רובי חיפה: ״שיפוט שערוריה", פרדיס: ״היינו צריכים לנצח 0:4״

פרשת השבוע בליגה א׳: בנו של האני פייסל, וליד פייסל, שפט את המשחק בין פרדיס לרובי חיפה ושרק פנדל גבולי לטובת פרדיס שהכריע את המשחק. ניז׳אר מפרדיס: ״היינו 4 דרגות מעליהם. היינו צריכים לנצח 0:4. שיגידו למאמן שלהם ללכת הביתה, פס מדויק הם לא עשו". מרובי נמסר: ״בן של יו"ר שמכיר את כל הקבוצות מהמגזר זה לא הגיוני שישפוט אותנו מול פרדיס. היינו עדיפים"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 01-10-2021
  • 14:13

המחזור הרביעי בליגה א' צפון זימן לנו משחק מסקרן בין רובי חיפה לבני פרדיס. פרדיס, שנחשבת להפתעת העונה, הגיעה למשחק כשבאמתחתא שני ניצחונות ורובי עם נקודה אחת בלבד משלושה משחקים. 

 

המשחק הסתיים בניצחון של בני פרדיס 0:1 משער בפנדל מוצלח של מחמוד עבאס. טענות רבות היו לאנשי רובי לגבי שריקת הפנדל שלטענתם לא היה ולא נברא. 


נציג מרובי מסר: "לא יכול להיות שבן של יו"ר בליגה א' צפון אשר מכיר את כל הקבוצות וכל ההנהלות ישפוט במשחק ליגה. נעשה אירוע חמור מאוד במהלך המשחק, השופט נתן פנדל שלא היה ולא נברא בתחילת המחצית השנייה. לאחר השריקה של הפנדל הקוון מיד קרא לשופט ואמר לו שלא היה פנדל. השופט היה נחוש בהחלטתו למרות שכל מי שהיה במגרש מלבדו לא ראו פנדל. צילום של אירוע נשלח במקביל". 

 

"מחמוד עבאס כובש הפנדל שיחק לפני שנתיים בטירה. אתם חושבים שיש קשר? ברור שיש קשר. השופט הכיר את עבאס וברור לנו שיש קשר לשריקת הפנדל. אני חושב שהיתה שערוריית שיפוט בפרדיס". על המשחק עצמו  אמר המקורב: "היחתה רק קבוצה אחת על המגרש, אם לא השופט רובי היו מנצחים".

 

ניזאר יו"ר פרדיס הגיב: "השופט היה מצויין. פנדל 100 אחוז, המשחק מצולם וכולם יראו וכולם ראו שזה פנדל בטוח". על הקשר לבן של פייסל: "מה קשור אליי? אני מכיר אותו? לא יודע מי זה, לא חבר שלו - ולא ידעתי שזה הבן של האני פייסל. זה שטויות. שיגידו למאמן שלהם שיילך הבייתה. שני פסים לא חיברו ושיפסיקו לבכות. המשחק היה צריך להיגמר מינימום 0:4 לנו ולשופט לא היה קשר לניצחון. לרובי אני מאחל שיתעסקו בקבוצה שלהם ויחפשו פתרונות. שיהיה להם בהצלחה. אנחנו יותר טובים מהם בשתי דרגות. אני אמרתי בכל מקום אפשרי שאנחנו נהיה בפלייאוף העליון ותזכור את מה שאמרתי, כי אני יודע שיש לנו קבוצה חזקה מאוד".

הוסף תגובה
תגובות
  1. פרדיס (הפועל בדם 01-10-2021, 15:07)
    פרדיס בהנהגת המאיסטרו ניזאר גנאם תגיע לפליאוף עליון בעזרת השם קבוצה כמו רובי מתבכיינים על כל דבר אם לא הקוון שהיה חסר רק שייכנס לשחק במדי רובי היה נגמר בתבוסה על כל התקפה של פרדיס הרים דגל חיפה קבוצה נחמדה שיטפלו בבעיות שלהם עדיף מאשר להאשים
  2. ליזאר מפרדיס ,,,,לך תימכור נענע ו,, גם בזה אתה לא מבי (אשר 01-10-2021, 16:06)
    רובי עלו עליכם קיבלתם פנדל במתנה שלא הגיעה לכם השופט היה איתכם המאמן בראון אלעד עשה לכם בית-ספר בושה מבזבזים זמן נופלים כוצקים אלונוקה רק איםול נמרץ היה חסר,,,,,בכינים ועלובים לך הביתה
  3. בושה (פרדיס ליגה ג׳ 01-10-2021, 16:31)
    על מה אתה מדבר ניזאר? חוץ מלבעוט כדורים למעלה פרדיס לא עשו כלום ולא חיברו שני פסים, רובי שטפו את המגרש עם 3 שחקני נוער בהרכב, אם לא השופט אתה חוזר הביתה בלי נקודה אחת! לגבי המצבים ממש חכם גדול להגיע למצבים בדקה 90 שהקבוצה היריבה שלך מעלה את כולם למעלה. פרדיס בין הקבוצות החלשות שיצא לי לראות
  4. משחק הוגן מצד פרדיס. (שלומי 01-10-2021, 16:32)
    מאמן שמוציא נקודה מתוך 12 אפשריות צריך לעשות חשבון נפש ולהחליף מקצוע. לא קשור אם היה או לא היה פנדל. בשנה שעברה אותו מאמן עם סגל שחקנים ללאומית בקושי רב נשאר בליגה, פשוט בושה של מאמן.
  5. פרדיס (הפועל בני פרדיס 01-10-2021, 16:39)
    לפחות נענע יש לו ריח טוב לא כמוך מסריח אתה והתגובות שלכם תתביישו תדעו להפסיד פרדיס רק שתדע יש לה רבע מהתקציב של שפירא לך תבדוק מטומטמים
  6. פרדיס (חבר הנהלה 01-10-2021, 17:49)
    די לתבכיין הינו טובים מרובי בכמה דרגות פנדל מוצדק שופט מוציין רובי רשמה סיכון אחד לשער שלנו די לבכות
  7. מקור ידוע (ברכת קופל 02-10-2021, 15:01)
    שמיקי קופל מברך אז הוא מברך. בנפש של ציפור לא פוגעים