״אני לא חזרתי בשביל לרדת ליגה, אעשה את המקסימום כדי להשאיר את הקבוצה״

כך אמר אדהם זועבי מאמן בני פרדיס בניצחון 2:1 על הפועל איכסל, לאחר שהשיג ניצחון חשוב לאחר החזרה המפתיעה שלו למועדון. זועבי הוסיף ואמר: ״ שמח שחזרתי לקבוצה ועזרתי לה לנצח ולהמשיך במאבק על ההישארות בליגה"

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 24-03-2022
  • 20:00
בני פרדיס רוצה עונה נוספת בליגה א' צפון. הקבוצה של אדהם זועבי מדורגת במקום ה-15 ונמצאת במרחק של שתי נקודות מהמקום ה-13 ושלוש נקודות מהמקום ה-12. בסוף השבוע השיגה הקבוצה את הניצחון ה-9 העונה לאחר שגברה במשחק חוץ על הפועל איכסל בתוצאה 2:1. על הקווים, מי שרשם ניצחון חוץ יקר הוא המאמן אדהם זועבי, שנקרא לחלץ את הקבוצה מירידה לליגה ב' בסיום עונת המשחקים.
זועבי התייחס לניצחון על הפועל איכסל: "רוצה להודות למחמוד עבאס שהכין את הקבוצה בצורה מצוינת, אני לא הייתי צריך לשבור את הראש הרבה, אני מכיר טוב את הקבוצה ומה היא צריכה, דאגתי שיהיה שקט וקצת סדר מסביב. כמובן ניהלתי את המשחק בשיתוף פעולה מלא עם עבאס. היה חשוב מאוד לכבוש את השער הראשון והצלחנו לאחריו כבשנו את השני והחמצנו הרבה מצבים מאוד נוחים, בסופו של דבר מסמנים וי למשחק הכי חשוב העונה. שמח שחזרתי לקבוצה ועזרתי לה לנצח ולהמשיך במאבק על ההישארות בליגה".
פתחת את העונה כמאמן הקבוצה ואז עזבת לבני ערערה. מה הוביל אותך לחזור לאימון הקבוצה?
"עזבתי מכל מיני סיבות, רציתי קצת חופש ונחת, פרדיס קבוצה יקרה ללב. לא חשבתי כלל לחזור, אבל לא יכולתי לסרב להנהלה ולעבאס שיש בינינו קשר מאוד מיוחד, ביקשו לבוא לעזור לעשות סדר, לא יכולתי להפקיר את הקבוצה לבד. הגעתי בכדי להחיות את הקבוצה".
במחזור הקרוב הקבוצה מארחת את הפועל בועיינה. איך נערכים לקראת המשחק?
"בועיינה קבוצה מאוד פיזית וחזקה עם הגנה שלא סופגת הרבה שערים, מבחינתי כל משחק זה כמו גמר גביע, נבוא לשחק כדורגל במטרה לנצח. מקווה מאוד שהשחקנים יתנו 200% ויהיו מעל יכולתם הרגילה, כי אם נהיה בינוניים זה לא יספיק מול בועיינה שהיא אחת הקבוצות החזקות והצעירות בליגה".
בני פרדיס תישאר בליגה א' בסיום העונה?
"אני לא לכאן בשביל חזרתי לרדת ליגה. אעשה את המקסימום כדי להשאיר את הקבוצה. כמובן שזה לא תלוי רק בי, אני מאמין שנעשה את זה ונישאר בליגה. פרדיס מקום טוב עם הנהלה שנותנת לך הרגשה ביתית ומשפחתית, כולנו כמו משפחה בפרדיס, חייבים להישאר בליגה".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן מצויין (מאיר שמח 25-03-2022, 10:50)
    בהצלחה חבר יקר
  2. חח חזרת? מי יקח אותך לאמן חו. מהשכונות של ערערה ופרדעס? אלה קבוצות דאף אחד לא רצה לאמן תפסו אותך פרא (ערערה 25-03-2022, 12:27)
  3. מס 2 תחיה ותסבול יא קנאי (אבו דאהש 25-03-2022, 17:57)
    אנחנו נשארים למה אתה כל כך רע שאתה מבזבז זמן ומלכלך על הבאדם עם הלב הכי נקי בעולם, אתה בנאדם מה זה רע... ממש רע