אוהד רון בתחזית ליגה א׳ צפון מחזור 5

המחזור החמישי בליגה א׳ צפון הגיע, וצפוי לנו מחזור מסקרן ובו טבריה הבלתי ניתנת לעצירה פוגשת את הרצליה שיכולה לעצור אותה, וטירה פוגשת את בועיינה המפתיעה. והשאלה הנשאלת האם רובי ישיגו ניצחון ראשון העונה נגד מכבי טמרה שעתידה לא ברור. מחזור מעניין כבר אמרנו?

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-10-2021
  • 16:21

הפועל הרצליה -עירוני טבריה

הרצליה מאכזבת מתחילת העונה. מועדון עם שאיפות גדולות, אבל מחתימים שחקנים צעירים ומעמידים תקציב די נמוך ביחס לשאיפות. מנגד טבריה המועדון הגדול והחזק בליגה א העונה, עם תקציב פתוח ועם פתיחת עונה נהדרת של ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים. עבודה נהדרת של אמיר כהן המאמן ושמעון הדרי שפשוט מוכיחים עליונות בכל משחק נגד כל יריבה. טבריה תמשיך לנצח למרות שהרצליה זה מסוג המועדונים שיכולים להפתיע בבית כל קבוצה ולכן זה מוקש לטבריה. בעקבות זאת הרצליה לא יובסו אלא יפסידו רק 3-0...ניצחון ברור לטבריה. 

 

האם טבריה תנצח את הרצליה? (צילום: עודד חסין) 

 

הפועל כפר כנא- הפועל כאוכב

משחק סופר חשוב לשתי הקבוצות ובעיקר למאמנים שלהם. שתי הקבוצות מאכזבות בתוצאות העונה, והמאמנים עלולים את עבודתם אם יגיע הפסד נוסף. עודד קוטר מאמן מהטובים בליגה עדיין מסתמך על עבד מורגאן, אך כשהוא לא טוב או נשמר חזק אין מי שיוביל אותו לניצחון וזה הבעיה הכי גדולה של כאוכב העונה. מנגד כפר כנא קבוצה קצת עייפה וללא צעירים "רעבים". עושה רושם שהמשחק יסתיים בתיקו שטוב לשני הצדדים. 

 

עירוני נשר- הפועל בני פרדיס

נשר רק עלתה לליגה א, אבל נחשבת למועדון מהוותיקים בליגה. למרות התבססות על הסגל הצעיר נשר שווה כל משחק לפחות נקודה. הפתעת העונה מפרדיס עם תוצאות מדהימות ביחס לציפיות מוכיחה כל שבוע שהיא שווה פלייאוף, ונכון שעוד מוקדם לסכם את העונה. פרדיס בנו קבוצה נהדרת מאוזנת וכל הכבוד למאמנים אדהם זועבי. יש לי תחושה שנשר יפתיעו וינצחו כי אם לא.....עדיף שלא נרחיב..נשר ינצחו ויתחילו את מסע שלהם בליגה א. 

 

הפועל מגדל העמק- הפועל איכסל

עומרי ביטון מאמן צעיר וחסר נסיון. הוא בנה קבוצה עם תקציב מהגדולים שהיו למגדל העמק בשנים האחרונות  ועדיין נמצא במקום שממנו יורדים לליגה ב׳, אבל העיקר ניצח משחק אחד כבר התחיל לדבר בכל תחנת רדיו שהסכימה לשמוע מאמן שרודף אחרי פירסום. עומרי העונה לא הסתיימה בכואכב, נכון שעשית ניצחון מפתיע והאמת מרשים אבל העונה עדיין ארוכה, ואם לא תנצח את איכסל השבוע במשחק על 6 נקודות כאילו לא עשית כלום. מגדל העמק פייבוריטית לנצח את איכסל, אבל השאלה האם המאמן חסר הנסיון יפנים שעונה משחקים מעל 30 משחקים וניצחון אחד לא מונע פיטורים. מגדל ינצחו.

 

עומרי ביטון, אם לא היה מאמן מקומי היה נשאר בתפקיד למרות הכישלון שלו? צילום: יח"צ.

 

רובי חיפה- מכבי טמרה

רובי חיפה ללא ניצחון העונה והאמת זאת אכזבה מאד גדולה. רובי עם הסגל שנבנה בתחילת העונה היה חייב להתמודד בצמרת הגבוהה, אבל אלעד בראון הגיע לאחר ההחתמות ולמרות שלא שיחרר במיידי שחקנים והחתים אחרים הוא פתח את העונה ולאחר 4 משחקים השיג נקודה אחת בלבד. טמרה מנגד עם 7 נקודות והצלחה ענקית מפתיחת העונה ביחס אליה, אבל השבוע כנראה מתחילים הבעיות של התקציב מול העיריה מה שיסביר את ההפסד השובע לרובי חיפה. ניצחן לרובי. 

 

מ.ס. טירה- הפועל בועינה

טירה קבוצה חזקה ולפני שבוע הביאו את חיים לוי שהוכיח שהוא מהמאמנים הטובים בליגה, וקבוצתו הביסה את איכסל 4-0. השבוע טירה פוגשים את אחת מהפתעות העונה מבועיינה  אבל טירה בבית חייבת לקחת שלוש נקודות ולהמשיך את מהסע המופלא שלה לעבר הצמרת הגבוהה. טירה אומנם בנויה ומתנהלת כמו קובצה מהליגות הבכירות אבל העונה יש את טבריה ונשאר לטירה להילחם על המקום השני ואולי להפתיע משם ולעלות ליגה. טירה ינצחו את בועיינה. 

 

האם חיים לוי ימשיך את המומנטום החיובי? (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

מכבי צור שלום- צעירי טייבה

ועד הפתעת עונה יש לנו הפעם צעירי טייב, אבל מי שיודע ומכיר את עיסא נוגידאת הוא יודע שעיסא מאמן מהטובים בליגה, מנוסה מאד ויודע להעמיד את שחקניו בצורה נפלאה ולא סתם קבוצתו נמצאת בצמרת הגבוהה. צור שלום בנו קבוצה חזקה והם עם שני ניצחונות ושני הפסדים, זה מעט מדי אבל לדעתי המועדון הזה רק ילך וישתפר מעכשיו ולמרות שהם פוגשים יריבה קשה ועושה רושם שהמשחק יסתיים בתיקו, אני מאמין בניצחון לצור שלום. 

 

יתר המשחקים:

בני ערערה- בני זלפה- תיקו

הפועל באקה אל גרביה- הפועל כפר כנא, ניצחון לבאקה. 

אוהד רון, תחזית ליגה א צפון.

הוסף תגובה
תגובות
  1. הגיע הזמן ( נשרי 07-10-2021, 17:14)
    נשר חובה לנצח אין תירוצים מנצחים חייבים להראות לליגה קבוצה טובה ונחושה לנצח כל משחק
  2. נשר גם תיקו יהיה התחלה הטובה להפסדים (חיפאי 07-10-2021, 19:03)
    מלחמה מלחמה. מלחמה
  3. פרדיס (הפועל בני פרדיס 07-10-2021, 19:05)
    בפרדיס מזמן כבר לא מאמינים בניחושים מאמינים בעבודה קשה והרבה צעירים ממוצע גיל בקבוצה 21 אז די להתחנף לנשר שיש להם נוער ונוער מצוין לא ראינו מהם כלום חולא זכו בכלום בחיים של הם אז על מה
  4. פרדיס (הפועל בני פרדיס 07-10-2021, 19:08)
    די נמאסתם לשבח את נשר על לא מאומה וגם את מחלקת הנוער שלהם כאילו היו ליברפול די עם הגועל אפשר לחשוב שהם זכו באיזה גביע עולם כולה קבוצה בליגה מהגרועות בעולם
  5. כן נשר ינצחו, תמשיכו לזלזל בפורדייס, נראה אותכם מחר (עאבד פרדיס 07-10-2021, 19:14)
    נשר מנצחים את פורדייס בחלום... תמשיכו לזלזל ולחלום... מעניין באתר גולר למה לא מפרגנים לנו...
  6. פנדל (פנדל 07-10-2021, 19:34)
    שנשר יחפשו נקודות במשחק אחר עדיף לפני שנעיף אותם לשמיים חחחח חחחח
  7. פרדיס (פרדיס 07-10-2021, 19:39)
    שיגעתם אותנו עם הנוער של נשר למה כל ההתחנפות הזאת אפשר לחשוב שמדובר בצעירים של ליברפול די קבלו ממוצע גיל בפרדיס 20זה המ מוצע גיל שלנו אז די לשבח קבוצה ש ולכת לרדת ליגה במאתיים אחוז