"היום אני בשל לאמן בוגרים"

צחי נהרדע מאמן כבר עשרים שנה במחלקות הנוער בישראל ומחזיק בתעודת מאמן בכיר UEFA ELITE. כיום הוא מוביל בהצלחה את קבוצת נערים א׳ של הפועל חיפה, ומשמש כגזבר איגוד המאמנים זו קדנציה שניה ברציפות. בראיון לאתר ‘גולר’ הוא מספר על הרצון לאמן קבוצת בוגרים כדי להביא לידי ביטוי את יכולתיו המקצועיות

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-01-2021
  • 09:55

צחי נהרדע (50) בעל רזומה עשיר במחלקות הנוער בישראל, ובעל תעודת מאמן בכיר UEFA ELITE. בשנתיים האחרונות הוא זכה בגביע המדינה עם מכבי חיפה, ובעונה הקודמת אימן בהצלחה (כולל הישארות הירואית בליגה) את קבוצת נערים א' בליגת העל של הפועל חיפה, אותם הוא מאמן גם בעונה הנוכחית.

 

כמו כן, צחי משמש כגזבר איגוד המאמנים זו קדנציה שניה ברציפות, ואחראי בין היתר על כלל ההשתלמויות שהאיגוד מארגן ברחבי הארץ, ואף מכשיר מדריכי כדורגל כמרצה בקורסים.

 

צחי, מה עומד מאחורי הרצון שלך לעבור ולאמן בוגרים? 
״רבים מהשחקנים אותם אימנתי משחקים היום בליגות הנמוכות, חלקם גם בליגת העל. לכן כעת זה הזמן שלי לתרום להשבחת השחקנים וקידומם כשחקני בוגרים, אני מאוד מאמין בשחקנים הצעירים, במיוחד בליגות הנמוכות".

 

אתה מרגיש שאתה מספיק בשל לאמן בוגרים?
״ללא ספק אני מרגיש בשל לאמן בוגרים, רק צריך את המקום הנכון שייתן לי להביא את היכולות המקצועיות שלי לידי ביטוי".

 

מה אתה מאחל לעצמך להמשך הדרך?
״אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת, אולם אני מאמין שנצא מחוזקים ובקרוב אף נחזור למגרשים. באופן אישי מאמין שאת העונה הבאה אתחיל כמאמן בוגרים.״

צחי נהרדע, יש לו את כל היכולות להגיע ולאמן ברמות הגבוהות.

הוסף תגובה
תגובות
  1. נכס לכל מועדון (רון נחמני 28-01-2021, 10:21)
    צחי בהצלחה אתה נכס לכל מועדון , מאמן עם דרך ובטח על תוצאות
  2. עדיף ילדים על בוגרים (לצחי 28-01-2021, 12:12)
  3. עדיף ילדים על בוגרים (לצחי 28-01-2021, 12:12)