט. למרות זאת, ניצחון לצור שלום. 

 

שי אבני: צור שלום הפסידה בשבוע שעבר למגדל העמק ורחוקה רק שלוש נקודות ממשחקי המבחן. הפועל כפר כנא רחוקה רק שלוש נקודות מצור שלום. הניחוש שלי: תיקו.


מ.ס רובי שפירא חיפה-מ.ס טירה

אוהד: טירה קבוצה חזקה מאד. רובי חיפה כבר מזמן לא ברמה של ליגה א׳ צפון, משחק גדול עם הרבה שערים לצד אחד בלבד. ניצחון קל לטירה. 


שי אבני: משחק קליל לטירה שתבטיח לאחריו פלייאוף עליון. הזדמנות פז לחלוצי טירה לשפר את הסטטיסטיקה במאזן השערים. הניחוש שלי: מ.ס טירה.

 

על הנייר משחק קליל לטירה מול רובי שפירא (צילום: עודד חסין)

 

מכבי טמרה-הפועל איכסל

אוהד: עוד משחק קל שכבר צריך להוציא מהתחזית. איכסל כבר ירדו ליגה. טמרה מכוונים לפלייאוף עליון. ניצחון קל עם הרבה שערים לטמרה. 

 

שי אבני: איכסל כבר הרימה ידיים במאבק ההישארות. טמרה יכולה להיכנס לפלייאוף העליון על חשבון הפועל הרצליה. הניחוש שלי: מכבי טמרה.

 

צעירי כפר כנא-הפועל כאוכב

אוהד: עוד משחק שאני מקווה שהספוטיביות תנצח בו. למרות כל השמועות שכאוכב מגיעים לטיול קל בכפר כנא, אני בטוח שכפר כנא ישחקו על הכבוד ועל הספורטיביות ולמרות מה שכולם חושבים שכאוכב ינצחו בקלות אני מאמין בספורט וכפר כנא שהיא עדיפה תנצח, בטח כשמדובר במשחק בית. 

 

שי אבני: צעירי כפר כנא בעונה טובה ויכולים לחשוב על פלייאוף עליון אם ינצחו משחק זה. כאוכב רחוקה רק שלוש נקודות ממשחקי המבחן וחייבת לנצח אם ברצונה לשרוד בליגה. הניחוש שלי: הפועל כאוכב.

 

הפועל בני זלפה-עירוני טבריה
אוהד: זלפה חייבת את הנקודות. מצד שני, טבריה כבר עלתה לליגה הלאומית אבל להבדיל מקבוצות אחרות הם יבואו לשחק על הספורטיביות כי ככה מתנהל מועדון שמכוון לרמות הגבוהות. הם ילחמו למען הספורט וינצחו את בני זלפה ללא בעיה. ניצחון לספורט ולטבריה. 

 

שי אבני: טבריה כבר עלתה ליגה ותיתן לשחקנים רבים דקות משחק. זלפה חייבת נקודות על מנת להבטיח הישארות. הניחוש שלי: הפועל בני זלפה.

 

הפועל פרדיס-הפועל בועיינה

אוהד: פרדיס עם הרבה צרות כלכליות אבל אני מעריך את האנשים בפרדיס ויודע שהם יעלו למשחק בכל הכוח כדי לנצח. בועיינה חייבת את הנקודת כדי לסיים במקום השני והיא לא יכולה לתת את המשחק לפרדיס ולכן אני חושב שהם ינצחו. פרדיס? ליבי איתם ואני מקווה שישארו בליגה, אבל גם אם לא - לא קרה כלום, הם יכולים לחזור בעונה הבאה לליגה א. 


שי אבני: פרדיס נלחמת על חייה בליגה למרות תקציב דל ורחוקה רק נקודה ממגדל העמק ומשחקי המבחן. יושב ראש הקבוצה, ניזאר גנאים, עושה רבות למען הקבוצה ומגיע לו להישאר בליגה על מאמציו הרבים כנגד כל הסיכויים. בועיינה כבר בפלייאוף העליון ורוצה להבטיח את המקום השני. הניחוש שלי: תיקו. 

 

האם פרדיס תגבר על בועיינה? (צילום: חגאג ראחל)

 

עירוני נשר-הפועל הרצליה
אוהד: נשר עשו ניצחון גדול השבועי על ערערה ולדעתי סיימו את הסיפור והם נשארו בליגה ללא מבחנים, אבל סדרת המשחקים שמצפה לקבוצות שנאבקות איתה מחייב אותם לנצח עוד משחק אחד ויש להם הזדמנות לנצח את הרצליה שכבר נראית גמורה ועייפה לאחר שעשתה עונה נהדרת ולדעתי סחטו את הלימון עד תום. נשר רעננים וינצחו את הרצליה. 

 

שי אבני: נשר עשתה צעד גדול להישארות לאחר הניצחון הגדול על ערערה באמצע השבוע. עומר לוינזון ידע להעמיד קבוצה טובה על אף שתחילת העונה לא היתה פשוטה עם צעירים רבים. הפועל הרצליה הורידו הילוך, לא חושבים על הפלייאוף ועשו את שלהם העונה. נשר יקחו כאן שלוש נקודות ויבטיחו הישארות בליגה. הניחוש שלי: עירוני נשר.

 

צעירי טייבה-הפועל ערערה
אוהד: צעירי טייבה לדעתי הקבוצה הכי חזקה בליגה אחרי טבריה כמובן. ערערה הפסידו השבוע לנשר ולדעתי ירדו ליגה. טייבה חייבים לנצח כדי להבטיח מקום בפלייאוף העליון ולדעתי הם יסיימו במקום השני כי מגיע להם, הם קבוצה נהדרת וחזקה מאד. טייבה ינצחו בקלות. 

 

שי אבני: טייבה בכושר מצוין ומי שתפגוש אותם בפלייאוף צריכה להתכונן למשחק קשה מאוד. ערערה נשברו נגד נשר והשלימו עם ירידת הליגה.  הניחוש שלי: צעירי טייבה.

 

הפועל באקה אל גרבייה-הפועל מגדל העמק
אוהד: מגדל העמק עשו ניצחןן גדול על צור שלום השבוע, ניצחן ששווה הישארות היראוית לאחר שכולם הספידו אותם. מנגד באקה קבוצה חזקה מאד שעדיין עם סיכוי מעולה להגיע לפלייאוף העליון והאמת יש להם קבוצה ששווה פלייאוף. משחק חזק אני צופה אבל באקה ינצחו. 

 

שי אבני: ניצחון של באקה על מגדל העמק והיא תבטיח הישארות בליגה ואולי אף תיכנס בהמשך לפלייאוף העליון. מגדל העמק הפתיעה את עצמה בניצחון בצור שלום ורחוקה רק שלוש נקודות מהמקום שמעל הקו האדום. משחק חשוב לשתי הקבוצות ואני מאמין שהקבוצה הביתית תנצח. הניחוש שלי: הפועל באקה אל גרבייה.

הוסף תגובה
תגובות