האם בני פרדיס בדרך לפירוק?

סופה של תקופה? בני פרדיס נמצאת בתחתית הליגה ובמקום ממנו יורדים לליגה ב' בסיום העונה, אבל הצרות גדולות עוד יותר כיוון שהשחקנים יצאו במסר להנהלה: "הגיעו מים עד נפש, לא מופיעים לאימונים היום ומחר וגם למשחק בשישי לא נגיע. היו"ר ניזאר: "אף אחד לא עוזר לנו. השחקנים רוצים לשבות. הקבוצה הזאת תתפרק ותרד לליגה ג"

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-03-2022
  • 13:58

דרמה גדולה בבני פרדיס. הקבוצה שנמצאת בדרך לליגה ב', מתחילה לאבד את הסיכוי לשרוד בליגה, כיוון שגם השחקנים כעת מאבדים סבלנות כיוון שלא קיבלו את המשכורות.

 

שחקני פרדיס במסר להנהלה: "הגיעו מים עד נפש. אם לא נקבל את המשכורות, נאלץ לפתוח בשביתה, ערב המשחק הקרוב נגד בועיינה. קברניטי הכפר וההנהלה יחד עם האוהדים מתבקשים למצוא פתרון מהיר למצוקה הכספית, אחרת גורל הקבוצה ייחרץ ויהיה קשה להישאר בליגה א'. זה הזמן הסולידריות, אחדות וההקרבה. פרדיס לא תרד!".

 

גנאים ניזאר יו"ר פרדיס: "השחקנים החליטו היום ומחר לשבות ולא להגיע לאימון וכנראה לא יופיעו למשחק החשוב מול בועיינה בשישי הקרוב. אני פונה ופניתי למועצה ולאנשים נכבדים בכפר שיעזור לקבוצה, אחרת הקבוצה תתפרק ותרד לליגה ג'. לא יודע, אם לא יעזרו, אם יש טעם לקבוצה. נשארו אני ועוד שני חברים שלי שעוזרים. ככה אי אפשר להמשיך".

היו"ר ניזאר, לא בטוח שתהיה קבוצה בפרדיס בעונה הבאה...צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות