נבחרת המחזור ה-9 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור התשיעי בליגה א' צפון הגיע לסיומו והוא סיפק לנו תוצאות מפתיעות ושערים מרהיבים. מכבי טמרה היממה את טירה בחוץ, רובי שפירא הביסה את טייבה, טבריה איבדה נקודות מול כאוכב ובועיינה הרשימה מול איכסל. בחרנו את מצטייני השבוע

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 08-11-2021
  • 11:33

שוער

חאלד עזאם (הפועל כאוכב)

עזאם, שנבחר אשתקד לשוער העונה בליגה א' צפון, הצטיין במשחק הביתי הקשה מול טבריה. השוער נתן המון ביטחון לשחקני ההגנה ורשם כמה הצלות מרהיבות ובכך עזר לקבוצתו לצבור נקודה חשובה מול היריבה החזקה.

 

חאלד עזאם הצטיין מול טבריה (צילום : עלאא בדרנה)

 

הגנה

מנאר דראושה (הפועל כאוכב)

הבלם, שרשם אשתקד עליית ליגה היסטורית על בני ריינה, רשם תצוגת ענק בתיקו המאופס מול עירוני טבריה. דראושה התמודד עם העומק והאיכות בחלק הקדמי של היריבה והוא אחד האחראיים לנקודה החשובה שהשיגה כאוכב.

 

בן בנימין (רובי שפירא)

בלמה של רובי שפירא, בן בנימין, רשם יחד עם קבוצתו מחצית שנייה אדירה בה היה נוכח מאוד בחלק האחורי ואף התכבד בשער השלישי במשחק.

 

רובי שפירא זכתה בבלם נפלא בדמותו של בן בנימין.

 

עמית בר (עירוני נשר)

אחד השחקנים הכישרוניים בליגה, עמית בר, רשם משחק הגנתי נהדר בתיקו המאופס מול באקה אל גרביה. שחקן ההגנה (20), ששיחק אשתקד בליגת העל לנוער מראה הרבה ניצוצות.

 

עמית בר הוא אחד השחקנים הכישרוניים בליגה (צילום : חגאג רחאל)

 

קישור

שגיא גידיץ (רובי שפירא)

איזה מחצית שנייה אדירה הייתה לשגיא גידיץ. הקשר שימש כשברומטר של הקבוצה, כבש את השער הראשון שפתח את החגיגה ואף רשם בישול יפהפה בניצחון הגדול 5-1 על צעירי טייבה.

 

לוהאב כיאל (מכבי טמרה) 

הקשר הציג יכולת נפלאה בניצחון המרשים על מ.ס טירה בחוץ כשרשם משחק אחראי מאוד במרכז השדה וחילק בישול נפלא לאחמד קאסום בשער הראשון. כיאל (33), פורח מחדש תחת פטריסיו סייג.

 

מוחמד אבו ראס (הפועל כפר כנא)

אחד הקשרים הטובים בליגה, מוחמד אבו ראס, להט בניצחון 2-1 על בני זלפה. אבו ראס חילק מסירות עומק נפלאות לחבריו ורשם צמד בישולים. אין ספק שהפועל כפר כנא זכתה בשחקן טכני ואיכותי.

 

מוחמד אבו ראס מציג יכולת טובה גם בכפר כנא (צילום : עודד חסין)

 

מוחמד שעאבן (הפועל בועיינה)

הקשר, שנחשב בעבר לכישרון עולה בבני סכנין, הציג יכולת נפלאה בניצחון החוץ של קבוצתו מול איכסל. שעאבן הרבה לסכן את השער וכבש את הראשון לזכות בועיינה שממשיכה להרשים.

 

התקפה

זיקו (רובי שפירא)

שחקן ההתקפה התעורר במחצית השנייה כשהרבה לסכן את שערה של טייבה וכבש את השער השני בניצחון 5-1 הגדול על צעירי טייבה. זיקו, שהגיע הקיץ מבאקה אל גרביה, שיפר משמעותית את משחק ההתקפה של רובי שפירא.

 

זיקו הצטיין בניצחוןן הגדול על צעירי טייבה (צילום : עודד חסין)

 

נתי חגאני (צור שלום)

אחד הכישרונות הבולטים ביותר בליגה א' צפון, נתי חגאני, רשם עוד משחק נפלא, הפעם מול ערערה. שחקן ההתקפה לא הפסיד לרוץ וללחוץ את שחקני היריבה וכבש צמד שערים גדול שעזר לקבוצתו לרשום ניצחון חשוב. חגאני (21) כבש עד כה שישה שערים בכל המסגרות, ייתכן שכבר בעונה הבאה נראה אותו מתקדם לליגה בכירה יותר.

 

נתי חגאני בעוד משחק נהדר (צילום : חגאג רחאל)

 

אחמד קאסום (מכבי טמרה)

השחקן המנוסה, שמחזיק ברזומה עשיר בליגת העל, הצטיין בניצחון קבוצתו על מ.ס טירה כשכבש שער נפלא והציג יכולת איכותית לאורך כל המשחק.

 

חילוף השבוע

אלירן מילשטיין וגיא רפאלי (הפועל הרצליה)

במצב של 0-0, מאמנה של הפועל הרצליה, ארז בנודיס הכניס לכר הדשא את אלירן מילשטיין וגיא רפאלי שהחזירו ובגדול עם שערים יפים שנתנו להרצליה ניצחון חשוב על צעירי כפר כנא שנותן לה אוויר פסגות.

 

מאמן השבוע

1. פטריסיו סייג (מכבי טמרה)

המאמן הנפלא של מכבי טמרה, פטריסיו סייג, עושה העונה עבודה מדהימה בקבוצה. לאחר שאשתקד טמרה בנתה קבוצה מלאת כוכבים ונכשלה בפלייאוף, העונה במועדון שינו גישה, הסגל מבוסס על שחקנים מקומיים והציפיות הרבה יותר צנועות. בפועל, תחת סייג העניינים נראים הרבה יותר טוב מאשר שנה שעברה, טמרה משחקת כדורגל יעיל וצוברת נקודות במגרשים קשים, בסוף השבוע היא ניצחה את טירה בחוץ והיא נמצאת כעת במקום השני בטבלה.

 

פטריסיו סייג הוא מאמן המחזור התשיעי בליגה א' צפון! (צילום : מאור אלקסלסי)

 

2. אלעד בראון (רובי שפירא)

המאמן, שספג בחודש שעבר ביקורות רבות על היכולת של רובי שפירא, נקלע לפיגור מול טייבה אך במחצית ביצע התאמות שגרמו לקבוצתו להתפוצץ עם 5-1 אדיר שמחזיר לקבוצה ולמערכת את הביטחון והאמונה בעונה הנוכחית.

 

אלעד בראון רשם ניצחון אדיר על צעירי טייבה (צילום : חגאג רחאל)

 

3. ארז בנודיס (הפועל הרצליה)

המאמן הנפלא עושה עבודה גדולה בהפועל הרצליה. לאחר פתיחת עונה מהוססת, בנודיס הצליח ולחבר את הקבוצה ובסוף השבוע האחרון הוא רשם ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, הפעם מול צעירי כפר כנא במשחק בו שני מחליפים הם אלו שכבשו את השערים המכריעים.

 

ארז בנודיס הצליח לחבר את הפועל הרצליה (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות