מועדון ספורט בני יפו- הפועל נחלת יהודה ראשון לציון 2:0

נחלת יהודה גוברת על בני יפו עם שני שערים של יניב סבג ורועי אלקריף, אשר הכריעו את תוצאת המשחק

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 23-11-2015
  • 09:47

הקבוצה הביתית שמגלה יכולת טובה מאוד מתחילת הליגה שאפה לנצח את האורחים מראשון לציון, לאור המיקום של הקבוצות טרום המשחק ולאור זה שנחלת חסרו כארבעה או חמישה שחקני הרכב הפצועים ועם ספסל מדולל. חניכיו של משען פתחו חזק ושלטו בקצב המשחק, וכבר בדקה ה13 נאלץ הבלם הותיק של נחלת ניר אבו, לעזוב את המשחק עקב פציעה (עוד אחד לרשימה), ונכנס הותיק והטוב אמיר סולרסקי שגם מושך פציעה.

 

כאן מאזן הכוחות התאזן. נחלת החזיקה יותר בכדור ושלחה את רוני אוחנה הזריז והמסוכן קדימה. מנגד, עמר יתם שיחק גבוהה מצד ימין והיווה סכנה בכל רגע שהכדור הגיע לרגליו אבל בדקה ה-42 אותו עמר יתיר פעל בחוסר אחריות וירק על סולרסקי האורח והורחק על ידי השופט המצוין ללא היסוס, דין דנינו, דבר שגרם למהומה לא קטנה אבל גם שינה את מאזן הכוחות. 

 

בדקה ה-44 נגח יגאל אנטבה למשקוף לאחר הגבהה משמאל של רועי אלקריף ללא מענה של גי׳רום איברהים שוערה המצוין של יפו. במחצית, הכניס המאמן משען את שטורום עידן על מנת לייצב את מרכז המגרש אבל השליטה הייתה של השחקנים של ציון עזרא שניסה לדחוף את קבוצתו לעבר חצי המגרש של היפואים. 

 

סולרסקי, בורג רציני בנחלת למרות הפציעה. (יח"צ)

 

הלחץ עזר והבלמים שירן קינן ויניב סבג סיכלו ללא בעיה כל ניסיון של היפואים. מנגד, ״הזקנים״ של האורחים החלו להפגין את נסיונם הרב ובדקה ה72 חילופי מסירות בין יגאל אנטבה וסולרסקי אמיר מצאו את רפי עמרן, האחרון הגביה את הכדור מימין ומעל כולם התרומם ונגח הבלם יניב סבג מלך השערים של נחלת לרשת 0:1 צודק לאורחים. 

 

החילופים ההתקפיים של המקומיים, חשפו את הגנתם להתקפות מתפרצות ורוני אוחנה בדקה ה 78 בעט מחוץ למסגרת ופספס הזדמנות פז להגדלת התוצאה. מנגד, בדקה ה-80 ירה חלוץ בני יפו, חליל אבוחצרה, כדור נפלא שפגש את משקוף האורחים. בדקה ה-90 נכבש השער היפה במשחק ואולי במחזור כולו. רועי אלקריף, חלוץ האורחים, חלף בקלילות על פני שלושה מהגנת היפואים ומזוית קשה ביותר גלגל פנימה וקבע את תוצאת המשחק 0:2 צודק לאורחים מנחלת יהודה. נחלת נצמדו לצמרת הגבוהה ובני יפו יתחילו לרדוף אחרי כפר קאסם היציבה.

נחלת יהודה חוגגת. (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. היה אחלה משחק הלוואי ויהיו עוד משחקים טובים כאלו (אוהד כדורגל 23-11-2015, 09:58)
  2. נחלת גנבו לנו את נקודות , שופט היה לא טוב בכלל (חאג׳ 23-11-2015, 10:00)
  3. הקבוצהנחלה (הרי 23-11-2015, 13:42)
    עים חיזוק אתםעולים ליגה
  4. סולרסקי כן ירבו כמותך אתה גדול ודוגמה (משיח הגדול 23-11-2015, 21:54)
    אבל פרובוקציות את עושה
  5. דודי בכר אתה חסר לנו , מתי אתה חוזר? (שרוף נחלתאי 23-11-2015, 23:15)